Skip to content

تغییر امتیاز CRS پس از دریافت دعوتنامه ، آیا می‌توان درخواست اقامت داد؟

اگر پس از دریافت دعوتنامه برای درخواست، امتیاز CRS من تغییر کند، هنوز هم می توانم برای اقامت دائم درخواست بدهم؟

تغییر امتیاز CRS پس از دریافت دعوتنامه ، آیا می‌توان درخواست اقامت داد؟

داوطلبان Express Entry در سیستم رتبه بندی جامع (CRS) پس از دریافت امتیاز اضافی یا تغییر امتیاز CRS پس از دریافت دعوتنامه ،برنامه های متناسب را از برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP) می توانند مدیریت می کند ، کلاس تجربه کانادایی (CEC) و برنامه تجارت ماهر فدرال (FSTP).به کلیه داوطلبانی که به برنامه Express Entry متقاضی شده اند، اعلام می‌شود که پس از انجام سیستم رتبه بندی جامع (CRS)، برنامه های کاربردی آن‌ها توسط بخش اکسپرس انتری کانادا (Express Entry)، که شامل برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP)، کلاس تجربه کانادایی (CEC) و برنامه تجارت ماهر فدرال (FSTP) است، مدیریت می‌شود. (تغییر امتیاز CRS پس از دریافت دعوتنامه)

برای اطلاعات بیشتر در مورد اکسپرس اینتری  از این پیوند می توانید در مورد انتخاب جدید بر اساس دسته بندی IRCC برای Express Entry. هنگامی که یک نامزد اکسپرس اینتری ITA خود را دریافت کرد، به وضعیت “متقاضی” تبدیل می شود و IRCC  فرصت 60 روز به فرد متقاضی می دهد تا APR خود را ارسال کند را مطالعه کنید.

تغییر امتیاز CRS پس از دریافت دعوتنامه

اگر امتیاز CRS من بعد از دریافت ITA تغییر کند، چه اتفاقی می‌افتد؟

با این حال، در برخی موارد، ممکن است تغییری اساسی روی صلاحیت داوطلب برای ITA یا تغییر امتیاز CRS پس از دریافت دعوتنامه که از IRCC دریافت کرده است (هم به صورت منفی و هم مثبت) تأثیر بگذارد. نمونه هایی از چنین تغییراتی که ممکن است بر امتیاز CRS یک نامزد تأثیر بگذارد، که در زیر توضیح داده شده است.

در حال حاضر، IRCC تصریح می کند که “اگر یک نامزد متوجه شود که شرایط او تغییر کرده است یا اطلاعات موجود در برنامه او که [بر اساس] ITA برای آنها صادر شده است، دیگر دقیق نیست  برای چگونگی ادامه دادن این پروسه دو گزینه دارند.

توجه: قبل از ادامه هر یک از گزینه‌های زیر، IRCC به کاندیداها دستور می‌دهد که امتیاز CRS یا تغییر امتیاز CRS پس از دریافت دعوتنامه خود را که بازتاب شرایط(های) تغییر یافته است، دوباره محاسبه کنند.

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

تغییر امتیاز CRS پس از دریافت دعوتنامه

گزینه 1: ITA را رد کنید

تغییر منفی در شرایط می‌تواند به معنای هر چیزی باشد که یا بر توانایی یک نامزد برای برآورده کردن حداقل معیارهای ورود (MEC) برای برنامه‌ای که برای آن درخواست داده‌اند تأثیر منفی می‌گذارد یا امتیاز CRS محاسبه‌شده مجدد آنها را به زیر حداقل امتیاز CRS برای دور دعوت‌هایشان کاهش می‌دهد.

گزینه ۲: ارسال APR را ادامه دهید

داوطلبانی که تغییر در شرایط را تجربه می کنند اما نمی خواهند ITA خود را رد کنند، همچنان می توانند APR خود را به IRCC ارسال کنند. با این حال، مهم است که آگاه باشید که نامزدهایی که تصمیم به ادامه درخواست خود می‌کنند، مسئول اطمینان از اینکه تغییر شرایط و تغییر امتیاز CRS پس از دریافت دعوتنامه به درستی در APR آنها منعکس می‌شود، هستند.

این بدان معناست که، چه تغییر شرایط مثبت یا منفی باشد، داوطلب باید در این مرحله از فرآیند زمان بگذارد تا اطلاعاتی را که IRCC از برنامه اکسپرس اینتری خود به APR خود آورده است، قبل از ارسال درخواست ، تصحیح کند.

نمونه هایی از تغییراتی که ممکن است بر امتیاز CRS شما تأثیر بگذارد

موارد زیر روش‌های مختلفی را بیان می‌کند که تغییر در شرایط ممکن است بر امتیاز CRS متقاضی پس از دریافت ITA تأثیر بگذارد.

امتیاز CRS متقاضی ممکن است افزایش یابد اگر:

در این زمان، برنامه نامزد به استخر اکسپرس اینتری بازگردانده می‌شود و تا زمانی که نمایه اعتبار خود را حفظ کند، فعال باقی میماند. هنگامی که یک برنامه به مجموعه نامزدها باز می گردد، نامزد می تواند اطلاعات نمایه خود را به روز کند و تا زمانی که به MEC ادامه می دهند، همچنان برای ITA جدید در قرعه کشی های اکسپرس اینتری در نظر گرفته می شوند.

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی