Skip to content

آیا اداره مهاجرت کانادا به رسانه های اجتماعی من نگاه میکند؟ |موسسه رستا گستر دادور

آیا IRCC به رسانه های اجتماعی من نگاه می کند؟

آیا اداره مهاجرت کانادا به رسانه های اجتماعی من نگاه میکند؟

مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) یا اداره مهاجرت کانادا و آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) اطلاعات موجود در درخواست نامزد را بررسی میکند و آن را با رسانه های اجتماعی و نمایه های عمومی نامزد مقایسه می کند. اگر بین اطلاعات برنامه و آنچه در وب یافت می‌شود مغایرت وجود داشته باشد، این می‌تواند دلیلی برای امتناع باشد.

 

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

 

در یک پرونده اخیر دادگاه فدرال کانادا، مردی برای اقامت دائم به عنوان کارگر ماهر درخواست داد. افسر ویزا که درخواست این مرد را بررسی کرد نگران بود که او در درخواست خود به مشارکت خود با یک شرکت خاص اشاره نکرده است. وب سایت این شرکت از این مرد به عنوان رئیس اجرایی خود نام برده است. افسر ویزا نمایه لینکدین این مرد را بررسی کرد که بیان می کرد او یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت است. این شرکت گفته بود او یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت است.

حتی پس از ارائه فرصت به مرد برای توضیح اختلاف، افسر اداره مهاجرت کانادا به این نتیجه رسید که این مرد به دلیل ارائه نادرست مادی در کانادا قابل پذیرش نیست. افسر اداره مهاجرت کانادا اظهار داشت که توضیح کافی برای اطلاعات آنلاین در مورد مشارکت خود با شرکت ارائه نکرده است. به عنوان یک متقاضی مهاجرت به کانادا، آنچه به صورت آنلاین ارسال شده است (یا به صورت آنلاین پست نشده است) می تواند به عنوان مدرکی دال بر صحت یا نادرستی درخواست شما استفاده شود.

 

اداره مهاجرت کانادا

اهمیت اجتناب از ارائه نادرست

یک یافتن ارائه نادرست جدی است و غلبه بر آن دشوار است. افسران مهاجرت در مورد ارائه اطلاعات نادرست سختگیر هستند و یک اشتباه می تواند منجر به رد درخواست شود. ارائه نادرست در مورد درخواست های مهاجرت نیز می تواند عواقب شدیدی فراتر از رد درخواست شما داشته باشد. به گفته IRCC (اداره مهاجرت کانادا)، در پاسخ به اسناد یا اطلاعات نادرست، IRCC ممکن است:

  • حداقل به مدت 5 سال از ورود شما به کانادا منع شود؛
  • یک سابقه دائمی کلاهبرداری به شما می دهد؛
  • وضعیت اقامت دائم یا شهروند کانادایی را از خود سلب می کنند.
  • آیا به جرمی متهم شده اید؟
  • شما را از کانادا حذف می کنند.

فرم‌ها و درخواست‌های مهاجرت می‌توانند برای اداره مهاجرت کانادا پیچیده و گیج‌کننده باشند. متقاضیان ممکن است بسیار مراقب باشند در حالی که هنوز اظهارات نادرست بی گناه می کنند. متأسفانه، بی گناهی به طور کلی دفاعی در برابر ارائه نادرست نیست. مهم این است که متقاضیان اطلاعاتی را ارائه دهند که کاملاً دقیق و کامل باشد. متقاضیان باید همه اطلاعات ارائه شده را مجدداً بررسی کنند تا مطمئن شوند که صحیح است و در طول برنامه ثابت میمانند.

کلید جلوگیری از ارائه نادرست این است که تمام اطلاعات مرتبط را افشا کنید، حتی اگر فکر می‌کنید ممکن است بر شانس تأیید شما تأثیر منفی بگذارد. بهتر است مشکلات احتمالی را مستقیماً در یک برنامه مورد بررسی قرار دهید و برای توضیح آنها سند پشتیبانی ارائه دهید.

علاوه بر این، ضروری است که متقاضیان در صورت بروز هرگونه تغییر در زمانی که IRCC در حال پردازش درخواست است، در اسرع وقت به IRCC (اداره مهاجرت کانادا) اطلاع دهند. این می تواند هر چیزی باشد، از جزئیات شخصی مانند وضعیت تاهل گرفته تا به روز رسانی های شغلی یا تحصیلی. اگر نتوانید به IRCC اطلاع دهید، آنها ممکن است تصور کنند که خودتان را نادرست معرفی می کنید.

 

اداره مهاجرت کانادا

جلوگیری از ارائه نادرست در درخواست مهاجرت برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن فرآیند بسیار مهم است. توصیه می شود با مشورت با یک وکیل مهاجرت، کمک حرفه ای بگیرید، زیرا آنها می توانند از صحت درخواست شما و رعایت تمام الزامات قانونی لازم اطمینان حاصل کنند.

 

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

برچسب ها : اخبار کانادا

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی