Skip to content

افتتاح حساب بانکی در کانادا ؛ چطور و چگونه!؟

بانکداری در کانادا از کجا شروع می کنید_63cc1666055a7jpeg

افتتاح حساب بانکی در کانادا: از کجا شروع کنید؟ 

افتتاح حساب بانکی در کانادا ، کارت اعتباری کانادا

شما به تازگی به کانادا آمده اید – و اینجا چیزها بسیار جدید و متفاوت است. این شامل انجام امور بانکی و دسترسی آسان به پولتان در صورت نیز می باشد..

هنگام ورود، افتتاح حساب بانکی در کانادا یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید. اما انتخاب ها می توانند پیچیده باشند. کدام حساب ها؟ جایی که؟ چه کسی نیازهای شما را به عنوان یک تازه وارد بهتر درک خواهد کرد؟ بانکداری در کانادا احتمالاً با بانکداری در کشور شما کاملاً متفاوت است.

این مقاله این موضوع را برای شما آسان تر می کند!

برای افتتاح حساب بانکی در کانادا به چه نوع حسابی نیاز دارید؟

بهترین راه برای شروع سفر بانکی خود در کانادا، باز کردن سه نوع حساب مهم است: یک حساب چک، یک حساب پس انداز، و یک کارت اعتباری. در زیر هر سه مورد را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

برای افتتاح حساب بانکی در کانادا ، ابتدا باید برخی از فرم‌های اولیه شناسایی را برای تأیید نام قانونی خود و همچنین آدرس و شماره تلفن کانادایی خود ارائه دهید تا نمایه حساب خود را تکمیل کنید. از شما خواسته می شود که مدارک شناسایی رسمی دولتی، مانند گذرنامه، گواهینامه رانندگی یا نوع دیگری از شناسنامه صادر شده توسط دولت را نشان دهید، و برای موارد خاصی نیز ممکن است لازم باشد مدارک فرود، مجوز تحصیل یا مجوز کار خود را ارائه دهید.

در اینجا دو مرحله ساده برای شروع بانکداری در کانادا وجود دارد:

مرحله ۱: قبل از افتتاح حساب در کانادا ، تفاوت بین حساب چک و پس‌انداز در کانادا و نحوه استفاده از آن‌ها را بدانید

در کانادا، دو نوع حساب سپرده شخصی وجود دارد: یک حساب چک و یک حساب پس انداز. اکثر کانادایی های جدید ممکن است هر دو را بخواهند. بیایید یک مقایسه سریع بین این دو انجام دهیم.

حساب چک : یک حساب است که برای تراکنش‌های عادی و روزانه استفاده می‌شود. این شامل خرید مواد غذایی، پرداخت قبوض، اجاره و همچنین تراکنش‌های واریز خودکار می‌شود، مانند واریز مستقیم حقوق توسط کارفرما به حساب شما. حساب شما می تواند از طریق یک کارت نقدی برای برداشت وجه نقد از دستگاه های باجه خودکار (ATM) یا شعب بانک ها قابل دسترسی باشد و می توان از آن برای خرید در فروشگاه ها و از طریق خرید آنلاین استفاده کرد.

حساب‌های چک معمولاً سودی پرداخت نمی‌کنند. آنها ممکن است شامل یک کارمزد ماهانه به همراه کارمزد تراکنش‌هایی مانند برداشت، چک، پرداخت قبوض و خرید باشند. به دنبال یک حساب چک باشید که شامل تعداد مناسبی از تراکنش های ماهانه است که فکر می کنید به آن نیاز دارید. حتی بهتر از آن، برخی از حساب‌های چک را خواهید یافت که با تراکنش‌های نامحدود همراه هستند، مانند حساب چک نامحدود TD – اگر فکر می‌کنید ممکن است تراکنش‌های زیادی داشته باشید، یک گزینه عالی است.

حساب پس‌انداز : برای کنار گذاشتن پولی که فوراً به آن نیاز ندارید استفاده می‌شود. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید برای تحصیل، خرید خانه، پرداخت هزینه تعطیلات یا عروسی، و زمانی که اتفاق غیرمنتظره ای رخ می دهد – مانند خرابی ماشین، پس انداز کنید. برخلاف حساب‌های چک، حساب‌های پس‌انداز به شما سود پرداخت می‌کنند، بنابراین فقط برای یک روز بارانی یا یک نقطه عطف زندگی، عاقلانه از آن‌ها برداشت کنید. پولی که در این حساب باقی می گذارید، سود خواهد داشت – این پول اضافی است که در حساب شما افزایش می یابد تا به شما کمک کند برای اهداف آینده خود پس انداز کنید.

برای دستیابی به اهداف پس انداز خود می توانید یکی از سه حساب پس انداز TD را انتخاب کنید:

  • حساب پس انداز روزانه TD
  • حساب پس انداز TD ePremium
  • حساب پس انداز با بهره بالا TD

مشاوره رایگان افتتاح حساب بانکی در کانادا

مرحله ۲: برای دریافت کارت اعتباری کانادا درخواست دهید

کارت اعتباری کانادا کارتی است که می‌توان از آن برای خرید، پرداخت قبوض یا بسته به کارت، برداشت وجه نقد استفاده کرد. ساده ترین راه برای فکر کردن به کارت اعتباری، نوعی وام کوتاه مدت است. هنگامی که یک حساب کارت اعتباری باز می کنید، شرکت کارت اعتباری شما یک محدودیت اعتباری مشخص به شما می دهد. بر اساس این محدودیت، کارت اعتباری شما به شما امکان می دهد وجوهی را برای خرید وام بگیرید و بعداً آن را پرداخت کنید.

دریافت کارت اعتباری کانادا مزایای بسیاری دارد. داشتن اعتبار خوب در کانادا مهم است زیرا ممکن است هنگام درخواست وام مسکن، وام، یا اجاره خانه یا آپارتمان به شما کمک کند. یک راه خوب برای ایجاد اعتبار، درخواست کارت اعتباری است. استفاده منظم از کارت اعتباری و پرداخت هر ماه آن می تواند به ایجاد سابقه اعتباری شما کمک کند. داشتن کارت اعتباری همچنین خرید را برای شما آسان می‌کند و در برخی موارد، بابت آنچه خرج می‌کنید، پاداش دریافت می‌کنید.

اگر به دنبال اولین کارت اعتباری کانادایی خود هستید، مهم است که بدانید کارت های مختلف چگونه کار می کنند و چگونه از آنها به نفع خود استفاده کنید.

TD طیف گسترده ای از کارت های اعتباری را با امتیازات مختلف و جوایز هیجان انگیز ارائه می دهد.

برای افتتاح حساب بانکی در کانادا آماده اید؟ ابتدا به TD نگاه کنید.

TD فاصله زیادی را طی می کند تا با افراد تازه وارد مانند خانواده رفتار کند. بسته بانکداری TD New to Canada بسته خوش آمدگویی ما برای شماست و مکانی عالی برای شروع.

این بسته پس‌انداز و مزایایی را در زمینه چک کردن حساب‌ها، حساب‌های پس‌انداز و همچنین انتقال پول بین‌المللی ارائه می‌دهد. همه چیز در آن به طور خاص با در نظر گرفتن نیازهای تازه واردان ایجاد شده است.

پس از ورود به کانادا، برای شروع به سادگی با یک همکار بانکی شخصی TD یک قرار ملاقات رزرو کنید. آنها به شما در رفع نیازهای بانکی کانادا کمک خواهند کرد و به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ خواهند داد.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی