Skip to content

فرصت استثنایی مهاجرت پرستاران به کانادا 2023

_64288129f1b19jpeg

آیا استان انتاریو نیاز به پرستارداران خارجی دارد؟

آیا استان انتاریو نیاز به پرستارداران خارجی دارد؟
در یک بام دو هوا بودن اینکه کشور کانادا مدارک پزشکی کشور های مختلف رو تایید  می کند یا خیر، استان انتاریو کشور کانادا از پرستاران و پرستاران مراقبت های بهداشتی درخواست نیروی فعال می کند. 
پیتر بتلنفالوی، وزیر دارایی کشور کانادا در سنخرانی که در تلویزیون پخش شد گفت:
دولت ما متعهد شد که از هیچ هزینه ای در مبارزه با همه گیری برای محافظت از سلامت مردم و اقتصاد دریغ نکند، به همین دلیل است که سرمایه گذاری در خط مقدم سیستم مراقبت های بهداشتی یکی از ستون های اصلی برنامه ما برای ساخت انتاریو بود.
ازاین باب استان انتاریو می خواهد از پرستاران اموزش دیده بین المللی که در این استان کار کنند.
تا به امروز حدود 300 نفر ار پرستاران اموزش دیده به 50 بیمارستان نیازمند ارسال شده اند. انها در حین کار برای گرفتن مجوز خود در انتاریو از بیماران تحت نظارت مراقبت خواهد کرد.
تاکنون بیش از 1200 پرستار تحصیل کرده برای کالج پرستاری انتاریو در خواست داده اند و این را باید در نظر داشته باشید که تا پایان ماه مارس نیازمند 6000 متخصص مراقبت های بهداشتی این استان می باشد 
این استان به نیروی کار: دانشجویان پرستاری، دانشجویان پزشکی و سایر دانشجویان در زمینه مراقبت های بهداشتی نیازمند است.
همانطور که شما می دانید برای مهاجرت شما باید شرایط کشور مقصد را داشته باشید تا به کمترین هزینه و کمترین ریسک و با خیال راحت وارد کشور مقصد شوید
برای کسب اطلاعات بیشتر و ارزیابی خود می توانید با شماره موسسه تماس بگیرد

یا اینکه میتوانید برای ارزیابی و اینکه واجد شرایط هستید یا خیر می توانید فرم های ارزیابی ما را در برای اقامت دائم کانادا تکمیل بفرمایید.

انتاریو، همراه باقی استان های کانادا، حتی از قبل از همه‌گیری، با کمبود پرستار مواجه بودند. از زمانی که کووید-19 در مارس 2020 یک بیماری همه گیر اعلام شد، انتاریو برنامه های اورژانسی را راه اندازی کرد که بیش از 6700 متخصص مراقبت های بهداشتی را برای کار در خانه های مراقبت طولانی مدت و سایر محیط های مراقبتی در تلاش برای کاهش بار بیمارستان ها اضافه کرده است.

انتاریو قول داده است که در طول پنج سال آینده 342 میلیون دلار برای طرح‌های استخدام در نیروی ماهر مراقبت های بهداشتی هزینه کند. انتظار می رود این سرمایه گذاری چند میلیون دلاری بیش از 13000 کارگر را به سیستم مراقبت های بهداشتی انتاریو اضافه کند که شامل بیش از 5000 پرستار جدید و ماهر و همچنین 8000 کارمند پشتیبانی شخصی می شود.

قابل توجه متقاضیان:

در طی بررسی ها  در سال 2020 کشور کانادا ، 20678 پرستار تحصیل کرده بین المللی ثبت نام کرده و واجد شرایط کار در انتاریو بودند. این 12.2 درصد از نیروی کار پرستاری انتاریو در سال 2020 را تشکیل می دهد، در حالی که این رقم در سال 2010 10.3 درصد بود.این موارد نشان دهند این موضوع است که استان های کشور کانادا نیاز بسیار به پرستار و پرستارن مراقبت های بهداشتی دارد.

© CIC News کلیه حقوق محفوظ است.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی