Skip to content

صدور دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا توسط پنج استان

پنج استان این هفته دعوتنامه مهاجرت استانی را صادر می کنند

صدور دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا توسط پنج استان

پنج استان – انتاریو، بریتیش کلمبیا (پیش از میلاد)، کبک، آلبرتا و جزیره پرنس ادوارد (PEI) – دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا را برای تازه‌واردانان صادر کرده‌اند تا از طریق برنامه‌های نامزدی استانی در این هفته به کانادا بیایند. همه استان‌ها و مناطق در کانادا، به‌جز نوناووت و کبک، نامزدها را از طریق برنامه‌ دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا (PNP) انتخاب می‌کنند.

کبک تنها استان کانادا با اکثریت فرانسوی است و از PNP استفاده نمی کند زیرا دولت آن به دنبال حفظ سطح بیشتری از کنترل بر مهاجرت اقتصادی در داخل استان است. به همین دلیل، مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) و استان کبک یک توافقنامه مهاجرتی منحصر به فرد دارند.

دولت‌های استانی و منطقه‌ای در 11 استان و منطقه کانادا، PNP‌ هایی را برای ورود مهاجران ماهر به کار می‌گیرند که دولت‌های محلی معتقدند برای رسیدگی به بازار کار و نیازهای جمعیتی منطقه‌شان مناسب‌ترین هستند.

 

دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

 

نتایج مهاجرت استانی از 16 مارس تا 22 مارس

انتاریو

انتاریو سه قرعه کشی را از طریق برنامه نامزدهای مهاجر انتاریو (OINP) خود بین ۱۶ مارس و 22 مارس برگزار کرده است.

در اولین قرعه کشی، در 19 مارس، دولت انتاریو دعوت نامه هایی را از طریق جریان فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد خود صادر کرد. در این قرعه کشی سال 1370، افرادی که امتیازشان بیشتر از 52 بود، به عنوان نامزدهای اصلی این حرکت انتخاب شدند.

در یک قرعه کشی جداگانه همچنین در 19 مارس، OINP 104 دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا برای داوطلبان در جریان فارغ التحصیلان دکترا با امتیاز 42 یا بیشتر صادر کرد.

توجه: هر دو جریانی که در 19 مارس دعوت نامه صادر کردند، در یک قرعه کشی عمومی که همه مشاغل را در نظر گرفته بودند، از نامزدها دعوت کردند.

انتاریو این برنامه 2281 نامه (NOI) را در تاریخ 21 مارس برای افراد با وضعیت Express Entry در دسته اولویت‌های سرمایه انسانی اعلام کرد. این قرعه‌کشی برای افرادی بود که تجربه کاری در حرفه‌های فنی خاص داشتند. تمامی افرادی که در این قرعه‌کشی NOI دریافت کردند، امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) بین 468 تا 480 را کسب کرده بودند.

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا در 19 مارس 2024 دو قرعه کشی مهاجرت استانی انجام داد. (دعوتنامه‌ مهاجرت استانی کانادا)

در اولین قرعه کشی برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا (BCPNP)، برای 88 نفر دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا در یک قرعه کشی عمومی صادر شد که نامزدهای پنج جریان زیر را در نظر گرفتند:

  • کارگر ماهر
  • کارگر ماهر – گزینه EEBC
  • فارغ التحصیل بین المللی
  • فارغ التحصیل بین المللی – گزینه EEBC
  • سطح ورودی و نیمه ماهر

برای همه‌ی سیستم‌ها به جز گروه نامزدهای نیمه ماهر در تبلیغات، سطح ورودی باید حداقل امتیاز ۹۸ را داشته باشند. نامزدها برای دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا در طول این قرعه‌کشی باید حداقل امتیاز ۱۲۵ را کسب کنند.

چهار قرعه کشی دیگر وجود داشت که نامزدهای Skilled Worker and International Graduatestreams (شامل Express Entry British Columbia (EEBC)) شرکت داشتند ،در این قرعه کشی، نامزدهای چهار رده شغلی مختلف دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا را دریافت کردند. این اعداد به صورت زیر تقسیم شدند:

  • 27 دعوتنامه برای نامزدهای مشاغل مراقبت از کودکان صادر شد
  • 21 دعوتنامه برای نامزدهای مشاغل ساختمانی صادر شد
  • 30 دعوتنامه برای نامزدهای مشاغل بهداشتی صادر شد
  • کمتر از پنج دعوت نامه برای نامزدهای مشاغل مراقبت های دامپزشکی صادر شد

برای همه حرفه‌های بالا به استثنای حرفه ساخت و ساز، حداقل امتیاز مورد نیاز 85 بود، اما افرادی که دعوت‌نامه BCPNP دریافت کرده بودند، با حداقل امتیاز 80 می‌توانستند در این قرعه‌کشی شرکت کنند.

کبک

اخیراً کبک نتایج قرعه کشی مهاجرت استانی خود را که در ماه مارس برگزار شد، منتشر کرده است. در این قرعه کشی، 1136 نفر دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا دریافت کردند تا برای انتخاب دائم درخواست مهاجرت خود را ارسال کنند.

دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا

توجه:  کبک نتایج این قرعه‌کشی‌ها را به‌ عنوان ماسبق پست می‌کند. این دوره از دعوت از بانک آریما کبک در 4 مارس 2024 انجام شد.

نامزدها باید تمام معیارهای زیر را داشته باشند:

  • بر اساس دارای مهارت شفاهی سطح 7 (یا بالاتر) به زبان فرانسوی Échelle québécoise des niveaux de compétence en français (مقیاس سطوح مهارت زبان فرانسه در کبک برای مهاجران بزرگسال) یا معادل آن
  • یک پیشنهاد شغلی معتبر در خارج از قلمرو Communauté métropolitaine de Montréal داشته باشید
  • امتیاز 603 یا بالاتر داشته باشند

مراحل بعدی: با شرکت در قرعه کشی مهاجرت استانی کبک، نامزدهای انتخاب شده اکنون می توانند دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا را دریافت کنند و برای گواهی انتخاب کبک اقدام کنند. این گواهی ضروری است برای داوطلبان مهاجرتی که مایل به اقامت در کبک هستند و باید آن را قبل از تقدم برای اقامت دائم در کانادا از طریق IRCC دریافت کنند.

آلبرتا

آلبرتا اخیراً نتایج دو قرعه کشی انجام شده از طریق برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا ( AAIP)، اولی در 20 فوریه و دومی در 5 مارس.

توجه: آلبرتا نتایج مهاجرت استانی‌اش را به‌عنوان عطف به ماسبق پست می‌کند.

در جریان قرعه کشی در تاریخ 20 فوریه، دولت استانی 33 نامه اعلان علاقه (NOI) به نامزدهایی ارسال کرد که شرایط رده “مسیر مراقبت بهداشتی اختصاصی با پیشنهاد شغلی آلبرتا” را داشتند و حداقل امتیاز CRS 311 را کسب کرده بودند. سپس، در 5 مارس، آلبرتا 34 نامه اعلان علاقه دیگر را از طریق AAIP به نامزدهای همان گروهی که قرعه کشی 20 فوریه بود ارسال کرد. این بار، حداقل امتیاز CRS همه داوطلبانی که دعوتنامه دریافت کردند 303 بود.

جزیره پرنس ادوارد

در 21 مارس، برنامه نامزدهای استانی PEI (PNP) منتشر شد 83 دعوتنامه مهاجرت استانی کانادا برای نامزدهای شاغل در سه بخش اشتغال: مراقبت های بهداشتی، تولید و ساخت و ساز فرستاده شد.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

برچسب ها : PNP

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی