Skip to content

سنجیدن هزینه ها و مزایای درخواست برای اکسپرس انتری

سنجیدن هزینه ها و مزایای درخواست برای اکسپرس اینتری_639c5f6e0d4f9jpeg

سنجش هزینه ها و مزایای درخواست برای اکسپرس انتری ؛ مروری بر هزینه های مختلف پاسخ به یک دعوت نامه برای درخواست.

مهاجرت به کانادا و درخواست برای اکسپرس انتری اغلب یک تصمیم بزرگ است که با خود آموزش و مراقبت های بهداشتی با کیفیت بهتری را به همراه دارد. ، درآمد و استانداردهای زندگی همه جانبه.

یک مطالعه 2020 توسط پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) نشان داد که از متقاضیان اعطای روابط عمومی از طریق Express Entry، 95٪ از نظر اقتصادی (هم با نرخ اشتغال بالا و هم با سطح درآمد) ایجاد شده است. از این تعداد، 83 درصد در رشته اصلی خود کار می کردند و تقریباً نیمی از آنها در مشاغلی کار می کردند که معمولاً نیاز به مدرک دانشگاهی دارند (TEER 1). علاوه بر این، متقاضیان موفق حقوق بیشتری نسبت به میانگین کارگران کانادایی داشتند.

با توجه به این موضوع، توجه به این نکته مهم است که درخواست برای اکسپرس اینتری هزینه‌هایی را متحمل می‌شود که متقاضیان باید متحمل شوند تا بتوانند با موفقیت در برنامه حرکت کنند.

پس از ارسال نمایه از طریق اکسپرس اینتری و دریافت یک دعوتنامه به درخواست (ITA)، از متقاضیان IRCC یک قدم به مهاجرت به کانادا تحت اقامت دائمنزدیکتر شده اند. > (PR).

اسناد مورد نیاز

پس از دریافت ITA، باید این را بپذیرید دعوت برای پیشرفت به سمت روابط عمومی. از اینجا به بعد 60 روز فرصت دارید تا تعداد زیادی مقاله دیگر را برای تکمیل درخواست خود ارسال کنید و برای روابط عمومی در کانادا در نظر گرفته شوید.

این مقالات عبارتند از:

علاوه بر این مقالات، اسناد دیگری ممکن است مورد نیاز باشد، بسته به اینکه چه مسیری را برای Express Entry دنبال کرده اید. اینها می توانند شامل (اما مطمئناً به این موارد محدود نمی شوند):

  • یک گواهی نامه از طرف کارفرما؛
  • کارنامه رسمی دوره های تحصیلی پس از دوره متوسطه اخذ شده؛
  • اثبات رابطه(های) خانوادگی در کانادا؛
  • کپی از قراردادهای کاری و/یا فیش حقوقی؛ و
  • اسناد مربوط به مالیات بر درآمد.

این مقالات بسته به جریان اکسپرس انتری که برای آن درخواست داده اید، می توانند کمی متفاوت باشند.

هزینه های پشت درخواست

*توجه: همه هزینه ها به دلار کانادا فهرست شده است*

مانند submitting یک نمایه از طریق اکسپرس اینتری، با هزینه‌های جانبی برای تأمین تمام اسناد لازم برای درخواست خود مواجه خواهید شد. دو مثال رایج عبارتند از:

هزینه های معاینه پزشکی درخواست برای اکسپرس انتری

بخش عمده ای از هزینه ها در اینجا معمولاً برای امتحان پزشکی مهاجرت (IME). IME یک معاینه پزشکی استاندارد است که باید توسط پزشک پانل تایید شده انجام شود (قابل جستجو از طریق دایرکتوری IRCC). تمام هزینه‌های مرتبط در اینجا (از جمله آزمایش‌ها یا درمان‌های اضافی در صورت نیاز) باید از قبل پرداخت شود. نتایج معاینه/آزمایش پزشکی تا 12 ماه معتبر است.

در حالی که هزینه دقیق یک IME ممکن است کمی متفاوت باشد، همه آنها باید تقریباً از یک طرح قیمت گذاری سطحی (به ازای سن متقاضی) پیروی کنند*:

سنPRICE (CAD)
0-4 سال100 دلار
5-10 سال140 دلار
11-14 سال160 دلار
15-69 سال180 دلار
70+ سال230$

*اشعه ایکس باید بین 40-50 دلار باشد. ارجاع به متخصصان و آزمایش‌های اضافی در صورت نیاز می‌تواند هزینه‌های اضافی را به همراه داشته باشد.

گواهینامه های ترخیص پلیس

بررسی های پلیس و مدارک ترخیص برای تکمیل یک درخواست تکمیل شده برای پاسخ به یک ITA ضروری است. این هزینه طبق پلیس سواره سلطنتی کانادا (RCMP) به هزینه‌های پردازش فدرال و هزینه‌های پردازش محلی تقسیم می‌شود.

در حالی که از هزینه پردازش فدرال (25 دلار) برای متقاضیانی که برای اهداف مهاجرت و شهروندی به بررسی سوابق نیاز دارید – هزینه های پردازش محلی برای جمع آوری اثر انگشت همچنان اعمال می شود. این هزینه ها بین آژانس های معتبر مختلف و مقامات محلی متفاوت است، اگرچه اغلب بین 30-35 دلار است.

هزینه موفقیت درخواست برای اکسپرس انتری

آخرین هزینه زمانی انجام می شود که یک ITA با موفقیت به آن پاسخ داده شود و دولت به شما PR اعطا کند.

پس از اعطای وضعیت روابط عمومی، شما ملزم به پرداخت هزینه حق اقامت دائم هستید (RPRF) 515 دلار برای هر متقاضی. انتظار می رود این هزینه نهایی فرآیند بوروکراتیک باشد. مجموعه بعدی هزینه‌های شما احتمالاً حدود استقرار در کانادا خواهد بود.

آیا روابط عمومی های جدید می توانند هزینه های درخواست برای اکسپرس انتری را کم کند؟

متقاضیان موفق از طریق سیستم اکسپرس اینتری در موقعیت مناسبی برای مشاهده موفقیت در بازار کار کانادا هستند. زیرا پذیرش آنها بر اساس مهارت ها و سایر عوامل سرمایه انسانی است که کارفرمایان کانادایی برای آنها ارزش زیادی قائل هستند.

به عنوان مقیم دائم جدید، متقاضیان موفق تحت برنامه اکسپرس انتری نیز از کلیه حقوق مرتبط با این وضعیت برخوردار خواهند بود. از جمله کاهش شهریه دانشگاه و کالج، دسترسی به مراقبت های بهداشتی عمومی، برنامه های اجتماعی، و زندگی جدید در کانادا.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی