Skip to content

انتخاب سه اجتماع آنتاریو برای برنامه مهاجرتی منطقه ای

Ontario2_sq

سه اجتماع Chatham-Kent, Cornwall and Belleville/ Quinte West برای شرکت در برنامه ی استانی مهاجرتی انتخاب شده اند که در سال 2020 راه انازی خواهند شد.

برنامه ی دو ساله پایلت جدیدترین موارد اضافه شده در برنامه مهاجرتی آنتاریو است که به استان این اجازه را میدهد که تعدادی از کاندید های طبقه ی اقتصادی برای اقامت دائم هر ساله نامزد میکنند.

دولت آنتاریو بیان کرده است که برنامه ی مهاجرتی پایلت بر این اساس شکل گرفته است تا مزایای مهاجرت اقتصادی در آنتاریو گسترش یابد و کمبود نیروی کار در جوامع روستایی و کوچک استان را رفع کند.

وزارت توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و تجارت استان گفته است که برنامه ی مهاجرتی پایلت فرصتی خواهد بود برای کسب و کار در این سه جامعه تا شکاف استعدادی را پر کند و از رشد اقتصادی حمایت کنند، همچنین راهی خواهد بود تا کارگران خارجی ماهر اقامت دائم بگیرند.

اکثریت قریب به اتفاق مهاجران به آنتاریو در حال حاضر در منطقه تورنتو بزرگ و اطراف آن اسکان می یابند و تنها 20 درصد در مناطق دیگر استان ساکن هستند.

مسئله ی منطقه ای کردن مهاجرت تنها برای آنتاریو نیست. این مسئله مرکز توجه بسیاری از برنامه های پایلت در کانادا شامل پایلت مهاجرت روستایی و شمالی و پایلت مهاجرت آتلانتیک است.

پایلت مهاجرت منطقه ای آنتاریو محصول بازخورد سهامداران در بسیاری از جوامع کوچک و روستایی آنتاریو شامل دولت های شهرداری، مشاغل، سازمان های توسعه اقتصادی، سازمان های اسکان، دانشگاه ها و کالج ها است.

وزارتخانه گفت: جوامع بر اساس چالش های خاص مهارت کاری آنها، توانایی کمک به تازه واردان برای مستقر شدن و علاقه مندی از جانب جوامع سهام داران انتخاب شده اند.

نتایج برنامه ی پایلت به اطلاع رسانی برای تلاش های بیشتر برای منطقه ای کردن مهاجرت اقتصادی در آنتاریو کمک خواهد کرد. برنامه ی مهاجرتی پایلت آنتاریو تقریباً 150 نامزد برای برنامه ی پایلت از طریق سه جریان مهاجرت دسته ی دارای جاب افر(پیشنهاد شغلی) از کارفرمایان خود که به کارگران خارجی و یا دانشجویان بین المللی با یک جاب افر (پیشنهاد شغلی) معتبر در آنتاریو اجازه میدهد که برای اقامت دائم استانی اقدام کنند.

آنتاریو گفت که مشاغل تولیدی جدید در سال 2020 به لیست کدهای طبقه بندی مشاغل ملی واجد شرایط (NOC) تحت جریان مهارت های مورد نیاز دسته ی پیشنهاد شغلی کارفرما در سال 2020 اضافه می شود.

منبع: اخبار مهاجرت

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی