Skip to content

راههای مهاجرت موفق به کانادا با استفاده از هوش مصنوعی

مسیر موفقیت خود را با CareerAtlas، یک ابزار خلاقانه هوش مصنوعی، شروع کنید.

راههای مهاجرت موفق به کانادا با استفاده از هوش مصنوعی

CareerAtlas, funded by Immigration, Refugees and Citizenship Canada (IRCC), is a FREE online tool available to permanent residents, convention refugees, CUAET (Canada-Ukraine Authorization for Emergency Travel) holders and protected persons.

به عنوان یک فرد جدید تازه وارد به کانادا، شروع سفر به سوی محل اقامت دوباره می‌تواند چالش برانگیز و دشوار باشد، به خصوص برای افرادی که از محیط زندگی ثابت خود جدا می‌شوند. برای مهاجرت موفق به کانادا ،بسیاری از تازه واردان باید در کانادا از نو شروع کنند، زیرا با موانعی مانند موانع زبانی، فقدان تحصیلات، تجربه کاری محدود، یا به رسمیت شناختن مدارک خارجی مواجه می‌شوند که عملیات برنامه‌ریزی و آماده‌سازی سفر در جهت شغلی ممکن را دچار مشکل می کند.

 

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

 

اتصال به منابع اطلاعاتی مناسب از مراحل اولیه برای هدایت این فرآیند بسیار مهم است. افراد تازه وارد که هدفشان مهاجرت موفق به کانادا است ،اغلب در یافتن اطلاعات مربوطه به صورت آنلاین با مشکلاتی مواجه

می شوند و ممکن است از خدمات اسکان در دسترس در کانادا آگاهی کافی را نداشته باشند. در حالی که زمان تسویه حساب در بین افراد متفاوت است، درک مهارت و ارزش فرد برای کمک به بازار کار کانادا بسیار ضروری است. انتخاب آگاهانه کلید تضمین موفقیت این تازه واردان است.

در طول سه سال گذشته، شرکت آموزش گردشگری انتاریو (OTEC) یک ابزار هوش مصنوعی به نام CareerAtlas را با تازه واردان جهت مهاجرت موفق به کانادا در سراسر انتاریو آزمایش کرده است که نتایج چشمگیری داشته است:

  • 88٪ از مشتریان مورد بررسی گفتند که قادر به درک مهارت هایی هستند که قبلاً دارند.
  • 89٪ از نیازها یا اهداف شغلی خود آگاه تر شدند.
  • 83٪ CareerAtlas را برای یافتن اطلاعات در مورد گزینه های شغلی مفید دانستند.
  • 79٪ در تصمیم گیری شغلی آگاهانه و شروع جستجوی شغل خود در انتاریو اطمینان بیشتری حاصل کردند.
مهاجرت موفق به کانادا
سختی های سال اول زندگی در کانادا

چگونه CareerAtlas می تواند به تازه واردان کمک کند تا سفر خود را به سمت حرفه در کانادا آغاز کنند

CareerAtlas، با بودجه  مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC)، یک ابزار آنلاین رایگان است که در دسترس ساکنان دائمی، پناهندگان کنوانسیون، دارندگان CUAET (مجوز کانادا-اوکراین برای سفرهای اضطراری) و افراد محافظت شده است. این به تازه واردان در درک مهارت های خود، شناسایی دارایی ها و کاوش در مسیرهای شغلی کامل پس از ورود به کانادا کمک می کند.

هزینه های منحصر به فرد CareerAtlas

CareerAtlas با استفاده از هوش مصنوعی، به شما توصیه‌های شغلی شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد. این سیستم در نظر می‌گیرد که علاقه‌ها و تجربه‌های شما را در نظر بگیرد و مشاغل بالقوه را به شما توصیه کند. همچنین با کمک این پلتفرم، می‌توانید مسیر شغلی خود را بررسی کنید و در این مسیر مهاجرت موفق به کانادا به شما کمک میشود. این سامانه حتی در حین سفر شغلی شما می‌تواند شما را همراهی کند. از طرفی، CareerAtlas به تازه واردان این امکان را می‌دهد که فرصت‌های شغلی در منطقه خود را تجربه کنند و به شما در تصمیم گیری برای پیشرفت در حرفه خود کمک می‌کند.

سفر خود را با CareerAtlas امروز آغاز کنید.

این پلتفرم با آموزش و راهنمایی تازه واردان را جهت مهاجرت موفق به کانادا در هر مرحله از سفر و  اسکان ، آنها را همراهی می‌کند و با هدف درک بهتر بازار کار کانادا و ارائه ابزارهای مختلف برای درخواست های شغلی، شما را پشتیبانی می کند. برای شروع سفر خود با CareerAtlas برای مدت محدود و رایگان برای تازه واردان، امروز یک حساب کاربری در www.careeratlas.ca/cic درست کنید و یا به [email protected] ایمیل بزنید.

در www.otec.org در مورد OTEC بیشتر بیاموزید.

 

برگرفته از اداره مهاجرت کانادا

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

برچسب ها : اکسپرس اینتری

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی