Skip to content

سیاست کانادا جهت جلوگیری از افزایش هزینه اجاره خانه و مواد غذایی

کانادا سیاست هایی را برای افزایش مقرون به صرفه بودن مسکن و مواد غذایی اعمال می کند

سیاست کانادا جهت جلوگیری از افزایش هزینه اجاره خانه و مواد غذایی

طی یک نظرسنجی جدید Leger که برای اخبار OMNI انجام شد، تأثیر افزایش هزینه اجاره خانه و مواد غذایی بر تازه واردان در کانادا را نشان داد. طبق این مطالعه، 83 درصد از 1522 تازه واردان مورد بررسی ، احساس میکردند که مسائل مربوط به مقرون به صرفه بودن، اقامت در کانادا را دشوارتر می کند.

به طور همزمان، یک مطالعه اخیر توسط Statistics Canada نشان داد که بیش از یک سوم از تازه واردانی که به تازگی وارد این کشور شده اند در شرایط اجاره ای هستند که باید بیش از یک سوم درآمد قبل از مالیات خود را خرج کنند برای هزینه اجاره خانه و مواد غذایی. تحقیق اخیر از جانب آمار کانادا نشان داد که بیش از یک سوم از افرادی که به تازگی به این کشور مهاجرت کرده‌اند، در شرایط اجاره زندگی می‌کنند و باید بیش از یک سوم از درآمد خود را برای پرداخت اجاره صرف کنند.

در 6 فوریه، دولت فدرال سیاست های جدیدی را برای کمک به افزایش هزینه اجاره خانه و مواد غذایی برای کانادایی ها و کسانی که در کانادا زندگی می کنند، اعلام کرد:  سیاست های مقرون به صرفه مشابهی توسط دولت در سال گذشته ایجاد شده است.

افزایش اجاره خانه و مواد غذایی

اقدامات مسکن

کریستیا فریلند، معاون نخست‌وزیر، مبلغ 99 میلیون دلار کانادا اضافی را به مزایای مسکن کانادا (CHB) اعلام کرد، برنامه‌ای که با تحویل مستقیم پول به مستاجران کم‌درآمد در کانادا، به مقرون به صرفه‌تر شدن اجاره‌بها کمک می‌کند.(به دلیل افزایش هزینه اجاره خانه و مواد غذایی). پس از این کمک، کل مبلغی که برای CHB گذاشته شده به 325 میلیون دلار کانادا در سال مالی 2023-2024 رسید که مستقیماً توسط اجاره‌کنندگان کم‌درآمد از طریق طرح‌های حمایتی استانی و منطقه‌ای دریافت میشود. CHB با مجموع 4.8 میلیارد دلار کانادا در طول هشت سال تأمین مالی میشود.

افزودن بودجه بیشتر برای CHB آخرین مورد در تعدادی از سیاست هایی است که دولت به امید مقرون به صرفه کردن افزایش هزینه اجاره خانه و مواد غذایی در کانادا وضع کرده است. از جمله این موارد عبارتند از:

  • صندوق تسریع مسکن 4 میلیارد دلاری، که دولت‌های شهری را تشویق می‌کند تا محدودیت‌های منطقه‌بندی را حذف کنند و تولید واحدهای مسکونی را افزایش دهند، با هدف ساخت 100000 خانه جدید در سه سال آینده؛
  • منشور وام مسکن کانادا، که سیاست‌ها و برنامه‌هایی را برای تسهیلات وام مسکن مشخص می‌کند که دولت از بانک‌ها انتظار دارد آن‌ها را اجرا کنند و به خریداران خانه‌ای که با مشکل مالی با وام مسکن اصلی خود مواجه هستند، ارائه دهند.
  • حساب پس انداز خانه بدون مالیات، که به خریداران خانه برای اولین بار اجازه می دهد تا حداکثر 40000 دلار کانادا با پیش پرداخت برای خانه اول خود بدون مالیات کمک کنند.

استراتژی اقتصادی پاییز 2023 نیز استراتژی هایی برای مقرون به صرفه در کانادا بوده است.

افزایش هزینه اجاره خانه و مواد غذایی

اقدامات مربوط به مواد غذایی و سایر موارد ضروری

در همان اطلاعیه، وزیر نوآوری، علم و صنعت، فرانسوا فیلیپ شامپاین، تحقیقات جدیدی را در مورد شیوه‌ های مختلف شرکتی اعلام کرد که ممکن است بر مشتریان کانادایی که خرید کالاهای ضروری مانند خواربارفروشی می‌کنند، تأثیر بگذارد.

وزیر گفت که دولت بودجه برنامه مشارکت کانادا را برای سازمان‌های داوطلبانه و مصرف‌کننده غیرانتفاعی سه برابر می‌کند که این استراتژی از تولید تحقیقات با کیفیت بالا در مورد امور مصرف‌کننده حمایت می‌کند.

به طور خاص، سازمان‌ها به دنبال دو نوع روش تجاری هستند که توسط کسب‌ و کارها انجام می‌شود:

  • Shrinkflation: عمل کاهش اندازه یا مقدار یک محصول در حالی که قیمت ثابت یا بالاتر باقی می ماند. و
  • Skimpflation: رویه استفاده از مواد ارزان‌تر و اغلب پایین‌تر برای تولید یا تولید محصول مشابه، مشابه یا حتی بالاتر.

این اقدامات در زمانی انجام می‌شوند که کانادا، مانند اکثر کشورهای جهان غرب، با هزینه‌های رو به رشد متوسط ​​هزینه زندگی مواجه است.

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی