Skip to content

شهرهای انتاریو فراتر از تورنتو: مزایا و فرصت‌ها

درباره بسیاری از شهرهای انتاریو فراتر از تورنتو بیشتر بدانید

درباره بسیاری از شهرهای انتاریو فراتر از تورنتو بیشتر بدانید :

انتاریو محبوب ترین مقصد مهاجرت برای ساکنان دائم جدید است. در سال 2022، 42.2٪ از ساکنان دائمی جدید انتاریو را به عنوان مقصد اولیه خود در کانادا انتخاب کردند.

تورنتو پرجمعیت‌ترین شهر کانادا و مرکز استان انتاریو است. تورنتو همچنان محبوب‌ترین شهر برای تازه واردان در کانادا است و بیش از 128000 ساکن دائمی جدید در سال 2022 به تورنتو آمدند. در مقایسه، مونترال که دومین تعداد مهاجران تازه وارد را داشت، نزدیک به 53000 نفر داشت – کمتر از نیمی از تعداد مهاجران. تازه واردانی که در تورنتو مستقر شدند.

آنتاریو، جاهای دیگه ای هم علاوه بر خیابونای پرسر و صدا وقت خوبی رو برا سفر کردن بهت میده. این شهرای کوچیک به دلایلی از جمله بهبود کیفیت زندگی، هزینه های کمتر و رقابت کمتر در فرصت های شغلی، خیلی خوبن. حالا حتی افراد تازه وارد هم میتونن از خدمات و چشم انداز شغلی و جوامع فرهنگی بهتری که تو شهرهای کوچیک از شهرهای بزرگ کانادا پیدا میکنن، لذت ببرن.

اتاوا

اتاوا پایتخت کانادا و چهارمین منطقه شهری بزرگ این کشور با بیش از 1.4 میلیون نفر است. به عنوان یک مرکز سیاسی، این شهر به بسیاری از مشاغل دولتی دسترسی دارد.

اتاوا یک موتور اقتصادی بزرگ است که مشاغل و فرصت‌هایی را در صنایع با فناوری پیشرفته، دولت و بخش‌های مهمی مانند بهداشت و آموزش ارائه می‌دهد.

این شهر دارای تنوع قومی، زبانی و مذهبی غنی است که آن را به دومین مقصد بزرگ برای مهاجران به انتاریو تبدیل می کند و یکی از جاذبه های اصلی تازه واردان فرانسوی زبان است.

علاوه بر این، این شهر دارای پارک ها و سواحل زیادی در امتداد سه رودخانه اصلی و کانال تاریخی است که اتاوا را به عنوان یک شهر تعریف می کند.

طبق وب‌سایت شهر اتاوا، مطالعه‌ای توسط Canadian Business، اتاوا را به عنوان بهترین مکان کانادا برای زندگی بر اساس درآمد، مالکیت خودرو رتبه‌بندی کرد. ، نرخ بیکاری، مسکن، آب و هوا و سبک زندگی. عوامل فرهنگی یکی از عناصر کلیدی رتبه بالای اتاوا بودند.

کینگستون

کینگستون در نیمه راه بین مونترال و تورنتو واقع شده است، نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک با جمعیتی نزدیک به 150000. در مقایسه با تورنتو ، هزینه زندگی 55 ٪ کمتر است.

کینگستون دارای یک اقتصاد باثبات و متنوع است که شامل شرکت‌های جهانی، استارت‌آپ‌های نوآور و تمام سطوح دولت می‌شود. کینگستون همچنین دسترسی به موسسات آموزشی و تحقیقاتی کلاس جهانی را ارائه می دهد.

این شهر همچنین دارای صحنه های هنری و سرگرمی پر جنب و جوش، انبوهی از رستوران های متنوع و فضای شهر دانشگاهی است. علاوه بر این، کینگستون خانه برخی از بهترین قایقرانی‌هایی است که می‌توانید در کانادا پیدا کنید، که هم آب‌های آزاد دریاچه انتاریو و هم کانال‌های دیدنی هزار جزیره را نشان می‌دهد.

ویندزور

ویندزور جنوبی ترین شهر کانادا است و در ساحل چپ رودخانه دیترویت، روبروی دیترویت میشیگان واقع شده است. این به ساکنین این امکان را می دهد که از فرصت های بسیار موجود در کانادا و ایالات متحده استفاده کنند.

این شهر خانه طیف متنوعی از صنایع، از جمله تولید خودرو، مراقبت های بهداشتی، آموزش و غیره است. با اقتصاد رو به رشد و بسیاری از شرکت‌ها که به دنبال توسعه هستند، زمان خوبی برای شروع یک حرفه جدید در ویندزور است.

یکی از بزرگترین جذابیت‌های ویندزور، هزینه پایین زندگی است. خانواده ها و افراد با بودجه می توانند از قیمت مقرون به صرفه مسکن، غذا و سایر ملزومات در مقایسه با شهرهای دیگر کانادا مطلع باشند.

در نهایت، این شهر محل استقرار جامعه ای فشرده و خوش برخورد است که آن را به مکانی عالی برای اسکان خانواده ها و تازه واردان تبدیل می کند.

لندن

لندن، که به عنوان “شهر جنگلی” نیز شناخته می شود، دارای زیبایی طبیعی، درختان و فضای سبز فراوان است. لندن در قلب جنوب غربی انتاریو بین تورنتو و دیترویت واقع شده است و یکی از سریع‌ترین شهرهای کانادا در حال رشد است. لندن به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مکه برای تجارت ، سرگرمی ، تفریح ​​و موارد دیگر است.

برای تازه واردان، شهر مسکن مقرون به صرفه، نرخ جرم پایین، آموزش عالی، و امکانات مراقبت های بهداشتی.

لندن همچنین محل دانشگاه وسترن است. وسترن به‌عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کانادا با پژوهش‌های فشرده، میزبان محققان، معلمان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که در زمینه‌های خود پیشرو هستند.

در نهایت، این شهر دارای فرهنگی پر رونق است که با جشنواره ها، موزه ها، ورزش ها و غذاخوری های خوب، سرگرمی و هیجان را برای همه ساکنان آن در هر سنی فراهم می کند.

Kitchener-Waterloo

کیچنر-واترلو به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای انتاریو، بیش از 378000 نفر جمعیت دارد که کل منطقه کمی بیش از 575000 نفر است.

Kitchener با یکی از دفاتر مرکزی Google و استارت‌آپ‌های متعدد، صحنه فناوری و کارآفرینی شلوغی دارد. چندین صنعت قوی دیگر مانند مراقبت های بهداشتی، آموزش، و تولید وجود دارد.

این منطقه دارای دانشگاه واترلو، دانشگاه ویلفرد لوریر و کالج کونستوگا است، جایی که دانشجویان می‌توانند از مسکن مقرون به صرفه، امکانات رفاهی نزدیک، و فرصت‌های شغلی برای کارگران جوان بهره ببرند.

علاوه بر این، کیچنر میزبان بزرگترین جشنواره اکتبر در خارج از آلمان است. هر ماه اکتبر، کیچنر میراث آلمانی خود را جشن می گیرد و صدها هزار نفر را به جشنواره چند روزه جذب می کند. 8f3c”/ >

برای نتیجه گیری، انتاریو تعداد زیادی شهر را ارائه می دهد. اگر به دنبال اقامت در انتاریو هستید، شهرهای دیگری فراتر از تورنتو را در نظر بگیرید، زیرا هر کدام ترکیبی منحصر به فرد از فرصت ها و شیوه های زندگی را ارائه می دهند.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی