Skip to content

اقدامات جدید IRCC نامه های پذیرش دانشجویان بین المللی را تأیید می کند

اقدامات جدید IRCC نامه های پذیرش دانشجویان بین المللی را تأیید می کند

اقدامات جدید IRCC نامه های پذیرش دانشجویان بین المللی را تأیید می کند

پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) اولین اقدام خود را برای تقویت و حفظ یکپارچگی آغاز کرده است. برنامه دانشجویی بین المللی در کانادا.

به طور خاص، اداره مهاجرت اکنون یک پورتال آنلاین برای موسسات آموزشی تعیین شده راه اندازی کرده است (DLIs )—تنها مدارسی در کانادا که مجاز به پذیرش دانشجویان بین‌المللی هستند—برای تأیید نامه های پذیرش (LOA) که دانشجویان بین المللی برای پشتیبانی از درخواست ویزای دانشجویی خود ارسال می کنند.

بر اساس این چارچوب جدید، DLIها اکنون باید LOAهایی را که دانش‌آموزان از طریق یک پورتال آنلاین ارسال می‌کنند تأیید کنند، که فقط نمایندگان آنها در IRCC به آن دسترسی خواهند داشت. اکنون مدارس حداکثر 10 روز تقویمی فرصت دارند تا نامه های پذیرش را تأیید کنند. اگر DLI نتواند LOA را در آن بازه زمانی تأیید کند (یا اگر نامه را جعلی تأیید کند)، درخواست ویزای دانشجویی لغو شده و به متقاضی بازگردانده می‌شود (همراه با هزینه‌هایی که ممکن است برای هزینه‌های پردازش پرداخت کرده باشند).< /p>

توجه داشته باشید که پس از پایان مهلت تأیید، DLIها دیگر به تأیید LOA دسترسی نخواهند داشت.

این تغییرات جدید در مواجهه با سوء استفاده‌های متعدد در گذشته از سیستم‌های دانشجویی بین‌المللی کانادا، از جمله یک پرونده پرمخاطب در سال گذشته که شامل نزدیک به اخراج 700 دانش آموز هندی که به دلیل دروغ با کلاهبرداری به کانادا آمده بودند نامه های پذیرش، که توسط یک مشاور مهاجرت تقلبی ساخته شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد مراحل جدید مورد نیاز DLI برای تأیید LOA را می‌توانید در وب‌سایت دولت پیدا کنید اینجا.

چارچوب مؤسسات مورد اعتماد

در این سال، IRCC همچنین چارچوب جدیدی را برای DLIها پیشنهاد کرد، به نام «چارچوب نهادهای مورد اعتماد”. بخشی از این سیاست جدید، معرفی یک سیستم دو لایه برای صدور مجوزهای تحصیلی است، مانند آنچه در بالا توضیح داده شد.

علاوه بر این، مؤسسات مورد اعتماد شناسایی‌شده در این چارچوب به طرق مختلف، از جمله پردازش سریع‌تر مجوز تحصیل، از این وضعیت بهره‌مند می‌شوند.

در حالی که در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد نحوه عملکرد این چارچوب در دست نیست، انتظار می‌رود که در پاییز 2024 اجرا شود. IRCC امسال به طور مداوم تکرار کرده است، با این حال، حفاظت از یکپارچگی برنامه دانشجویی بین‌المللی همچنان یک نگرانی کلیدی است. این وزارتخانه اعلام کرده است که حتی ممکن است محدود کردن تعداد ویزاهای دانشجویی، برای اطمینان از اینکه DLIها قادر به ارائه پشتیبانی کافی برای دانشجویان بین المللی از تجربه تحصیلی آنها هستند.

تغییرات بیشتر در سال 2024

2024 سال بزرگی برای برنامه دانشجویان بین‌المللی کانادا خواهد بود، با تغییرات مهم متعددی که قرار است در طول سال رخ دهد.

به طور خاص در سال 2024 IRCC:

  • افزایش هزینه زندگی مورد نیاز برای دانش آموزان با 10000 دلار کانادا اضافی؛
  • بازنگری در سقف کاری 20 ساعته برای دانشجویان بین المللی؛
  • پایان دادن به اقدام تسهیل کننده به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد زمان سپری شده در خارج از کشور را برای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP); و
  • تغییرات جدیدی را در برنامه PGWP معرفی کنید.

علاوه بر این، این وزارتخانه قصد خود را برای ارتباط مستقیم‌تر ثبت نام دانشجوی بین المللی و صدور PGWP با بازار کار و نیازهای جمعیتی. به طور کلی، انتظار می رود که سال 2024 تغییرات زیادی را به عنوان کانادا در سال آینده نزدیک به یک میلیون دانشجوی بین المللی را در خود جای داده است.

“>

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی