Skip to content

راهنمای آماده سازی برای آزمون CELPIP برای مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا؟ در اینجا همه چیزهایی که برای آماده سازی برای تست CELPIP نیاز دارید آمده است

به فکر مهاجرت به کانادا هستی؟ خب، دوست عزیز، من تمام اطلاعاتی که برات لازمه برای آمادگی برای آزمون CELPIP رو اینجا برات آوردم. شروع کنیم، تا آماده سازی رو کامل کنیم و به سرعت به کانادا برویم!

آزمون CELPIP - مهاجرت به کانادا

اگه می‌خوای شهروند کانادایی بشی یا برای اقامت دائم از طریق مسیر اکسپرس اینتری، برنامۀ نامزدی استانی یا روش دیگه‌ای درخواست بدی، آزمون CELPIP را انتخاب کن. CELPIP یک آزمون رسمی است که توسط ادارهٔ مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) تایید شده است و برای سفرت به کانادا ضروریه.

اوکی دوستان، ما می دونیم که آزمون مهارت انگلیسی براتون سخته و چالش برانگیزه، اما نگران نباشید! کارشناسان CELPIP ما یه سری منابع خفن و رایگان و همینطور غیر رایگان طراحی کردن که میتونن به شما در آماده سازی برای آزمون CELPIP کمک کنن. با این منابع میتونید برنامه ای متناسب با هدف امتیازیتون بسازید و به سمت اون هدف حرکت کنید.

با استفاده از این ابزارها، تو میتونی درباره هر مهارتی که تو آزمون CELPIP بهش تاکید شده یاد بگیری و استراتژی‌های بهتری برای هر بخش که بهت کمک میکنه خودتو اعتماد بیشتری پیدا کنی. تو اینجا میتونی در وبینارهای رایگانمون حضور پیدا کنی، از آزمون‌های تمرینی رایگان استفاده کنی و اگر بخوای بیشتر یاد بگیری میتونی از منابع آموزشی پولیمون هم استفاده کنی. این منابع بهت در آمادگی برای زندگی و کار در کانادا کمک میکنن.

آزمون های تمرینی رایگان:

هر کسی که قصد داره ازمون CELPIP بده، میتونه به ازمون‌های تمرینی رایگان دسترسی داشته باشه. این ازمون‌ها برای کمک کردن بهتون برای آماده شدن برای ازمون CELPIP، آشنایی با قالب ازمون و کمک بهتون برای شناسایی بخش‌های مهم از ازمون، ارائه شدن. دو تا ازمون تمرینی کامل همراه با نتایج فوری برای بخش‌های خواندن و شنیدن ازمون CELPIP ارائه شده که بهتون نمره‌های تقریبی سطح CELPIP رو نشون میده. همچنین ازمون تمرینی شامل پاسخ‌های افرادی هست که قبلا ازمون CELPIP دادن و سطح عملکرد آن‌ها رو نشون میده. اگه دنبال تمرین بیشتر هستین، میتونین تست‌های تمرینی اضافی رو از فروشگاه آنلاین ما خریداری کنین.

پادکست CELPIP:

برای اونایی که میخوان برای آزمون CELPIP آماده شن، یه پادکست CELPIP وجود داره. این پادکست شامل 25 قسمته و درباره راهکارها و نکات آماده سازی، تجربیات واقعی شرکت کنندگان آزمون CELPIP و موارد دیگه صحبت میکنه. پادکست CELPIP رسمی از طریق تمام پلتفرم های معروف مثل Spotify و Apple Podcasts و همچنین در وب سایت CELPIP قابل دسترسه.

وبینارها و پخش زنده CELPIP:

هر ماه یک جلسه زنده از وبینار‌های ما برگزار میشه. توسط کارشناسان CELPIP میزبانی میشه و آموزش ها به صورت ضبط شده در کانال یوتیوب مون قرار میگیره. وبینارهای زنده ما در مناطق زمانی بین المللی و آمریکای شمالی در دسترس قرار دارن و میتونید سوالاتتون رو بپرسید. همچنین هفته به هفته میزبان پخش زنده هستیم، که توی اون نکات آماده سازی، استراتژی های روز آزمون و موارد دیگه رو برای کسانی که برای آزمون CELPIP آماده میشن به تبادل نظر میزاریم.

  • CELPIP Speaking Pro، با درس‌های تعاملی و متخصصان CELPIP، به شما کمک می‌کند تا در بخش Speaking آزمون CELPIP بهترین عملکرد را داشته باشید. در این برنامه، جزئیات کلیدی در مورد ارزیابی کنندگان CELPIP در پاسخ‌های گفتاری شرکت کنندگان ارائه می‌شود و نمونه پاسخ‌ها و تجزیه و تحلیل شرکت کنندگان در آزمون‌های گذشته نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد. این برنامه به دو جلسه تقسیم می‌شود و هر ماه در دسترس است و جلسات گذشته نیز در کانال YouTube ما قرار می‌گیرد.
  • با استفاده از CELPIP Listening Pro، میتوانید به یک وبینار تعاملی دسترسی پیدا کنید که باعث میشود شما با مؤلفه گوش دادن CELPIP آشنا شوید. در این وبینار، نکات مهم و استراتژی هایی برای پاسخ دادن به سؤالات گوش دادن را خواهید آموخت و همچنین ایده های مفیدی برای روشی مؤثر برای تمرین آن دریافت خواهید کرد. با CELPIP Listening Pro مهارت شنیداری خود را بهبود بخشید.
  • توی جلسه CELPIP Writing Pro، ما داریم راجع به بخش نوشتاری آزمون CELPIP حرف میزنیم. توی این جلسه، می‌تونین توضیحاتی درباره بهترین روش آماده‌سازی بگیرین و همینطور نکات و استراتژی‌های خوبی رو بفهمین.
  • CELPIP Reading Pro – درباره قالب بخش‌های خواندن برای آزمون CELPIP بیاموزید، و استراتژی‌هایی برای پاسخ دادن به سؤالات همراه با مهارت‌های مفید برای کمک به تمرین به دست آورید.
  • خبر خوبی داریم! تا حالا از CELPIP Live شنیدید؟ این یه سرویس زنده تو یوتیوب هست که باهاش می‌تونید درباره چگونگی آماده‌سازی برای آزمون CELPIP، راهکارها و تمرینات خاص رو یاد بگیرید. همچنین می‌تونید از دیگرانی که همزمان با شما به تست CELPIP می‌رن، بپرسید و باهاشون کمک بکنید. با CELPIP Live آماده‌سازی برای آزمون رو تجربه کنید.

CELPIP Accelerate:

در دسترس همه شرکت کنندگانی که یک حساب CELPIP رایگان ایجاد می کنند، Accelerate Starter یک برنامه مطالعه آنلاین رایگان است که به شما کمک می کند برای آزمون خود آماده شوید. تسریع استارت دارای بیش از 5 ساعت ویدیو رایگان، آزمون‌ها و سوالات تمرینی است تا به شما کمک کند برای CELPIP آماده شوید و با فرمت آزمون راحت شوید.

نکات مطالعه CELPIP:

با میزبانی از کارشناسان CELPIP، ما بهتون تعدادی نکته ی مفید میگیم که میتونید تو روند مطالعه تون ازشون استفاده کنید. میتونید یه برنامه ی شخصی برای آمادگی بسازید که متناسب با نیاز ها و اهداف تون بهش پی ببرید.

همچنین برای یه لیست کامل از منابع رایگان برای شرکت کنندگان در آزمون CELPIP، میتونید وب سایت ما رو ببینید. اونجا میتونید داستان ها و تجارب سایر شرکت کنندگان در آزمون CELPIP، راهنماهای مفید، پرسش و پاسخ های متداول و بیشتر رو پیدا کنید.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

برچسب ها : celpip

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی