Skip to content

صدور 12900 مجوز تحصیل نوا اسکوشیا برای دانشجویان بین المللی.

نوا اسکوشیا 12900 مجوز تحصیل برای دانشجویان بین المللی در سال 2024 صادر می کند.

صدور 12900 مجوز تحصیل نوا اسکوشیا برای دانشجویان بین المللی

نوا اسکوشیا جزئیات تخصیص دانشجویان بین المللی خود را برای موسسات پس از متوسطه منتشر کرده است (مجوز تحصیل نوا اسکوشیا). برای سال 2024، دولت فدرال به نوا اسکوشیا 12900 مجوز تحصیل نوا اسکوشیا داده است. این تقریباً 7000 کمتر از تعداد مجوزهایی است که این استان برای دانشجویان بین المللی در سال 2023 صادر کرده است. از اکتبر 2023، نوا اسکوشیا تقریباً 16000 دانشجوی بین المللی داشت که تمام وقت ثبت نام کرده بودند.

مجوز تحصیل نوا اسکوشیا

 

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

این استان مجوز تحصیل نوا اسکوشیا را بین 32 موسسه آموزشی تعیین شده (DLI) توزیع می کند. تنها موسسات تحصیلات تکمیلی در کانادا هستند که مجاز به پذیرش دانشجویان بین المللی هستند. بر اساس گزارش سازمان پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC)، نوا اسکوشیا رسماً 41 DLI دارد.

مجوزها به شرح زیر تخصیص داده می شوند:

  • 11565 به 10 دانشگاه استان و کالج جامعه نوا اسکوشیا
  • 710 تا 12 کالج خصوصی شغلی
  • 526 تا نه آموزشگاه زبان.

این استان می‌گوید که 99 فضای کاربردی را نیز برای انعطاف‌پذیری برای سازگاری با شرایط غیرمنتظره نگه می‌دارد.

برایان وانگ، وزیر آموزش پیشرفته نوا اسکوشیا، گفت: «ما رویکردی مدبرانه برای تخصیص سقف فدرال در سراسر استان اتخاذ کرده‌ایم، با در نظر گرفتن بسیاری از عوامل مانند ثبت نام در برنامه‌های با نیازهای بالا و مدیریت رشد در جوامع. با این حال، ما به حمایت از تخصیص بیشتر از سوی دولت فدرال ادامه خواهیم داد.”

مجوز تحصیل نوا اسکوشیا

واقعیت این است که برایان وانگ، وزیر آموزش پیشرفته نوا اسکوشیا، گفت باید دقیق و با دقت بررسی کنیم که چطور بهترین استفاده را از سقف فدرال برای توزیع منابع در سراسر استان بکنیم. اینجور میشود اطمینان داشت که تمامی عوامل مهم مثل ثبت نام در برنامه‌های مهم و مدیریت رشد در جوامع رو در نظر گرفتیم. اما همچنان قصد داریم از دولت فدرال برای حمایت بیشتر از ماهیت ما و استانمان استفاده کنیم.(مجوز تحصیل نوا اسکوشیا)

سقف فدرال در مجوزهای تحصیلی در 22 ژانویه معرفی شد به عنوان یکی از اقدامات IRCC برای تثبیت تعداد دانشجویان بین المللی در کشور و بهبود پایداری سیستم. به طور کلی، کانادا انتظار داشت در سال 2024، 360000 مجوز تحصیل نوا اسکوشیا برای دانشجویان بین المللی صادر کند که کاهشی 35 درصدی نسبت به سال قبل دارد.

تعداد مجوزهای تحصیلی مطابق با تعداد نامه های گواهینامه استانی (PAL) که یک استان می تواند صادر کند و این بر عهده استان ها است که تصمیم بگیرند چگونه آنها را برای متقاضیان مجوز تحصیل صادر کنند. نامه پذیرش از یک DLI.

تعداد مجوزهای تحصیلی برابر با تعداد نامه‌های گواهینامه استانی (PAL) است که یک استان می‌تواند صادر کند. این بر عهده استان‌ها است که تصمیم بگیرند چگونه برای متقاضیان مجوز تحصیل نوا اسکوشیا صادر کنند. همچنین، متقاضیان باید نامه‌ی پذیرش از یک DLI را هم در اختیار داشته باشند.

توجه داشته باشید که این سقف برای دانشجویان بین‌المللی که در برنامه‌های کارشناسی ارشد یا کارشناسی ارشد ثبت‌نام کرده‌اند، برای دانشجویانی که مجوز تحصیل فعلی دارند، یا برای تمدید مجوز تحصیل اعمال نمی‌شود. متقاضیان دانشجوی بین‌المللی اکنون باید یک PAL را در درخواست‌های مجوز تحصیل نهایی خود لحاظ کنند.

جزیره پرنس ادوارد

در 7 مارس، جزیره پرنس ادوارد اعلام کرد که 2000 مطالعه دارد. مجوز تحصیل نوا اسکوشیا.

اینها بین سه DLI توزیع خواهند شد:

  • College de l’Ile (105 مجوز تحصیل)
  • کالج هلند (710 مجوز تحصیل)
  • دانشگاه جزیره پرنس ادوارد (1185 مجوز تحصیل)

در PEI، دپارتمان نیروی کار، آموزش پیشرفته و جمعیت، DLIها را با PALها ارائه خواهد کرد. سپس DLIها آنها را به عنوان بخشی از درخواست مجوز دانشجویی فدرال برای متقاضیان دانشجوی بین المللی صادر می کنند.

مجوز تحصیل نوا اسکوشیا

تخصیص در استان های دیگر

انتاریو و بریتیش کلمبیا نشان دادند که چگونه قصد دارند تخصیص PAL خود را در اوایل این ماه توزیع کنند. انتاریو 96 درصد از مجوزهای تحصیلی اختصاص داده شده را به دانشگاه ها و کالج های دولتی صادر می کند. 4 درصد باقیمانده بین “مدارس زبان، دانشگاه های خصوصی و سایر موسسات” در سراسر استان توزیع خواهد شد. این استان تعداد PAL هایی را که دولت فدرال اختصاص داده است، اعلام نکرده است.

در مقابل، بریتیش کلمبیا 83000 مجوز تحصیلی خود را تقریباً به طور مساوی بین DLIهای عمومی و خصوصی (53٪ در مقابل 47٪) توزیع می کند.

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

برچسب ها : IRCC

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی