Skip to content

دعوت از 123 کاندید اکسپرس انتری در بخش کار و تجارت در پرنس ادوارد

prince edward-sq

نامزدهای مهاجرت که ابراز تمایل خود را برای PEI ارسال کرده بودند در قرعه کشی اخیر دعوت شدند.

در قرعه کشی که 16 ژانویه  انجام شد جزیره پرنس ادوارد برای 123 نامزد  مهاجرت این منطقه  در بخش کارو تجارت دعوت نامه صادر کرد. این اولین قرعه کشی در سال جدید بود . 110 نفر از کاندیداهای دعوت شده از طریق اکسپرس انتری می توانند درخواست اقامت دائم بدهند.

برنامه نامزد مهاجرت پرنس ادوارد PEI’s  به همان سیستم اکسپرس انتری مرتبط می باشد که متقاضیان را در سه کلاس اقتصادی کلاس کارگر ماهر فدرال، کلاس تجاری ماهر و کلاس تجربه کانادایی دسته بندی می کند. کاندیدهای اکسپرس انتری که دعوتنامه استانی دریافت میکنند 600 امتیاز به امتیازاتشان اضافه می شود که همین امر باعث می شود که در اولویت اقامت دائم کانادا قرار بگیرند. کاندیدها برای اینکه نامزد مهاجرت این مناطق قرار بگیرند باید یک نامه ابراز تمایل (EOI)  برای این منطقه(PEI’s)   بفرستند.  کسانی که نامه ابراز تمایل می فرستند براساس اولویتهای این مناطق امتیاز بندی می شوند و آنهایی که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند در قرعه کشی ماهانه این مناطق شرکت داده می شوند. تعداد مشخص و حد اقل امتیاز خاصی برای این مناطق در نظر گرفته نشده است. همچنین تعداد نامعلومی از دسته کاری در قرعه کشی 16 ژانویه دعوت شده اند. دسته کار ی مربوط به اتباع خارجی می باشد که یک پیشنهاد کاری معتبر از یک کارفرما در این مناطق داشته باشند و از طریق یکی از این سه مسیر  Skilled Worker, Critical Worker and International Graduate اقدام کرده باشند. همچنین برای شرکت داشتن در این برنامه ارسال نامه ابراز تمایل ضروری می باشد.

13 دعوتنامه دیگر برا ی نامزدهایی بوده که نامه ابراز تمایل آن ها در بخش کسب و کار از طریق  اجازه کار work permit در این مناطق بوده است. این افراد حد اقل 125 امتیاز کسب کرده بودند. روش اجازه کار یا work permit  برای کسانی هست که مایل به راه اندازی کسب و کار خودشان در این مناطق می باشند.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی