Skip to content

استانهای کانادا که دعوتنامه اکسپرس انتری بیشتری در سال 2024 صادر کرده اند

سه استان کانادا در اولین نتایج PNP سال 2024 دعوتنامه صادر می کنند

استانهای کانادا که دعوتنامه اکسپرس انتری بیشتری صادر کرده اند

انتاریو، بریتیش کلمبیا، و منیتوبا از نامزدهای اولین برنامه نامزدهای استانی (PNP) در قرعه کشی های 2024 دعوت کرده‌اند.

استانهای کانادا که دعوتنامه اکسپرس انتری بیشتری صادر کرده اند از طریق PNP، این دولت‌های استانی می‌توانند کاندیداهای مهاجرت اقتصادی را که فکر می‌کنند برای نیروی کار و اقتصاد محلی مناسب‌تر هستند بررسی و انتخاب کنند، به این معنی که استقرار اقتصادی در استان برای آنها آسان‌تر خواهد بود. این اغلب منجر به نرخ بالاتری از نگهداری تازه واردان در یک استان می شود.

در PNP هر استان، جریان‌هایی وجود دارد که نامزدهایی را با مشاغل یا ویژگی‌های خاص هدف قرار می‌دهند. برای مثال، انتاریو اخیراً معیارهای واجد شرایط بودن را تحت جریان فارغ التحصیلان بین المللی گسترش داده است تا شامل متقاضیانی شود که یک برنامه یک ساله را در یک مؤسسه آموزشی تعیین شده در استان تکمیل می کنند.

طرح سطوح مهاجرت 2024-2026 کانادا نشان می دهد که این کشور قصد دارد 110000 نفر جدید را بپذیرد.

یعنی ساکنان دائم از طریق PNP در سال 2024. این به این دلیل است که مهاجرت یک مسئولیت مشترک بین دولت های فدرال و استانی است. مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) هر ساله تعدادی نامزدی را بر اساس عواملی مانند جمعیت موجود به استان ها اختصاص می دهد.

در برنامه ای که کشور کانادا برنامه ریزی کرده و در نتیجه آن استانهای کانادا که دعوتنامه اکسپرس انتری بیشتری صادر کرده اند ، زیرساخت نیازهای نیروی کار و خدمات اسکان در اختیار قرار دارند. یعنی ما تضمین می کنیم که همه چیز آماده است و به بهترین شکل ممکن در دسترس است. فکر کنید، شما نیازی به هیچ نگرانی یا فشاری ندارید، زیرا ما همه چیز را برای شما فراهم می کنیم. در ضمن، شما همچنین می توانید از خدمات متنوعی نظیر خدمات شهری و تفریحی نیز بهره ببرید. بنابراین، با خیال راحت و آسوده، همه نیازهای شما برآورده می شوند.

همه استان‌ها و مناطق در کانادا برنامه‌ها و جریان‌های PNP دارند، به استثنای کبک و نوناووت . کبک قرارداد جداگانه ای با دولت فدرال دارد.

دعوتنامه اکسپرس انتری
کانادا دعوتنامه ای جدیدی برای اقامت دایم صادر می کند

نتایج مهاجرت استانی از 1 تا 12 ژانویه

انتاریو دعوتنامه اکسپرس انتری صادر می کند

انتاریو این هفته دو قرعه کشی برنامه نامزدهای مهاجر انتاریو را برگزار کرد. در 9 ژانویه، استان دو قرعه کشی هدفمند برای نامزدهای کارفرما برگزار کرد. پیشنهاد: در جریان کارگران خارجی یکی از قرعه کشی ها، 821 نامزد در مشاغل بهداشتی و فنی با حداقل امتیاز 40 یا بالاتر را هدف قرار دادند. یک قرعه کشی دیگر در همان استیم 630 نامزد در مشاغل حرفه ای دعوتنامه اکسپرس انتری را صادر کرد. آنها به حداقل نمره 33 یا بالاتر نیاز داشتند.

استیم، پلتفرمی مشهور برای خرید و دانلود بازی‌ها است. با استفاده از استیم، می‌توانید به راحتی بازی‌های مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و به صورت آنلاین با دوستانتان بازی کنید. استیم همچنین امکانات دیگری مانند راهنمایی‌ها، بروزرسانی‌ها و ارتباط با جامعه‌ی گیمرها را در اختیارتان قرار می‌دهد. استیم یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای افرادی است که به بازی‌های رایانه‌ای علاقه‌مندند.

یک قرعه کشی دیگر در 11 ژانویه انجام شد و از 2552 نامزد از Express Entry Skilled Trades Stream دعوت شد. کاندیداهای این جریان در حال حاضر برنامه‌های کاربردی در مجموعه درخواست اکسپرس انتری فدرال دارند و به سیستم رتبه‌بندی جامع نیاز دارند. مثلا امتیاز (CRS) بین 350-424.

چه کسانی واجدشرایط مهاجرت به کانادا هستند؟  

بریتیش کلمبیا دعوتنامه اکسپرس انتری صادر می کند

در 10 ژانویه، بریتیش کلمبیا بیش از 372 نامزد را در سه جریان BC PNP دعوتنامه اکسپرس انتری را صادر کرد. در مجموع، پنج تساوی انجام شد. این یکی از بزرگترین قرعه کشی های عمومی بود که شرکت کنندگان آن از گروه های مختلف شامل کارگران ماهر، فارغ التحصیلان بین المللی و کارگران نیمه ماهر بودند. تعداد کل شرکت کنندگان در این قرعه کشی 110 نفر بودند. کارگران ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی به حداقل نمره 120 نیاز دارند و کارگران سطح مقدماتی و نیمه ماهر باید حداقل نمره 100 را کسب کنند.

چهار قرعه کشی باقیمانده برای کاندیداهای Skilled Worker و International Graduate در مشاغل خاص شامل 74 نامزد در مشاغل ساختمانی با حداقل امتیاز 75 هدف قرار گرفتند.

همه کاندیداها در سه قرعه کشی باقیمانده به حداقل امتیاز 60 نیاز داشتند تا در نظر گرفته شوند:

  • 113 نامزد در مشاغل مراقبت از کودکان
  • 75 نامزد در مشاغل مراقبت های بهداشتی
  • کمتر از داوطلبان در مشاغل مراقبت های دامپزشکی

مانیتوبا دعوتنامه اکسپرس انتری صادر می کند.

سه جریان مختلف در برنامه نامزدهای استانی منیتوبا (MPNP)، در نسخه جدید آن 431 نامزد را به دعوت کرده است. تاریخ قرعه کشی برای این برنامه در تاریخ 11 ژانویه برگزار خواهد شد.

دو مورد از قرعه کشی ها برای کارگران ماهر در مانیتوبا بود. یکی همه پروفایل های واجد شرایط را در نظر گرفت و 166 نامزد را با حداقل امتیاز 607 دعوت کرد. مورد دیگر برای 168 کارگر ماهر در مانیتوبا بود که می توانند نشان دهند که یکی از بستگان نزدیک در منیتوبا دارند که یا شهروند کانادا و یا مقیم دائم است که حداقل یک سال است در این استان زندگی می کند. نامزدهای این قرعه‌کشی باید حداقل امتیاز 607 را در نظر بگیرند.

دو قرعه کشی باقیمانده 58 نامزد را از جریان آموزش بین المللی و 31 کارگر ماهر در خارج از کشور دعوت کردند. نامزدهایی با حداقل نمره 639.

برگرفته از اداره مهاجرت کانادا

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی