Skip to content

نتایج PNP انتاریو در سال 2024 بزودی منتشر خواهد شد

انتاریو تخصیص PNP 2024 را منتشر می کند. سه استان در آخرین قرعه کشی نامزدها را معرفی می کنند

نتایج PNP انتاریو در سال 2024 بزودی منتشر خواهد شد

انتاریو 21500 نامزد برای برنامه نامزدهای استانی (PNP) در سال 2024 اعلام کرد. این تعداد نشان دهنده افزایش 5000 نامزدی نسبت به 16500 نامزدی در سال 2023 است.(PNP انتاریو در سال 2024)

افزایش تخصیص انتاریو به دنبال آخرین جلسه نوامبر فدراسیون وزرای مسئول مهاجرت (FMRI) که در آن وزرای مهاجرت از هر استان و قلمرو کانادا با وزیر مهاجرت مارک میلر در مورد اینکه چگونه مهاجرت بر حوزه قضایی آنها تأثیر می گذارد صحبت کنند.

هر استان و منطقه (به استثنای کبک و نوناووت) سالانه یک نامزد برای PNP انتاریو در سال 2024 خود ، از پناهندگان مهاجرت و شهروندی دریافت می کند. کانادا (IRCC)، اگرچه همه استان ها تخصیص های خود را عمومی نمی کنند.

– ایجاد یک برنامه آموزشی جهت افزایش آگاهی و آمادگی مهاجران برای شرکت در برنامه PNP انتاریو در سال 2024
– ایجاد یک سامانه آنلاین برای ارائه اطلاعات و مشاوره به مهاجران در مورد فرصت های موجود در انتاریو
– انجام کمپین های تبلیغاتی برای جلب توجه مهاجران به فرصت های شغلی و زندگی در انتاریو
– برگزاری رویدادها و جشنواره های فرهنگی به منظور ترویج تنوع فرهنگی و جذب مهاجران به انتاریو
– ارتقای زیرساخت های اجتماعی و اقتصادی به منظور پذیرش و استقرار مهاجران جدید در انتاریو

PNP انتاریو در سال 2024

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

تخصیص افزایش یافته در سال جاری غیرمنتظره نیست. در نشست نوامبر FMRI استان ها و مناطق خواستار افزایش کنترل بر نامزدی استانی و تخصیص بیشتر شدند. این در تعداد ساکنان دائم کانادا از طریق PNP در سال 2024 منعکس شده است که طبق سازمان شهروندی و پناهنگی کانادا ،مهاجرت فدرال Levels Plan، 110000 مقیم دائم جدید از طریق PNP مهاجرت خواهند کرد، که تعداد بیشتری از افراد از طریق Express Entry اقدام کردند.(PNP انتاریو در سال 2024)

در جلسه مشابهی در مارس 2023، FMRI یک برنامه سطوح چند ساله برای تخصیص PNP را تأیید کرد تا استان ها را قادر سازد تا زیرساخت های محلی را بهتر برنامه ریزی کنند که از نیازهای جمعیت موجود و تازه واردان پشتیبانی می کند. انتاریو هیچ اطلاعیه ای در مورد تخصیص های فرضی برای دو سال آینده انجام نداده است.

نتایج مهاجرت استانی از 29 مارس تا 5 آوریل

PNP انتاریو در سال 2024

بریتیش کلمبیا

در تاریخ 3 آوریل، بریتیش کلمبیا 83 نفر را به چهارمین قرعه کشی برنامه نامزدهای استانی (برنامه PNP بریتیش کلمبیا) دعوت کرد. این برنامه بزرگترین قرعه کشی عمومی است که از طریق آن 30 نفر از پنج دسته مختلف انتخاب شدند، از جمله کارگران ماهر، کارگران ماهر (گزینه EEBC) و فارغ التحصیلان بین المللی که باید حداقل امتیاز 130 را کسب کنند.

فارغ التحصیلان بین المللی (گزینه EEBC) به حداقل نمره 125 و داوطلبان سطح ورودی و نیمه ماهر به حداقل نمره 107 نیاز داشتند.

این استان همچنین سه قرعه کشی هدفمند یا همان PNP انتاریو در سال 2024، برای کارگران ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی (از جمله گزینه EEBC) در مشاغل خاص برگزار کرد. این شامل 18 نامزد در مشاغل مراقبت از کودکان و 25 نامزد در مشاغل مراقبت های بهداشتی با حداقل نمره 90 است. 10 نامزدی که برای مشاغل ساختمانی دعوت شده بودند، حداقل نمره 95 را لازم داشتند.

PNP انتاریو در سال 2024

آلبرتا

برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) اخیراً 48 دعوت نامه برای نامزدهای مراقبت های بهداشتی اختصاصی صادر کرده است. این بسیار خوب است که مسیری با پیشنهاد شغلی در آلبرتا برای این نامزدها فراهم شده است.

این یک جریان تراز شده اکسپرس اینتری است، به این معنی که همه نامزدها دارای یک سیستم رتبه بندی جامع امتیاز (CRS) هستند. برای این قرعه کشی، نامزدها به امتیاز CRS 300 یا بالاتر نیاز داشتند تا در نظر گرفته شوند. این هشتمین قرعه کشی این دسته تا کنون در سال جاری بوده است.

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

برچسب ها : AAIP

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی