Skip to content

شرایط جدید دولت کانادا برای جاب آفر در حوزه کامپیوتر

IRCC شرایط لازم را برای اتباع خارجی که به عنوان عشایر دیجیتال به کانادا می آیند را روشن می کند

شرایط جدید دولت کانادا برای جاب آفر در حوزه کامپیوتر

در یک اعلامیه سیاست که در تاریخ 30 ژانویه منتشر شده است، مرکز مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) جزئیات خاصی که توسط اتباع خارجی مورد علاقه قرار می گیرد، مشخص کرده است. IRCC به دنبال افرادی است که به عنوان متخصص دیجیتال در کشور کانادا کار کنند.
به طور کلی، یک عشایر دیجیتال تعریف شده است به عنوان شخصی که قادر است کار خود را از راه دور از هر نقطه ای در جهان انجام دهد ، به عنوان مثال جاب آفر در حوزه کامپیوتر.

متخصص دیجیتال یک تیم حرفه‌ای و با تجربه در حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ است.

ما باور داریم که دنیای دیجیتال یا جاب آفر در حوزه کامپیوتر ،به عنوان یک ابزار قدرتمند می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا به رشد و موفقیت بیشتری دست یابند. تیم ما از تخصص و تجربه در حوزه های مختلفی مانند طراحی وب، سئو و بهینه سازی وب سایت، بازاریابی دیجیتالی، تحلیل داده ها ، جاب آفر در حوزه کامپیوتر و استراتژی های بازاریابی پیروی می‌کند.

هدف ما ارائه خدمات و راهکارهای شخصی سازی شده برای مشتریانمان است تا بتوانیم نیازها و هدف‌های آن‌ها را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم. با توجه به رشد روزافزون فناوری، ما همیشه به دنبال به‌روز رسانی و آشنایی با جدیدترین ترندها و تکنولوژی‌ها در حوزه دیجیتال هستیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم.
DALL·E 2024 02 06 16.49.33 Design a banner where a manager of a Canadian company is conducting a job interview with a foreign computer specialist. In the background numerous em موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور

IRCC همچنین خاطرنشان می‌کند که عشایر دیجیتال کسانی هستند که «فقط به وضعیت بازدیدکننده برای نقل مکان به کانادا به مدت حداکثر تا 6 ماه در زمان انجام کار خود از راه دور نیاز دارند» دقیقا به معنی جاب آفر در حوزه کامپیوتر و اینکه عشایر دیجیتال ممکن است «برای یک کارفرمای خارجی» کار کنند. … خوداشتغال زا باشند، برای خودشان کار کنند یا به مشتریان خارج از کانادا خدمات ارائه دهند.”

 

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کشور کانادا هستند؟

 

آیا متخصصین دیجیتال می توانند برای مجوز کار درخواست دهند؟

IRCC می‌گوید که اتباع خارجی ممکن است در ابتدا به کانادا بیایند تا از راه دور به عنوان یک عشایر دیجیتال با ویزای بازدید کننده کار کنند، اما آنها مجاز هستند «اگر پس از ورود کارفرمای کانادایی پیدا کنند»، به دنبال مجوز کار باشند.

IRCC همچنین خاطر نشان می‌کند که “اگر یک [عشایر دیجیتالی] قصد خود را برای یافتن کارفرمای کانادایی اعلام کند، باید به آنها مشاوره داده شود که قبل از شروع کار برای چنین کارفرمایی به مجوز کار نیاز است.”

در نهایت، همانطور که در اعلامیه خط مشی مشخص شده است، “اگر عشایر دیجیتال کارفرمای کانادایی را پیدا کنند که مایل به استخدام آنها باشد، باید برای مجوز کار اقدام کنند.”

 

آیا برای ورود به کانادا به عنوان یک متخصص دیجیتال به مدارک اضافی نیاز دارم؟

اتباع خارجی که با وضعیت بازدیدکننده به عنوان عشایر دیجیتال وارد کانادا می شوند، به هیچ مدرک اضافی نیاز ندارند، “اگرچه آنها همچنان باید افسر را متقاعد کنند که در پایان اقامت مجاز محل اقامت خود را ترک کنند.”

جاب آفر در حوزه کامپیوتر

آیا اعضای خانواده یک عشایر دیجیتال می توانند در کانادا کار یا تحصیل کنند؟

طبق اعلام خط‌ مشی IRCC در 30 ژانویه، اعضای خانواده عشایر دیجیتالی که قصد کار یا تحصیل در کانادا را دارند می‌توانند این کار را انجام دهند و باید برای مجوز کار یا مجوز تحصیل اقدام کنند.

استراتژی استعدادهای فناوری کانادا

در 27 ژوئن سال گذشته، IRCC یک استراتژی استعدادهای فناوری با هدف کمک به “جذب استعدادهای جهانی فناوری به کانادا” است. این به این دلیل است که جذب چنین استعدادهایی در کانادا با توجه به اهمیت بخش فناوری برای اقتصاد کانادا حیاتی است. علاوه بر قرار دادن کانادا به عنوان مقصدی جذاب برای عشایر دیجیتال، این استراتژی شامل اقدامات متعددی مانند جریان نوآوری جدید تحت برنامه تحرک بین المللی (IMP) میباشد. این جریان در پایان سال 2023 پیش بینی شده بود اما هنوز اعلام نشده است.

IRCC پیام داد که نوآوری در جریان فرآیند ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) است. هدف این کار، حمایت از اولویت‌های کانادا در صنعت فناوری و کمک به کارفرمایان و کارگران است. علاوه بر این، IRCC یک مجوز کار ساده برای دارندگان ویزای شغلی تخصصی H1-B معرفی کرد. سقف 10000 مجوز برای سال در 16 ژوئیه 2023 رسیده است.

این دپارتمان همچنین گفت که برنامه‌های فنی موجود مانند استراتژی مهارت‌های جهانی را بهبود خواهد بخشید. از طریق استراتژی جهانی مهارت‌ها، کارفرمایان کانادایی که کارگران خارجی را در نقش‌های خاص فناوری اطلاعات استخدام می‌کنند، واجد شرایط پردازش سریع LMIA خود هستند.

 

بر گرفته از اداره مهاجرت کانادا

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی