Skip to content

اولین قرعه کشی برنامه استانی ساسکاچوان برگزار شد

_642881389fd4bjpeg

اولین قرعه کشی برنامه استانی ساسکاچوان سال 2022 برگزار شد.

اولین قرعه کشی برنامه استانی ساسکاچوان سال 2022 برگزار شد. ساسکاچوان از 104 کاندیدای مهاجرت دعوت کرد تا در 12 ژانویه برای قرعه کشی برنامه استانی ساسکاچوان درخواست دهند. اکسپرس اینتری ساسکاچوان

ساسکاچوان از 104 کاندیدای مهاجرت دعوت کرد تا در 12 ژانویه برای قرعه کشی برنامه استانی ساسکاچوان درخواست دهند.

ساسکاچوان در اولین قرعه کشی خود در سال 2022، از نامزد های برنامه استانی ساسکاچوان (SINP) دعوت کرد  نامزدها برای شرکت در قرعه کشی دو راه پیش رو دارند ، اولین مسیر از طریق اکسپرس انتری ساسکاچوان است که 37 نفر تقاضا دهنده را پذیرش می نماید، و روش دوم از طریق شغل های مورد تقاضا در برنامه استانی ساسکاچوان صورت میگیرد.

برای محاسبه امتیاز اکسپرس انتری فرم مشاوره اقامت دائم را پر کنید

در اولین قرعه کشی برنامه استانی ساسکاچوان از کاندیداهای دارای تجربه کاری در یکی از شش شغل دعوت شد: فن‌آوران آزمایشگاه‌های پزشکی، مشاغل پیراپزشکی، روان‌شناسان، سونوگراف‌های پزشکی، کاردرمانگران و تکنسین‌های پرتو پزشکی.

نامزدهای هر دو دسته همچنین به ارزیابی مدارک تحصیلی برای مطابقت دادن تحصیلات خارجی آنها با استاندارد های کانادایی نیاز داشتند.

طبقه بندی مشاغل برنامه استانی ساسکاچوان

دسته فرعی اکسپرس انتری برای برنامه استانی ساسکاچوان یک برنامه پیشرفته است، به این معنی که به سیستم اکسپرس اینتری فدرال پیوند داده شده است.

اکسپرس اینتری مجموعه کاندیداها را برای سه برنامه اصلی مهاجرتی در کلاس اقتصادی کانادا مدیریت می‌کند: برنامه فدرال کارگران ماهر، برنامه مشاغل ماهر فدرال و کلاس تجربه کانادا.

کاندیداهای دارای نمایه‌های اکسپرس انتری نیز باید نمایه‌های EOI را برای ساسکاچوان ایجاد کنند تا برای دعوت به درخواست برنامه استانی در نظر گرفته شوند.

به نامزدهای اکسپرس اینتری ساسکاچوان ، 600 امتیاز اضافی به  سیستم رتبه بندی جامع به عنوان جایزه داده می شود. این امتیاز جایزه عملاً به آنها فرصت برای درخواست اقامت دائم کانادا  را تضمین می کند.

درباره زیرمجموعه مشاغل مورد تقاضا

طبقه بندی مشاغل مورد تقاضا در استان ساسکاچوان ، به این معنی است که برای نامزدهای مهاجرتی که دارای در اکسپرس انتری ساسکاچوان شرکت نکرده اند ، باز است و می توانند از این طریق اقدام کنند.

این طبقه بندی برای کارگران بسیار ماهر و با تجربه در یک شغل مورد تقاضا در ساسکاچوان است که هنوز پیشنهاد کاری در استان ندارد.

برای درخواست مهاجرت به کانادا از طریق اطبقه بندی مشاغل مورد نیاز، اتباع خارجی باید از طریق سیستم درخواست آنلاین یک درخواست ایجاد کنند.

این سیستم به استان ساسکاچوان این امکان را می دهد که نامزدهای مهاجرتی ای را انتخاب کند که پتانسیل پیشرفت در این استان را داشته باشند. کاندیداها بر اساس تجربه کاری، تحصیلات، توانایی زبان، سن، و ارتباط با استان توانایی خود را برای اقامت در ساسکاچوان نشان می‌دهند،

برای محاسبه امتیاز اکسپرس انتری فرم مشاوره اقامت دائم را پر کنید

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی