Skip to content

دعوت کانادا از 3400 متقاضی اکسپرس انتری

Letter-of-invitation-visa-canada-sq

کانادا 3400 متقاضی اکسپرس انتری را برای اقامت دائم دعوت کرد

در قرعه کشی که در روز 22 ژانویه برگزار شد، 3400 دعوتنامه اقامت دائم برای نامزدهای مهاجرت اکسپرس انتری توسط دولت کانادا صادر شد.
حداقل امتیاز این قرعه کشی 471 بوده که نسبت به دوره قبلی که در تاریخ 8 ژانویه برگزار شد 2 امتیاز کمتر بود. اداره مهاجرت کانادا تا کنون 6800 دعوتنامه برای متقاضیان برنامه اکسپرس انتری در سال 2020 صادر کرده است و تصمیم دارد که در سال 2020 و 2021 مهاجرین بیشتری را از این طریق بپذیرد. این سازمان در نظر دارد تا پذیرش نامزدهای مهاجرتی در سه دسته نیروهای ماهر فدرال را تا  85800 نفر در سال 2020 و 88800 نفر در سال 2021 افزایش دهد.

 سیستم انتخاب مهاجرت اکسپرس انتری (EXPRESS ENTRY)

اصلی ترین منبع انتخاب نیروی کار ماهر خارجی در کانادا سیستم مهاجرت اکسپرس انتری است. این سیستم در سال 2015  در برنامه مهاجرتی نیروی کار ماهر در سه دسته ( کلاس کارگر ماهر فدرال- کلاس تجاری ماهر- کلاس تجربه کانادائی)  طراحی شد در این برنامه هر یک از نامزدهای واجد شرایط توسط سیستم جامع رتبه بندی امتیازاتی را بر اساس فاکتورهایی نظیر سن، تحصیلات، تجربه کاری، سطح مهارت زبان انگلیسی و فرانسه و غیره دریافت می نمایند. داشتن پیشنهاد شغلی در این برنامه از فاکتورهای ضروری نیست ولی اگر کسی پیشنهاد شغلی داشته باشد در این سیستم امتیاز اضافی دریافت می کند و هر دو هفته یکبار برای تعدادی از داوطلبان که امتیازات بالایی داشتند به قید قرعه برای اقامت دائم دعوتنامه صادر می گردد.

در این قرعه کشی اداره مهاجرت کانادا  از روش tie-break  یا همان مهلت ثبت نام استفاده کرده است بدین معنی کسانی که با 471 امتیاز تا قبل از تاریخ 9 می 2019 ساعت 1:16:02 تقاضای خود را ارسال کرده باشند میتوانند دعوتنامه دریافت کنند. دولت کانادا یک فرصت 6 ماهه برای پروسه اخذ اقامت دائ از طریق اکسپرس انتری در نظر گرفته است.

برنامه استانی یا PNP

برنامه استانی یا PNP در 9 استان و دو قلمرو دولت کانادا اجرا می شود و مرتبط به سیستم انتخابی اکسپرس انتری مرتبط می باشد.
استان ها می توانند تحت پوشش این برنامه برای جذب نیروهای متخصص مورد نیازشان از میان متقاضیان اکسپرس انتری حتی در صورت داشتن امتیاز پایین در سیستم جامع رتبه بندی برای اقامت دائم دعوت به عمل آورند. نامزد های منتخب استان 600 امتیاز اضافی هم کسب می کنند که این امر گرفتن اقامت دائم آنها را تضمین می کند.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی