Skip to content

وزارت آموزش و پرورش کبک معلمان خارجی را استخدام می کند

canada-city-sq

وزارت آموزش و پرورش کبک معلمان خارجی را استخدام می کند

وزارت آموزش و پرورش کبک به دنبال خارجیهایی هست که در کشور خودشان معلم نیستند ولی مایل هستند در کبک به شغل معلمی بپردازند.

وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی کبک از یک سایت آموزش و ارائه  اطلاعات آنلاین به منظور تربیت مدرسین خارجی و کانادایی با امید به جذب این نیروها ، رونمایی کرد.
این خبر در تاریخ 22 ژانویه توسط Jean Francois Roberge  اعلام شد. وبسایت جدید تحت عنوان “معلم شوید”  برگرفته از محتوی آن،  برای مهاجران، دانشجویان، معلمان و بزرگسالانی که در صدد تغییر مسیر شغلی خود هستند  راه اندازی شد.

محتویات این وبسایت شامل اطلاعات اولیه در مورد مهارت آموزش و توضیحاتی در مورد وظایف معلمین ودستورالعملهایی در رابطه با چگونگی اخذ مجوز تدریس و منابع یافتن شغل مرتبط و همینطور اطلاعات کاملی در مورد این شغل در استان کبک  می باشد.

خارجیهای علاقمند به تدریس در کبک از طریق این وبسایت می توانند اطلاعاتی در مورد برنامه های معتبر بین المللی که به آنها اجازه فعالیت دراین زمینه را می دهد و همچنین لیست کشورهاییکه مدرک آنها در کبک معتبر است را کسب کنند.

طبق اطلاعات ارائه شده در سایت بسیاری از دوره های آموزشی بین المللی برای تدریس در کبک معتبر هستند و بسیاری از مسیرهای حرفه ایی و آموزشی منجر به تدریس می شوند به خصوص که اکنون در کبک چشم اندازهای روشنی در این شغل (تدریس) وجود دارد.
وزارت آموزش و پرورش کبک  براین اصل تاکید دارد که امکان تدریس برای خارجیها حتی اگر شغل فعلی آنها معلمی نباشد هم وجود دارد.

وزیر آموزش در بیانیه مطبوعاتی گفت:” خرسندم که این ابتکارعمل را به منظور  پیشرفت و ارائه اطلاعات درباره شیوه های تدریس  در کبک  راه اندازی کنم و اطمینان دارم که  وبسایت “Devenir enseignant” برای بسیاری از علاقمندان به حرفه تدریس در کبک یا خارج از آن میتواند مفید باشد. وی گفت” حال که چنین فرصتهای شغلی در بازار کار فعلی بوجود آمده باید تبلیغات بیشتری درباره مزایای این حرفه انجام دهیم و معلمان بیشتری را جذب کنیم، من مطمئنم که این وبسایت مختص به امر تدریس می تواند کمکی قابل توجه در رسیدن به این هدف بنماید.”

در حال حاضر مدارس کبک با کمبود نیروی معلم روبرو هستند و تلاشهایی برای جذب نیروهای خارجی برای رفع این نیاز صورت گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح به این صفحه  go to this dedicated page.مراجعه کنید.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی