Skip to content

اخذ اقامت دایم بریتیش کلمبیا و آلبرتا از طریق برنامه استانی

بریتیش کلمبیا، آلبرتا و PEI این هفته نامزدهای استانی را منتشر می کنند

اخذ اقامت دایم بریتیش کلمبیا و آلبرتا از طریق برنامه استانی

به دعوتنامه هایی که ازسوی بریتیش کلمبیا، آلبرتا و جزیره پرنس ادوارد برای صدور ITA به نامزدها در چندین شغل مورد تقاضا ارسال شده است، برنامه های نامزد استانی (PNP) گفته می‌شود. (اخذ اقامت دایم بریتیش کلمبیا)

برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا (BCPNP) و PNP (اخذ اقامت دایم بریتیش کلمبیا) آلبرتا—به طور رسمی برنامه مهاجر برتری آلبرتا (AAIP) دو تا از بزرگترین PNP ها در کانادا هستند. این برنامه‌ها جریان‌های مهاجرتی را برای کارآفرینان با تجربه، کارگران با مهارت‌های مورد تقاضا، فارغ‌التحصیلان بین‌المللی و سایر تازه‌واردان در داخل و خارج از استان‌های خود ارائه می‌دهند.

نتایج مهاجرت استانی از 10 تا 16 فوریه

توجه: استان‌ها و مناطق مستقل از یکدیگر سیستم‌های امتیازدهی متفاوتی مانند اخذ اقامت دایم بریتیش کلمبیا را برای PNP‌ های خود پیاده‌سازی می‌کنند. این منجر به امتیازات و معیارهای متفاوتی می شود که نباید با هم مقایسه شوند.

بریتیش کلمبیا

این هفته، BCPNP از طریق کارگران ماهر، فارغ التحصیلان بین المللی (شامل گزینه Express Entry بریتیش کلمبیا (EEBC)) یا همان اخذ اقامت دایم بریتیش کلمبیا، فعالیت دارد. این جریان برای دانشجویان بین‌المللی با مهارت‌های مورد نیاز در بازار کار بریتیش کلمبیا طراحی شده است. این استان حداقل 200 ITA برای کارگران ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی در پنج بخش مختلف شغلی مورد تقاضا صادر کرده است.

اینها عبارت بودند از:

  • مراقبت از کودکان—برای دعوت به حداقل نمره 60 نیاز است؛
  • ساخت و ساز—برای دعوت به حداقل نمره 75 نیاز دارد؛
  • مراقبت های بهداشتی—نیاز به حداقل نمره 60؛
  • تکنولوژی—نیاز به حداقل نمره 108. و
  • مراقبت های دامپزشکی — حداقل نمره 60 لازم است.

آلبرتا

در 6 فوریه آلبرتا 44 اعلان علاقه – معادل ITAهای تحت AAIP – برای داوطلبان با تجربه مراقبت های بهداشتی حرفه ای، از طریق “مسیر مراقبت بهداشتی اختصاصی با پیشنهاد شغلی آلبرتا” صادر کرد. برای دعوت، نامزدها باید تجربه مراقبت های بهداشتی در استان داشته باشند و از یک کارفرما در آلبرتا پیشنهاد شغلی دریافت کنند. حداقل امتیاز برش برای دریافت ITA  و اخذ اقامت دایم بریتیش کلمبیا 302 بود.

جزیره پرنس ادوارد

PEI 121 از علاقه خود نسبت به نامزدهای کارگر و نامزدهای اکسپرس اینتری در PEI PNP خبر داد. اگر نامزدها برای یک کارفرمای PEI کار کرده بودند و حداقل امتیاز EOI 65 را کسب کرده بودند، مورد بررسی قرار می‌گرفتند. در طی 12 ماه گذشته، 2307 نفر از نامزدها به دعوت از طرف استان رسیده‌اند، که از این تعداد، 2253 نفر ابراز علاقه به کار و اکسپرس اینتری داشته‌اند و 54 نفر از آن‌ها اجازه کار تجاری در حوزه کارآفرینی را دریافت کرده‌اند.

اخذ اقامت دایم بریتیش کلمبیا

چگونه می توانم شانس خود را برای دریافت دعوت نامه تحت PNP افزایش دهم؟

در حالی که بسیاری از PNP ها مسیرهایی را برای کسانی که ارتباطی با استان دارند رزرو کرده اند (به عنوان مثال: فارغ التحصیل از یک موسسه آموزشی تعیین شده (DLI)، نامه پیشنهاد شغلی دریافت کرده است، یا دارای روابط خانوادگی شخصی با فردی، در استان یا قلمرو آن PNP)—همه PNP ها دارای جریان هایی برای حرفه های پرتقاضا هستند جهت اخذ اقامت دایم بریتیش کلمبیا که با نیروی کار محل آن ها مطابقت دارند بر اساس نیازهای بازار.

بنابراین، تازه واردانی که به دنبال مهاجرت به کانادا هستند ممکن است مزایای خاصی را برای تطبیق تجربه حرفه ای خود در استان یا منطقه ای که به آن نیاز دارد، بیابند. در واقع، این یک دلیل کلیدی برای وجود PNP ها در سراسر کانادا است. حتی استان‌ها حرفه های مورد تقاضا برای جذب تازه واردانی که می توانند این شکاف های مهم نیروی کار را پر کنند.

تا سال 2025، PNP ها Express Entry را به عنوان مسیر اصلی کانادا برای استقبال از مهاجران جدید پیشی خواهند گرفت، که نشان دهنده اهمیت تداوم آنهاست جهت کمک به استراتژی کلی اقتصادی کشور.

بر گرفته از منابع معتبر

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

برچسب ها : آلبرتا PNP

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی