Skip to content

زمستان کانادا را چگونه سپری کنیم؟

جشنواره ها و سرگرمی برای کمک به گذراندن اولین زمستان خود در کانادا

زمستان کانادا را چگونه سپری کنیم؟

زمستان‌ های کانادا به‌خاطر دمای سرد، طوفان‌های برفی، لجن‌ها و یخ‌ها معروف هستند و این می‌تواند برای تازه واردان احتمالی به کانادا دلهره‌آور باشد. در حالی که نمی‌توان از سختی هوا برای چندین ماه از سال در بیشتر نقاط کشور (ونکوور و مناطق اطراف آن تا حدودی معتدل‌تر است، اگرچه بارانی است)، برخی از کانادایی‌ها و تازه واردان راه‌هایی برای پذیرش سرما و سرما پیدا کرده‌اند. واقعاً از فصل لذت ببرید.

بیرون بروید

ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما مگر اینکه Environment Canada یک توصیه ویژه برای هوای سرد صادر کند، دلیلی وجود ندارد که بیرون نروید و در فعالیت‌های خارج از منزل شرکت نکنید. تازه واردان کانادا اغلب این سوال ذهنشان را مشغول میکند که زمستان کانادا را چگونه سپری کنیم؟ تنها اقدام احتیاطی واقعا ضروری این است که مطمئن شوید لایه های کافی برای گرم ماندن می پوشید. یک توک، کت، ساق‌های حرارتی (که گاهی به آن‌ های بلند نیز گفته می‌شود)، جوراب‌های ضخیم، و یک جفت چکمه‌های گرم برفی می‌توانند کمک زیادی کنند.

اگر هرگز اسکیت را امتحان نکرده‌اید، این می‌تواند زمان خوبی برای یادگیری باشد. بسیاری از جوامع دارای مناطق اسکیت در فضای باز هستند، یا می توانید برای درس ها در عرصه های محلی ثبت نام کنید. Skate Canada برای کودکان و بزرگسالان در سراسر کانادا در عرصه های داخلی داخلی نیز درس می دهد. برای انجام اینکار شما حتما باید کلاه ایمنی بپوشید.

اگر ترجیح می‌دهید به تنهایی یاد بگیرید، برخی از میدان‌های اسکیت عمومی (که به آن پیست نیز می‌گویند) دارای قاب‌های پشتیبانی اسکیت هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تعادل خود را در حین یادگیری حفظ کنید.

اسکی یا اسنوبورد نیز از تفریحات زمستانی رایج در کانادا هستند. بریتیش کلمبیا و آلبرتا دارای چندین پیست اسکی در کوه های راکی ​​با مربیانی است که می توانند به شما در شروع کار کمک کنند. در انتاریو، Blue Mountain Lodge در Collingwood گزینه مورد علاقه ساکنان GTA است. Mont-Tremblant یک انتخاب محبوب برای کسانی است که در مونترال هستند.

توباگانینگ اغلب به عنوان چیزی برای کودکان در نظر گرفته می‌شود، اما افراد در هر سنی می‌توانند و انجام می‌دهند، از پایین آمدن تپه‌های برفی با سرعت بالا لذت ببرند. برخی از سورتمه‌های چوبی یا پلاستیکی سنتی استفاده می‌کنند یا می‌توانید سورتمه‌های پیشرفته‌تری را با مسیر و فرمان تهیه کنید. مراقب باشید در مسیر پایین تپه به کسی برخورد نکنید و برای پیاده روی به سمت بالا آماده باشید. ورزش بیش از حد انتظار است و راه خوبی برای گذراندن چند ساعت بیرون از خانه در یک روز برفی است.

 

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

زمستان کانادا را چگونه سپری کنیم؟

 جشنواره ها

همچنین جشنواره‌های زیادی در سراسر کانادا در ماه‌ های زمستان وجود دارد که می‌توانید از آنها لذت ببرید تا بهترین استفاده را از فصل ببرید.

کارناوال کبک

کارناوال کبک از 25 ژانویه تا 11 فوریه 2024 در شهر کبک برگزار می شود. این جشنواره برفی است که دارای مجسمه های برفی و یخی، رژه، و اجرای موسیقی زنده است. همچنین زمانی است که Bonhomme، طلسم جشنواره و یکی از نمادهای شناخته‌شده‌تر کانادا، به استقبال شرکت‌کنندگان جشنواره می‌آید.

جشنواره مانت پرل فراستی

جشنواره مانت پرل فراستی در سنت جان برگزار می‌شود و به‌عنوان بزرگ‌ترین جشنواره زمستانی در آتلانتیک کانادا معرفی می‌شود. از 9 تا 17 فوریه 2024 اجرا می‌شود. بیش از 40 فعالیت در فضای باز و سرپوشیده مانند رژه، مسابقات دارت، اسکیت، تئاتر، و اجرای موسیقی زنده را ارائه می‌کند.

Festival du Voyageur

Festival du Voyageur هر سال در وینیپگ، منیتوبا برگزار می‌شود. مسیرهای فرانسوی-کانادایی شهر را جشن می گیرد.

امسال از 16 فوریه تا 25 فوریه برگزار می‌شود و بیش از 150 گروه دارد که برای همه مخاطبان از جمله کودکان اجرا می‌کنند. سرگرمی های روزانه شامل موسیقی کمانچه فرانسوی-کانادایی و خواننده و ترانه سرای محلی است. اجراهای شبانه شامل راک محلی و ملی، پاپ مستقل و رپ است.

Winterlude

Winterlude یک جشنواره سالانه در اتاوا است که در سه هفته اول فوریه برگزار می‌شود.

رویدادها شامل نمایش‌های نورانی، مجسمه‌ها و موسیقی برای نمایش فصل و کمک به جشنواره‌کنندگان برای ارتباط با فرهنگ بومی کانادا است. همچنین زمان خوبی برای اسکیت سواری در کانال Rideau، یک سایت میراث جهانی یونسکو است که در صورت یخ زدن، 7.8 کیلومتر اسکیت را ارائه می دهد. این اطلاعات برای تازه واردان به کانادا بسیار با اهمیت است چون اغلب این مشکل را پیش از ورود به این کشور دارند که زمستان کانادا را چگونه سپری کنیم؟

 

بر گرفته از اداره مهاجرت کانادا

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

برچسب ها : بریتیش کلمبیا

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی