Skip to content

بررسی تست CELPIP: مقدمه ای جامع

بررسی تست CELPIP: مقدمه ای جامع

بررسی تست CELPIP: مقدمه ای جامع

Learn the structure, sections, and timing of the CELPIP Test.

به جلسه مقدماتی زنده رایگان ما بپیوندید و سفری را برای تسلط بر آزمون CELPIP آغاز کنید.

این جلسه که توسط یک متخصص CELPIP هدایت می شود، بینش جامعی را در مورد قالب آزمون، مراحل ثبت نام، مواد مطالعه و موارد دیگر در اختیار شما قرار می دهد. این فرصت را از دست ندهید تا به اطلاعات ارزشمندی دست پیدا کنید و خود را برای موفقیت در آزمون CELPIP آماده کنید.

به CanadaVisa و CELPIP بپیوندید تا فرصتی برای یادگیری نحوه بهبود درک خود از آزمون CELPIP داشته باشید. وبینار رایگان، زنده و تعاملی پنجشنبه، 8 فوریه 2024، ساعت 11:00 صبح به وقت شرقی را از دست ندهید.

برای این وبینار رایگان در زیر ثبت نام کنید

وبینار CELPIP: 5 دلیل اصلی برای شرکت

1) از یک CELPIP که وبینار را رهبری می کند، بیاموزید. دانش و تجربه گسترده آنها در این زمینه تضمین می کند که اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی را در طول جلسه دریافت خواهید کرد.

2) قالب آزمون را درک کنید. ساختار، بخش ها و زمان بندی آزمون CELPIP را بیاموزید. وضوح آنچه را که باید انتظار داشت به دست آورید، به شما امکان می دهد با اطمینان و سهولت به آزمون نزدیک شوید.

3)برای به حداکثر رساندن عملکرد خود در آزمون CELPIP

پیشنهاد میکنیم که در مورد CELPIP صحبت کنیم. CELPIP یک آزمون زبان است که برای ارزیابی مهارت های شما در زبان انگلیسی استفاده می شود. این آزمون برای تحصیل در کشور کانادا و همچنین برای اهداف مهاجرتی مناسب است. در CELPIP، شما به تست های شنیداری، خواندن و نوشتن و چندین تکالیف گفتاری ارایه می دهید. این آزمون سعی دارد تا به شما اجازه دهد مهارت های زبان انگلیسی خود را در موقعیت های واقعی از جمله روزمره و کاری به کار بگیرید.

اگر به دنبال آزمونی هستید که شما را برای زندگی و تحصیل در کانادا آماده کند، CELPIP گزینه بسیار خوبی است. آن راه حلی مطمئن و دقیق برای ارزیابی مهارت های شما در زبان انگلیسی است. نکات و استراتژی‌های ارزشمندی را بیاموزید. تکنیک‌های مؤثری را برای مدیریت زمان، رسیدگی به انواع سؤالات مختلف، و نشان دادن مهارت‌های زبانی خود کشف کنید.

4) به دنبال متن ها و مقالات گستره مواد مطالعه و منابع موجود را برای کمک به آمادگی برای آزمون CELPIP باشید. منابع آنلاین توصیه شده، آزمون‌های تمرینی، و ابزارهای دیگری را که به سفر مهارت زبان شما کمک می‌کنند، کشف کنید.

5) در طول وبینار به یک جلسه پرسش و پاسخ تعاملی بپیوندید. این فرصتی است که هر سوالی در مورد آزمون CELPIP بپرسید. از متخصص CELPIP راهنمایی و اطلاعات شخصی دریافت کنید.

این مزایای عالی را از دست ندهید! همین امروز در این وبینار CELPIP ثبت نام کنید تا راهنمایی های متخصص را دریافت کنید، آزمون را درک کنید، نکات تست زنی را بیاموزید، مطالب مطالعه را بررسی کنید، و پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید. این وبینار دانش و مهارت های لازم برای موفقیت در آزمون CELPIP را در اختیار شما قرار می دهد.

درباره CanadaVisa

CanadaVisa.com در سال 1994 به عنوان پلتفرم آنلاین موسسه حقوقی مهاجرت کوهن تاسیس شد. از آن زمان، CanadaVisa به یکی از معتبرترین منابع جهان در مورد نحوه نقل مکان به کانادا و اقامت در اینجا تبدیل شده است. ویژگی‌های وب CanadaVisa شامل cicnews.com و خبرنامه هفتگی آن، انجمن کانادا ویزا و موارد دیگر است. تمام منابع ارائه شده توسط CanadaVisa برای کمک به مردم در سراسر جهان برای دسترسی به اطلاعات قابل اعتماد، واقعی و به موقع برای حمایت از سفر مهاجرت خود به کانادا است.

درباره Prometric

Prometric با مشارکت سایر سازمان‌ها تست‌های مهارت انگلیسی را توسعه، ارائه و مجوز می‌دهد، از جمله: آزمون برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی کانادا (CELPIP) و  آزمون زبان انگلیسی آکادمیک کانادایی (CAEL). همچنین با مشارکت سایر سازمان‌ها به صورت آنلاین و چاپ مطالب خودآموز، برنامه‌های آماده‌سازی آزمون، و نرم‌افزار تحویل و ثبت‌نام آزمون، توسعه، ارائه و مجوز می‌دهد.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی