Skip to content

راهنمای افتتاح حساب بانکی دانشجویی در کانادا و دریافت کارت اعتباری

بانکداری برای دانشجویان بین المللی: راهنمای مفید برای انتخاب حساب بانکی و کارت اعتباری مناسب در کانادا

راهنمای افتتاح حساب بانکی دانشجویی در کانادا و دریافت کارت اعتباری

There are two main types of personal deposit accounts that international students can open in Canada: chequing and savings.

به کانادا خوش آمدید. کانادا را بعنوان خانه جدید خود در طول تحصیلتان برای یک دانشجوی بین المللی بدانید. به زودی تصمیمات مهمی در مورد افتتاح حساب بانکی دانشجویی در کانادا و درخواست و کارت اعتباری خواهید گرفت.

اگر می‌خواهید بدانیدکه از کجا شروع کنید، خبر خوب این است که احتمالاً افتتاح حساب بانکی دانشجویی در کاناداساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، و منابع مفید زیادی در دسترس هستند. چه هدف شما ایجاد سابقه اعتباری، مدیریت امور مالی یا خرید در طول تحصیل در کانادا باشد، داشتن یک حساب بانکی و کارت اعتباری کانادایی مزایای زیادی برای دانشجویانی مانند شما دارد. (افتتاح حساب بانکی دانشجویی در کانادا).

حساب بانکی دانشجویی در کانادا

در این مقاله، اطلاعات مفیدی برای راهنمایی شما در این فرآیند، پاسخ به سؤالات و کمک به شما در افتتاح حساب بانکی دانشجویی در کانادا حساب بانکی و کارت اعتباری مناسب کانادا پیدا خواهید کرد.

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

1. آشنایی با حساب های بانکی کانادا

دو نوع اصلی حساب سپرده شخصی وجود دارد که دانشجویان بین المللی می توانند در کانادا باز کنند: چک و پس انداز.

حساب‌های چک: برای تراکنش‌های روزمره‌تان، مانند پرداخت صورت‌حساب، برداشت نقدی و خرید، حساب چک کردن مفید است. خبر خوب این است که بسیاری از مؤسسات مالی کانادا، حساب های چک دانشجویی را بدون هزینه ماهانه ارائه می کنند، و آنها را به گزینه ای مقرون به صرفه برای شما تبدیل می کند. با یک حساب چک کانادایی، می‌توانید به راحتی در صورت نیاز پول برداشت کنید، انتقال پول ارسال کنید و حتی آنلاین خرید کنید.

حساب های پس انداز: اگر به دنبال پس انداز پول برای آینده هستید، یک حساب پس انداز نیز انتخاب خوبی برای داشتن است به عنوان مثال حساب بانکی دانشجویی در کانادا. هنگامی که وجوه اضافی دارید، می توانید به سادگی آنها را به یک حساب پس انداز واریز کنید تا سود موجودی خود را بدست آورید. پول شما می تواند در طول زمان رشد کند و می توانید به راحتی هر زمان که به آن نیاز داشتید وجوه را به حساب چک خود منتقل کنید.

هنگام انتخاب یک بانک و حساب های بانکی مناسب، مهم است که مزایا و معایب آن را با هم مقایسه کنید. در مورد هزینه ها، ویژگی ها و مزایایی که به بهترین وجه با نیازهای شما به عنوان یک دانشجوی خارجی مطابقت دارد، سؤال کنید. و مهمتر از همه، به دنبال بانکی با کارمزد کم یا بدون کارمزد برای دانشجویان و ویژگی‌های مفیدی مانند بانکداری آنلاین و برنامه های تلفن همراه که می توانند به مدیریت کمک کنند پول شما راحت تر است.

حساب بانکی دانشجویی در کانادا

به دنبال یافتن یک بانک با کارمزد کم یا بدون کارمزد برای دانشجویان هستید؟ ویژگی‌هایی مانند بانکداری آنلاین و برنامه‌های تلفن همراه که به مدیریت پول شما کمک می‌کنند، چیزی است که شما به آن نیاز دارید. این امکانات می‌توانند به شما کمک کنند تا امور مالی خود را راحت‌تر مدیریت کنید، پس از تحقیقات درباره یک بانک مناسب برای خود اطمینان حاصل کنید.

2. کارت های اعتباری کانادایی برای دانشجویان

دریافت کارت اعتباری در زمانی که دانشجو هستید در کانادا می تواند راهی عالی برای ایجاد سابقه اعتباری و خرید آسان باشد. با ایجاد یک سابقه اعتباری خوب و افتتاح حساب بانکی دانشجویی در کانادا برای خود در اوایل زندگی، قرض گرفتن پول در آینده را آسان‌تر می‌کنید. بسیاری از بانکها کارت‌های اعتباری ارائه می‌دهند. پاداش‌هایی مانند امتیاز سفر/پاداش یا بازپرداخت نقد، اغلب بدون کارمزد سالانه. هنگام انتخاب یک کارت اعتباری، عادات خرج کردن خود را در نظر بگیرید و یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

حساب بانکی دانشجویی در کانادا

نکته مهم: استفاده مسئولانه از کارت های اعتباری و پرداخت به موقع و به طور کامل موجودی هر ماه برای شما بسیار مفید است. به این ترتیب از کارمزد تأخیر پرداخت و هزینه های بهره جلوگیری می کنید، در حالی که شروع به ایجاد یک سابقه اعتباری خوب میکنید مانند داشتن یک حساب بانکی دانشجویی در کانادا.

3. بسته های بانکی ویژه برای دانشجویان بین المللی

خبر خوب: برخی از بانک ها در کانادا بسته های ویژه ای را برای دانشجویانی مانند شما ارائه می دهند تا زندگی مالی شما را آسان تر کنند. برای مثال، TD یک شعبه بانکداری دانشجویی بین المللی که ترکیبی از حساب های بانکی و کارت های اعتباری است. این شعبه از بانک راه مناسب و مقرون به صرفه ای را برای مدیریت امور مالی خود در حین تحصیل در کانادا فراهم می کند. بسته بانکداری دانشجویی بین المللی TD شامل:

✔ یک حساب چک دانشجویی با تراکنش های نامحدود و هزینه ماهانه 0 دلاری (تا سن 23 سالگی یا با مدرک ثبت نام در آموزش تمام وقت پس از متوسطه)
✔ یک حساب پس انداز با نرخ بهره پاداش – بنابراین از پس انداز خود درآمد بیشتری کسب خواهید کرد، و
✔ کارت اعتباری (مشروط به تایید) بدون کارمزد سالانه
✔ بعلاوه، وقتی هر سه محصول را با هم جمع می‌کنید، یک کارت هدیه 50 دلاری Amazon.ca دریافت می‌کنید، شرایط اعمال می‌شود.

علاوه بر این، این بسته انتقال پول بین‌المللی نامحدود را پوشش می‌دهد، با پرداخت هزینه انتقال تا 12 ماه، زمانی که با استفاده از TD Global TransferTM با حساب چک دانشجویی TD خود پول ارسال می‌کنید.

انتخاب حساب بانکی دانشجویی در کانادا و کارت اعتباری بانک مناسب برای دانشجویان بین المللی در کانادا مهم است. یکی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازها و سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد، و مطمئن شوید که قبل از ثبت نام، تمام جزئیات را میدانید. با ابزارهای مالی مناسب، مدیریت پول شما می تواند آسان باشد، و می توانید بر لذت بردن از تجربه تحصیلی خود در کانادا نهایت تمرکز را داشته باشید!

حساب بانکی دانشجویی در کانادا

 

چرا TD را انتخاب کنید؟

150 سال کمک به کانادایی ها:

TD بیش از 150 سال سابقه پرافتخار ارائه راه حل های مالی به کانادایی ها را دارد. TD همچنین یک قرن تجربه را به ارمغان می آورد و به تازه واردان کمک می کند تا در چالش های منحصر به فرد سیستم بانکی کانادا حرکت کنند.

TD با بیش از هزار شعبه، شهرت عالی در خدمات مالی، و توانایی ارائه خدمات به شما به بیش از 80 زبان مختلف، به یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین بانک های کانادا تبدیل شده است که اکنون به 16 میلیون کانادایی خدمات ارائه می دهد.

TD پشتیبانی آنلاین و منابع مورد علاقه افراد تازه وارد را در مورد موضوعاتی مانند اصول بانکداری، مهاجرت به کانادا، موارد ضروری امتیاز اعتباری و موارد دیگر ارائه می دهد. TD ساعات بیشتری برای راحتی شما باز است و هزاران دستگاه خودپرداز در سراسر کانادا دارد تا به شما کمک کند تا نیازهای بانکی روزمره خود را به سرعت و به راحتی برطرف کنید.

حساب بانکی دانشجویی در کانادا

آماده بانک هستید؟

درباره TD جدید در بسته بانکی کانادا امروز:

قرار ملاقاتی رزرو کنید تا با یکی از همکاران بانکداری شخصی TD در مورد بسته بانکداری TD New to Canada صحبت کنید. می‌توانید فوراً آنلاین رزرو کنید یا به وب‌سایت TD برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

سلب مسئولیت حقوقی: اطلاعات ارائه شده توسط گروه بانک TD و سایر منابع موجود در این مقاله، زمانی که در این سایت قرار می گیرند، اعتقاد بر این پایه است که دقیق و قابل اعتماد هستند، اما برای شما نمی تواند تضمین کند که همیشه دقیق یا کامل یا جاری است. اطلاعات این مقاله فقط برای مقاصد اطلاعاتی است و به منظور ارائه مشاوره مالی، حقوقی، حسابداری یا مالیاتی نیست و نباید در این زمینه به آنها اعتماد کرد. این اطلاعات نباید به عنوان یک درخواست برای خرید تلقی شود. محصولات و خدمات گروه TD Bank تنها در حوزه‌هایی ارائه می‌شوند که ممکن است به طور قانونی برای فروش ارائه شوند. کلیه محصولات و خدمات مشمول شرایط توافق نامه قابل اجرا می باشد. اطلاعات این مقاله بدون اطلاع قبلی ممکن است تغییر کند.

 

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی