Skip to content

ساده سازی فرآیند ویزای تحصیل در کانادا برای دانشجویان در سال 2024 | رستاگستر

SAIT با BorderPass همکاری می کند تا پردازش مجوز تحصیل را برای دانشجویان بین المللی ساده کند

ساده سازی فرآیند ویزای تحصیل در کانادا برای دانشجویان در سال 2024

Students working together

اینستیتو فناوری ویزای تحصیل در کانادا با آلبرتای جنوبی (SAIT) و با BorderPass همکاری می کند تا راه را برای دانشجویان بین المللی راحت تر کند. فرآیند مجوز مطالعه با این همکاری جدید سریعتر انجام میشود. این همکاری به دانشجویان بین المللی جدید در SAIT این امکان رو میدهد که به یک پلتفرم آنلاین قابل اعتماد دسترسی داشته باشند که خدمات اضافی ارائه شده توسط مرکز بین المللی SAIT را هم برایشان فراهم میکند.

هدف اصلی این مشارکت، حمایت از دانشجویان بین المللی از زمان ورود آنها به کانادا تا پس از فارغ التحصیلی از SAIT است که به فناوری ویزای تحصیل در کانادای آنها نیز کمک بزرگی میکند.

فرآیند ویزای تحصیل در کانادا

به عبارت دیگر، این مشارکت بستری را تسهیل می کند که به دانش آموزان در کل سفر خود به SAIT و فراتر از آن، از زمانی که نامه پذیرش خود را دریافت می کنند تا زمانی که به دنبال پست هستند، کمک می کند ، مثل استخدام فارغ التحصیلان. دانشجویان بین المللی جدید با استفاده از ابزارها و منابع طراحی شده برای کمک به پیگیری پیشرفت مجوز تحصیل، کمک به آنها در زمینه درخواست های ویزا، و دسترسی آنها به ابزارهای برنامه ریزی اولیه برای اسکان، دسترسی به یک انواع خدمات مفید BorderPass در حین ثبت نام فعال در SAIT را آسان میکند.

 

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

 

به طور خاص، خدمات BorderPass که دانشجویان ثبت نام شده در SAIT ممکن است از آنها بهره مند شوند عبارتند از:

  • خدمات آماده‌سازی، بررسی و ثبت درخواست مجوز تحصیل از طریق BorderPass با پشتیبانی وکلای مهاجرت کانادا؛
  • اعلان‌های تاریخ‌های کلیدی، نظارت مستمر، و مدیریت ویزا و اسناد مهاجرت در صندوق اسناد BorderPass برای کمک به اطمینان از رعایت؛
  • دسترسی به کارشناسان حرفه ای مهاجرت قانونی، از جمله مشاوره یک به یک و پشتیبانی ایمیل/چت با زمان پاسخگویی سریع؛
  • راهنما، نکات، و مشاهده در مسیرهای اقامت دائم و نتایج شغلی مرتبط از طریق پلت فرم؛ و
  • خدمات ضروری برای تازه واردان از جمله ثبت شماره بیمه اجتماعی، مشاوره مالیاتی در سطح بالا، و پشتیبانی اضافی از طریق شبکه ای از ارائه دهندگان مورد اعتماد.

فرآیند ویزای تحصیل در کانادا

درباره SAIT

SAIT که دانشکده کسب و کار آن از 50 مدرسه (#49) برتر بهترین مدارس تجارت جهان مجله CEOWORLD برای سال 2024 قرار گرفت، اولین در نوع خود است که مدرسه فنی در کلگری، آلبرتا میباشد.

با بیش از 108 سال برتری آکادمیک (و تعداد زیاد)، SAIT در سال 1916 تأسیس شد و به یک رهبر جهانی در آموزش و پژوهش کاربردی تبدیل شد.

SAIT همچنین خانه شش حوزه تحقیقاتی اختصاصی و برنده جوایز است که ظرفیت تحقیقات جدید و نوظهور را نیز دارد. در SAIT، برنامه درسی و اولویت‌های پژوهشی از طریق مشارکت‌های صنعتی ایجاد می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که فارغ‌التحصیلان مهارت‌ها و دانش لازم برای برآورده کردن تقاضای استعدادها را دارند.(فرآیند ویزای تحصیل در کانادا)

با یک پردیس اصلی که هر ساله به نزدیک به 40000 دانشجو خدمت می کند، مجموعه متنوع برنامه های SAIT برنامه های آموزشی متنوعی را برای دانش آموزان فراهم می کند که همگی برای آماده سازی آنها برای آینده در کانادا طراحی شده اند. و نیروی کار جهانی.

از طریق این فرآیند ویزای تحصیل در کانادا اصلی که هر سال به نزدیک به 40000 دانشجو خدمت می‌کند، مجموعه متنوع برنامه‌های SAIT انواع آموزش‌های مختلف رو برای دانشجوها فراهم می‌کند که تمامشان برای آماده‌سازی برای آینده در کانادا و بازار کار جهانی طراحی شده اند.

توجه: برنامه های SAIT جوایز دانشگاهی مختلفی از جمله گواهینامه ها، دیپلم ها، فوق دیپلم، دوره های کارآموزی و کاربردی، مدارک لیسانس، و آموزش های شرکتی را ارائه می دهند. در کنار بیش از 1000 دوره آموزش مداوم.

سایر دستاوردهای SAIT

علاوه بر اینکه برتری دانشکده تجارت SAIT شناخته شده است، مؤسسه فناوری آلبرتای جنوبی به عنوان:

  • یکی از 50 کالج تحقیقاتی برتر در کانادا برای سال 2023
  • یکی از 15 بهترین مدرسه مدیریت هتلداری و هتلداری در جهان برای سال 2024 طبق مجله CEOWORLD مورد استقبال قرار گرفته است.

مدرسه هتلداری و گردشگری SAIT در فهرست سال 2024 مجله CEOWORLD در رتبه 14 قرار گرفته است.

فرآیند ویزای تحصیل در کانادا

درباره BorderPass

BorderPass به دلیل اینکه یک پلتفرم قابل اعتماد، شفاف و نوآور برای دانشجویان بین المللی در کانادا است، شهرت دارد و از این جهت که توسط وکلای مهاجرتی برجسته کانادا هدایت می شود، منحصر به فرد است و به فرآیند ویزای تحصیل در کانادا متقاضیان کمک میکند. BorderPass همچنین به دلیل اقداماتی که برای ارائه محافظت بیشتر از دانشجویان در برابر کلاهبرداری انجام می دهد، شناخته شده است و تضمین می کند که همه کاربران بین المللی و دانشجویان می توانند هنگام برنامه ریزی برای تحصیل در خارج از کشور احساس امنیت کنند.

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

برچسب ها : آلبرتا

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی