Skip to content

جاب آفر نیوفاندلند کانادا – فرصتی تازه برای آغازی دوباره

نمایشگاه های مهاجرت نیوفاندلند و لابرادور این هفته ادامه دارد

 اخذ جاب آفر نیوفاندلند کانادا

در هفته‌ی آینده، نیوفاندلند و لابرادور تصمیم گرفته‌اند برگزار کننده‌ی رویداد بعدی خود باشند. این رویداد شامل مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های مجازی و کار است. در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۴ و ساعت ۶ عصر بر اساس ساعت استاندارد خلیج فارس، این استان میزبان یک نمایشگاه مجازی مهاجرت برای افراد در خاورمیانه و جنوب آسیا خواهد بود.

ثبت نام، ملاقات با کارفرمایان و موارد دیگر

افراد می توانند به صورت رایگان در وب سایت دولت استانی ثبت نام کنند. فرآیند ثبت نام ساده است، بدون نیاز به نرم افزار اضافی برای شرکت در آن.

 

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

 

این رویداد با مروری بر مسیرهای مهاجرت استانی که به تازه واردان ارائه می شود آغاز می شود. در واقع، افرادی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند می‌توانند با افسران مهاجرت از نیوفاندلند و لابرادور کنفرانس داشته باشند و در مورد روند مهاجرت، سبک زندگی، حقوق، هزینه‌های زندگی و جنبه‌های گسترده‌تر زندگی و جاب آفر نیوفاندلند کانادا در استان سؤال بپرسند.

علاوه بر این، یکی از بزرگترین مزایای این مجموعه نمایشگاه های مهاجرت و کار، امکان ملاقات و برقراری ارتباط با کارفرمایان احتمالی مختلف در نیوفاندلند و لابرادور است. شرکت کنندگان می توانند یک نسخه از رزومه خود را بارگذاری کنند که برای کارفرمایان در نمایشگاه قابل دسترسی است. فهرست کاملی از غرفه داران (کارفرمایان شامل چندین صنعت) برای نمایشگاه مهاجرت موجود است.

توانایی برقراری ارتباط با کارفرمایان به ویژه برای کسانی که به دنبال مهاجرت به کانادا و اخذ جاب آفر نیوفاندلند کانادا هستند مفید است، زیرا بزرگترین مهاجرت تازه واردان به نیوفاندلند و لابرادور (و به طور کلی به کانادا) از طریق مسیرهای اقتصادی و جاب آفر نیوفاندلند کانادا است که اغلب به کار از پیش تعیین شده نیاز دارند.
نابراین، یافتن شغل در استان می تواند یک مزیت بزرگ برای کسانی باشد که به دنبال اقامت در کانادا هستند. افرادی که نتوانند در زمان برنامه ریزی شده در رویداد 24 ژانویه شرکت کنند، همچنین می توانند به ضبط نمایشگاه دسترسی داشته باشند، که تا 24 فوریه 2024 در دسترس کسانی است که ثبت نام کرده اند.

برای مهاجرت به نیوفاندلند و اخذ جاب آفر نیوفاندلند کانادا به چه مدارکی نیاز دارم؟

در حالی که بسته به شرایط فردی ممکن است تغییراتی وجود داشته باشد، و مسیر مهاجرتی خاصی که متقاضیان برای مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور انتخاب می‌کنند معمولاً به آن نیاز دارند:

  • یک ارزیابی اعتبار آموزشی (ECA) برای ارزیابی مقایسه تحصیلات آنها با استانداردهای کانادا؛
  • یک امتحان مهارت زبان انگلیسی (با جریان خاصی که حداقل نمره مورد نیاز را تعیین می کند) توجه داشته باشید که آیلتس و سلپیپ در حال حاضر تنها آزمون های پذیرفته شده انگلیسی هستند؛
  • نامه(های) تجربه کاری که تجربه کاری مرتبط و اخیر را تأیید می کند. این نامه ها باید شامل: عنوان شغلی، حقوق، تاریخ شروع و پایان استخدام و مسئولیت های اصلی نقش باشد. نامه باید روی سربرگ شرکت توسط یکی از امضاکنندگان تجارت امضا شود؛
  • اثبات وجوه: صورت‌حساب‌های بانکی اخیر که تأیید می‌کند متقاضیان دارای پول کافی برای پوشش هزینه‌های مهاجرت و همچنین تسویه اولیه آنها در نیوفاندلند و لابرادور هستند؛
  • یک فتوکپی رنگی از صفحه داده های زیستی گذرنامه آنها (صفحه حاوی تصویر، نام و تاریخ تولد، تاریخ انقضای پاسپورت و غیره)؛
  • هر مدرک دیگری که ممکن است برای مسیر مهاجرت مورد نیاز باشد.

هنگام درخواست اقامت دائم چه هزینه هایی باید پرداخت شود؟

متقاضیان باید بدانند که مهاجرت به یک استان دو جنبه دارد: استانی و فدرال. از طرف استانی، متقاضیان می‌توانند تحت برنامه جاب آفر نیوفاندلند کانادا و لابرادور درخواست دهند ( NLPNP) یا برنامه مهاجرت اقیانوس اطلس (AIP)، که هزینه دریافت نمی کنند برای جاب آفر نیوفاندلند کانادا اقدام کنند.

در بخش فدرال، هنگامی که افراد متقاضی تحت برنامه های NLPNP یا AIP تأیید می‌شوند، برای درخواست مجوز کار یا همان جاب آفر نیوفاندلند کانادا و پردازش اقامت دائم باید هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنند. به علاوه، متقاضیان باید هزینه بیومتریک را نیز پرداخت کنند و کارفرمای آنها ممکن است نیاز به پرداخت هزینه مطابقت داشته باشد که باید توسط کارفرما پرداخت شود و متقاضی قادر به دریافت بازپرداخت آن نیست. هزینه‌ها نیز در طول فرآیند درخواست به وضوح مشخص می‌شوند.

بر گرفته از اداره مهاجرت کانادا

جاب آفر نیوفاندلند کانادا – فرصتی تازه برای آغازی دوباره

جاب آفر نیوفاندلند کانادا - فرصتی تازه برای آغازی دوباره

از ویژگی‌های این جاب آفر نیوفاندلند کانادا لذت ببرید:

  • به کارگیری در محیطی تخصصی و پیشرفته
  • فرصت‌های رشد حرفه‌ای و وجود دوره‌های آموزشی منظم
  • مزایای رفاهی مطلوب و بسته‌های تشویقی جامع
  • تعادل بین کار و زندگی با انعطاف‌پذیری در ساعات کاری
  • جامعه‌ای دوستانه و پذیرا با فرهنگی غنی و چندملیتی

در نیوفاندلند، یک سرزمین سحرانگیز با طبیعتی خیره‌کننده، فرصت‌های شغلی خود را به یک شیوهٔ جدید تجربه کنید. این منطقه، یکی از پویاترین اقتصادهای کانادا را دارا می‌باشد و با پذیرایی از متخصصان و کارآفرینان سراسر جهان، پیشرفت و نوآوری را در رأس امور خود قرار داده است.

چرا نیوفاندلند کانادا؟

  • نگاهی به تصاویر خیره‌کننده از سواحل سنگی، چشم‌اندازهای بی‌پایان، و کوه‌های مه‌آلود انداخته و متوجه خواهید شد که چرا این مکان بهترین جای برای زندگی و کار کردن است.
  • با شبکه‌ای قوی از کارفرمایان و پیمانکاران، شما مجهز به منابع درخور توجهی برای شکوفایی و توسعه شغلی خود خواهید بود.
  • از مردمانی صمیمی و فرهنگ غنی که از تنوع و هم‌زیستی سخن می‌گوید، استقبال شوید.

ما در این پست، جاب آفر نیوفاندلند کانادا، به تفصیل درباره مزایا، فرصت‌ها و چشم‌اندازهای این جاب آفر جذابی که در انتظار شماست، صحبت می‌کنیم. از سناریوهای واقعی موفقیت‌ها و تجارب برجسته افرادی که از آن بهره‌مند شده‌اند، آگاه شوید و انگیزه لازم برای قدم گذاشتن در این مسیر را در خود بیافروزید.

با ما همراه شوید تا از دنیایی پر از امکانات در نیوفاندلند کانادا، روایتی به یادماندنی خلق کنیم. فرصتی استثنایی در انتظار شماست – رویای کانادایی خود را با ما تحقق بخشید.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی