Skip to content

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ (با سرمایه گذاری محدود)

یکی از روش هایی که دولت کانادا از آن استقبال می کند و متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری نیز از آن بسیار استقبال می کنند اقامت سرمایه گذاری کانادا می باشد.

در روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری محصول شرکتهای استارت آپی باید دارای پتانسیل رشد بالا high growth باشد تا مورد تایید قرار گیرد و شرکت های مجاز در سرمایه گذاری کانادا راغب به سرمایه گذاری در آن باشند.

اگر شما ایده ای خلاقانه و نویسن دارید کی از خدماتی که ما میتوانیم به شما ارائه دهیم جذب شرکت های کانایی برای سرمایه گذاری در ایده شما است. بدین صورت که شما باید دارای سابقه کاری متناسب با ایده ای دارید باشید و ایده و بیزنس پلن خود را کاملا شرح داده و ما برای شما سرمایه گذار جذب میکنیم تا بتوانید اقامت سرمایه گذاری کانادا دریافت کنید و به کسب و کار خود در کانادا مشغول شوید.

در روش اقامت کانادا از طریق استارت آپ پس از صحبت اولیه با شرکت ها و متقاعد شدن آن ها برای سرمایه گذاری در استارت آپ ، نامه حمایت برای شما ارسال خواهد شد و یک نسخه از نامه نیز به اداره مهاجرت کانادا ارسال میگردد تا برای شما ویزای کار کانادا صادر شود تا از این طریق بتوانید برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری اقدام کنید و این پروسه در نهایت منجر به دریافت pr یا اقامت دائم کانادا میگردد.

از زمان صدور work permit شما به همراه خانواده تان قادر خواهید بود تا به کانادا وارد شوید و از زمان ورود از خدمات رایگان مدرسه برای فرزندان و یا خدمات درمانی و بهداشتی رایگان برای کل خانواده بهره مند شوید.

شایان ذکر است که در این روش سن و تحصیلات عامل تعیین کننده ای نخواهد بود و این باعث شده که بسیاری از خانواده های ایرانی که محدودیتهایی در مدرک تحصیلی یا سن مناسب دارند، بتوانند از طریق این روش به کانادا مهاجرت نمایند.

از زمان ورود به کانادا، طی ۵ سال، در صورتی که جمعا ۷۳۰ روز (به صورت دائم یا مقطعی) در کانادا حضور داشته باشید، خواهید توانست PR خود را تمدید نموده و یکسال بعد درخواست پاسپورت کانادا را ارائه دهید.

یکی از مواردی که باید مورد توجه شما قرار گیرد این است که در صورت عدم موفقیت بیزنس مورد نظر، هیچگونه خللی در روند متعارف اخذ PR و پاسپورت برای شما و خانواده تان بوجود نخواهد آمد.

این روش مهاجرتی در برخی کشورهای اروپائی و نیز آمریکای لاتین نیز انجام می شود.

در کانادا در سال ۲۶۵۰ تا ۲۷۶۰ مورد استارت آپ مورد پذیرش واقع می شوند. یکی دیگر از مواردی که باید بدانید این است که در مقابل سرمایه گذاری که شما در استارت آپ می کنید ۱۰% از سهام به شما تعلق خواهد گرفت. در واقع ۱۰ رای در پرونده مذکور خواهید داشت و در زمانی که بیزنس به سوددهی برسد (معمولا حدود ۳ سال بعد از شروع) سهام شما هم با ارزش خواهد شد، در این صورت شما خواهید توانست سود ماهانه دریافت نمائید و یا با واگذاری آن سهام، بخش قابل توجهی از سرمایه گذاری خود را استرداد نمائید.
شما باید نمره زبان در حد CLB5 در کلیه مهارتهای ۴ گانه داشته باشید. (آیلتس ۵ مورد نظر میباشد)
در روش مهاجرت از طریق استارت آپ، شما و خانواده تان خواهید توانست در کمتر از یکسال وارد کانادا شده و زندگی خود را شروع کنید.

درباره فرآیند استارت آپ بیشتر بیشتر بدانید

هدف اصلی برنامه استارت آپ جذب کارآفرینان خارجی است که مهارتها و پتانسیل های لازم برای ساخت کسب و کار در کانادا را داشته باشند.
کسب و کارهایی که در برنامه استارت آپ مد نظر است باید دارای ویژگی های ذیل باشد:

  • نوآورانه باشند.
  • بتوانند برای کانادایی ها شغل ایجاد کنند.
  • بتوانند با مقیاسهای جهانی رقابت کنند.

ما برای شما چه کار می کنیم؟

  • اگر شما دارای طرح مبتکرانه هستید (مخترع هستید) ما از یکی از شرکتهای مربوطه و مورد تآیید اداره مهاجرت کانادا، یک نامه تآییدیه و ساپورت برای شما می گیریم.
  • اگر شما مخترع نیستید ولی توان سرمایه گذاری محدود از ۱۳۵۰۰۰ تا ۱۵۵۰۰۰ دلار کانادا را در یکی از طرحهای استارت آپی دارید، ما شما را به عنوان شریک سرمایه گذار در پروژه قرار می دهیم و برای شما تائیدیه لازم را از شرکتهای کانادائی خواهیم گرفت و متعاقباً ویزای ورود شما و خانواده تان (فرزندان زیر ۲۲ سال) را برای ورود به کانادا تهیه می کنیم.

نکته: شما پس از ورود به کانادا هیچ تعهدی بابت کارآفرینی، اشتغال در شرکت استارت آپی و یا تعهد زندگی در استان خاصی را نخواهید داشت. تحصیلات و خدمات بهداشتی درمانی شما رایگان خواهد بود.
در این طرح شما چند ماه پس از ورود به کانادا PR دریافت خواهید کرد.

تسلط بر زبان

  • شما باید توانائی مکالمه و کار به زبان انگلیسی یا فرانسه و یا هر دو زبان داشته باشید، زیرا این مسئله به موفقیت کسب و کارتان در کانادا کمک می کند.
  • شما باید مدرک زبان (تست زبان) از مراکز معتبر آموزش زبان را کسب کرده باشید. سطح زبان مورد نیاز حداقل CLB5 در هر کدام از زبانهای انگلیسی یا فرانسه و درهر کدام از بخشهای مکالمه، خواندن، شنیداری و نوشتار می باشد.

پول کافی برای هزینه ها در کانادا را داشته باشید

مطابق قوانین مهاجرتی کانادا شما باید به همراه مدارک مورد نیاز، مدارک لازم دال بر تمکن مالی برای هزینه های خود و خانواده تان را ارائه نمائید.

این مقدار پول بستگی به تعداد افراد خانواده متغیر می باشد و هر سال به روز رسانی می گردد.

جدول بودجه مورد نیاز:

تعداد افراد خانوادهبودجه مورد نیاز ( به دلار کانادا)
۱ نفر۱۲.۶۶۹
۲ نفر۱۵.۷۷۲
۳ نفر۱۹.۳۹۰
۴ نفر۲۳.۵۴۲
۵ نفر۲۶.۷۰۱
۶ نفر۳۰.۱۱۴
۷ نفر۳۳.۵۲۸

به ازای هر فرد اضافه شده مبلغ ۳۴۱۴ دلار کانادا اضافه می گردد.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی