Skip to content

تاثیر تغییر کد noc کانادا بر درخواست اقامت دائم

چگونه تغییر در NOC من می تواند بر درخواست روابط عمومی من تأثیر بگذارد؟

تاثیر تغییر کد noc کانادا بر درخواست اقامت دایم

گاهی اوقات، متقاضیان مهاجرت کانادا ممکن است با یک کد طبقه‌بندی شغل ملی (NOC) برای اقامت دائم (PR) درخواست دهند، اما کد NOC را بعداً در سفر مهاجرت خود تغییر دهند. (تغییر کد noc کانادا) به عنوان مثال، متقاضی میتواند از طریق یکی از برنامه‌های مدیریت شده Express Entry به کانادا درخواست دهد. برای پیگیری روابط عمومی از طریق یکی از 11 برنامه های نامزد استانی (PNP) در کانادا با شما تماس گرفته خواهد شد.

اجازه دهید از PNP در انتاریو استفاده کنیم برنامه نامزدی مهاجرت انتاریو (OINP)  به عنوان مثال. به طور خاص، ما این وضعیت را با استفاده از یک نامزد فرضی که تحت قرعه‌کشی فنی و تغییر کد noc کانادا دعوت شده است، بررسی می‌کنیم.

این نامزد، لینکلن، یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار است که تحت قرعه‌کشی فنی، اعلان علاقه (NOI) را از OINP دریافت کرده است.

تغییر کد noc کانادا

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

 

شایان ذکر است که اصطلاح “NOI” همان چیزی است که انتاریو آن را دعوت نامه صادر شده توسط OINP مینامد که نشان می دهد استان از نامزد منتخب دعوت می کند تا درخواست خود را برای نامزدی استانی پرونده خود را ارسال کند.

لینکلن NOI خود را پس از ارسال اظهار علاقه خود به استخر اکسپرس اینتری فدرال دریافت کرد. دولت استانی، پس از بررسی مشخصات نامزد در استخر فدرال اکسپرس انتری، از طریق یک NOI برای وی PNP پیشرفته صادر کرد. NOI به این دلیل صادر شد که لینکلن الزامات خاص قرعه کشی فناوری OINP، از جمله داشتن یک کد NOC اولیه و تغییر کد noc کانادا برای از فهرست مشاغل مورد نظر OINP را برآورده کرد.

در این مرحله، لینکلن می‌تواند برای نامزدی استانی خود با دولت انتاریو درخواست دهد. برای انجام این کار، او باید اسناد پشتیبانی را به دولت انتاریو ارائه دهد، مانند نامه های مرجع، پشتیبانی از کد NOC که ادعا میکند حتی تغییر کد noc کانادا.

نامه‌های مرجع باید از هر کارفرما دریافت شود و به استان اجازه می‌دهد تا بررسی کند که وظایف و مسئولیت‌های شغلی او با NOC که در برنامه اکسپرس انتری فدرال او به عنوان توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان نرم‌افزار (NOC 21232) مشخص شده بود، مطابقت دارد.

بیشتر: کدهای NOC اعداد پنج رقمی هستند که برای «دسته‌بندی و طبقه‌بندی مشاغل برای اهداف مهاجرت» استفاده می‌شوند. برای درک بهتر سیستم NOC 2021 دولت کانادا از این صفحه وب اختصاصی استفاده کنید و از این ابزار برای پیدا کردن NOC خود بهره ببرید.

تغییر کد noc کانادا

اگر متوجه شوم که NOC اولیه من با آنچه که در ابتدا در سطح استانی درخواست کرده بودم متفاوت است، چه کار کنم؟

کاندیداهایی که متوجه می‌شوند که تغییر کد noc کانادا صورت گرفته است و اکنون به عنوان یک NOC هدفمند فهرست نشده است، قبل از اینکه درخواست خود را برای نامزدی استانی ارسال کنند، می‌توانند درخواست استانی خود را ادامه ندهند زیرا به عنوان غیر واجد شرایط رد می‌شود.

افرادی که علیرغم تحقق این امر درخواست خود را ارسال می‌کنند، یا کسانی که فقط پس از ارسال متوجه تغییر کد noc کانادا می‌شوند، می‌توانند درخواست خود را پس بگیرند اما احتمالاً هزینه‌های پردازش پرداخت شده برای درخواست نامزدی استانی خود را از دست خواهند داد.

مشکلات مربوط به NOCهای اصلاح شده در سطح فدرال

پس از دریافت موفقیت آمیز نامزدی استانی از انتاریو، تغییر کد noc کانادا ممکن است بر درخواست روابط عمومی یک نامزد با دولت فدرال تأثیر بگذارد.

توجه: نامزدهای دارای نامزدی استانی ویژه NOC باید همان NOC را به عنوان شغل اصلی خود حفظ کنند که در ابتدا برای استان درخواست داده بودند. نامزدهای نامزدی استانی ویژه NOC که تغییر کد noc کانادا اولیه خود را در مرحله فدرال اصلاح می‌کنند، ممکن است درخواست آنها به دلیل عدم رعایت معیارهای واجد شرایط بودن مربوط به نامزدی استانی رد شود.

تغییر کد noc کانادا

چرا کد NOC من اهمیت دارد؟

بخشی از درک اینکه چگونه یک NOC اصلاح شده می تواند بر برنامه شما تأثیر بگذارد، درک این است که چرا تغییر کد noc کانادا اصلاً اهمیت دارند.

به طور خلاصه، کدهای NOC بخش مهمی از واجد شرایط بودن یک نامزد برای اکسپرس اینتری هستند. سیستم مدیریت درخواست کانادا برای سه برنامه مهاجرت اقتصادی برتر را در برنامه آینده خود قرار داده است: برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP)، کلاس تجربه کانادایی (CEC) و برنامه تجارت ماهر فدرال (FSTP) .

FSWP

علاوه بر سایر الزامات، نامزدها به حداقل یک سال اشتغال پاره وقت، مستمر و ماهر با حقوق، تمام وقت یا معادل آن در همان NOC (NOC اولیه) نیاز دارند تا حداقل شرایط لازم برای واجد شرایط بودن FSWP را برآورده کنند.

برای واجد شرایط بودن، این تجربه کاری باید تحت یکی از دسته‌های آموزش، آموزش، تجربه و مسئولیت‌های NOC (TEER) زیر باشد: TEER 0، TEER 1، TEER 2 یا TEER 3

CEC

علاوه بر سایر الزامات برنامه، کاندیداها به حداقل یک سال سابقه کار ماهر، تمام وقت یا معادل پاره وقت در کانادا در سه سال گذشته نیاز دارند تا حداقل شرایط لازم برای واجد شرایط بودن CEC را برآورده کنند. توجه داشته باشید که تجربه کاری که در حین تحصیل به دست می‌آید برای برآورده کردن این شرط به حساب نمی‌آید. برای واجد شرایط بودن، این تجربه کاری باید تحت یکی از دسته‌های NOC TEER زیر باشد: TEER 0، TEER 1، TEER 2 یا TEER 3

 

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی