Skip to content

ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا و انتاریو بر اساس نیازهای بازار کار ایالت صادر می شود

استان ها اقداماتی را برای بهبود یکپارچگی آموزش پس از متوسطه برای دانشجویان بین المللی ارائه می کنند

ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا و انتاریو با توجه به نیاز بازار کاری ایالت صادر میشود

انتاریو و بریتیش کلمبیا اقدامات جدیدی را برای بهبود یکپارچگی آموزش پس از دبیرستان در سطح استانی ارائه کرده اند که موجب سهولت اخذ ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا و انتاریو برای دانشجویان بین المللی خواهد شد.

دولت انتاریو تصمیم گرفته است با همکاری شرکای بخشی و دولت فدرال، بررسی‌هایی انجام دهد تا راهکارهایی برای مقابله با اشخاص فاسد و نامعتبر که از محل انتقال دانشجویان بین‌المللی بهره‌برداری غیرقانونی می‌کنند و شهروندی و استخدام مشکوک دارند، پیدا کند.

بسیاری از اقدامات جدید با هدف اطمینان از ارائه برنامه‌های آکادمیک به دانشجویان بین‌المللی در موسسات تحصیلات تکمیلی استانی که نیازهای بازار کار انتاریو را برآورده می‌کنند، انجام می‌دهند.
این استان می‌گوید برنامه‌هایی را با تعداد بالای دانشجویان بین‌المللی بررسی می‌کند تا از کیفیت آنها اطمینان حاصل کند، بنابراین دانشجویان می تواند از طریق گرفتن ویزای دانشجویی، نیازهای نیروی کار محلی را برآورده کند.

مطالعه نوین در کانادا

به علاوه، بیانیه خبری انتاریو اعلام کرده است که استان اقداماتی را برای بهبود نرخ پاسخگویی به نظرسنجی‌ها درباره نتایج دانش‌آموزان انجام خواهد داد. این اقدامات به حفظ روند پیشرفت تحصیلی و دستیابی به بهترین نتایج تحصیلی کمک خواهند کرد.
دولت بریتیش کلمبیا همچنین اقداماتی را برای بهبود کیفیت آموزش پس از متوسطه برای دانشجویانی که ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا در این استان دارند، ارائه کرد.

اهمیت این اقدامات این است که تا اطلاع ثانوی، تأییدیه موسسات آموزشی مشخص شده تعلیق خواهد شد. این تعلیق تا دو سال (تا فوریه ۲۰۲۶) برای مؤسسات جدید قبل از میلاد مسیح اعمال خواهد شد.

هم اکنون در کانادا، دانشگاه‌های منتخب برای دانشجویان بین‌المللی به عنوان مدارس شناخته می‌شوند. در حقیقت، دانشگاه‌های کبک با ۴۴۳ و دانشگاه‌های انتاریو با ۵۲۹ دانشگاه معتبر به ترتیب در رتبه‌بندی اول و دوم قرار دارند. در آن حال، سومین تعداد دانشگاه‌های معتبر در کانادا با عدد ۲۷۶ در ارتباط است. این دانشگاه‌ها تنها مجموعه‌هایی هستند که می‌توانند دانشجویان بین‌المللی را برای دریافت ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا و انتاریو پذیرفته کنند. همانگونه که می‌دانید، آموزش مسئولیتی استانی است و به همین دلیل معیارهای تبدیل شدن به یکی از این دانشگاه‌ها در هر استانی متفاوت است.

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

برنامه ها و موسسات خصوصی که باید بررسی شوند

انتاریو اعلام کرده است که برای تقویت مکانیسم‌های نظارتی بر مشارکت‌های جدید و ضمانت کیفیت مشارکت‌های موجود، مهلت قانونی برای مشارکت‌های جدید در کالج‌های خصوصی ارائه می‌شود. برای این منظور، یک کمیته مشارکت کالج‌ها تشکیل خواهد شد که نمایندگانی از کالج‌های مختلف را شامل می‌شود. این کمیته مسئولیت بررسی و تعیین کیفیت مشارکت‌های جدید و موجود را بر عهده خواهد داشت.

همچنین، یک سامانه آنلاین جهت ثبت و ارزیابی مشارکت‌ها توسط دانشجویان و اعضای هیئت علمی ایجاد خواهد شد. این سامانه قادر به جمع‌آوری نظرات و ارزیابی‌ها و ارائه آن‌ها به کمیته مشارکت کالج‌ها است.

به منظور حفظ کیفیت و افزایش شفافیت در فرآیند مشارکت، یک دستورالعمل واضح و شفاف در خصوص تشکیل مشارکت‌ها و معاهدات قانونی بین کالج‌ها ارائه خواهد شد.

همچنین، دوره‌های آموزشی برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان کالج‌ها برگزار خواهد شد تا آگاهی بیشتری درباره معیارهای کیفیت مشارکت‌ها و توسعه مهارت‌های لازم در این زمینه کسب کنند.به‌علاوه، تشکیل همکاری‌های بین کالج‌ها در پروژه‌های تحقیق و توسعه تشویق خواهد شد و حوافز مالی و غیرمالی برای مشارکت‌های با کیفیت ارائه خواهد شد.

مشارکت‌های کالج دولتی و خصوصی در هفته‌های اخیر مورد بررسی قرار گرفته است. اعلام شده است که دانشجویانی که در برنامه‌هایی با ترتیبات مجوز برنامه درسی در کالج‌های خصوصی با مشارکت کالج دولتی ثبت‌نام می‌کنند و ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا و انتاریو دریافت می‌کنند، پس از فارغ‌التحصیلی دیگر واجد شرایط مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی (PGWP) نخواهند بود.

کمک برای رفع مشکلات ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا و انتاریو

IRCC می‌گوید این به این دلیل است که این برنامه‌ها در سال‌های اخیر شاهد رشد قابل توجهی در جذب دانشجویان بین‌المللی بوده‌اند، اگرچه نظارت کمتری نسبت به کالج‌های دولتی دارند و می‌توانند به عنوان یک حفره در مورد واجد شرایط بودن PGWP عمل کنند.

پیش از میلاد اشاره می کند که برنامه های درجه خصوصی را بررسی خواهد کرد. همچنین استانداردهای بالاتری را برای معیارهای ارزیابی کیفیت مدرک، نیاز بازار کار برای فارغ التحصیلان، منابع مناسب و حمایت های دانشجویی اعمال خواهد کرد.

دانشجوهایی که در موسسات آموزشی خصوصی در B.C. درس می‌خوانند، باید الزامات زبان حداقلی را نیز برآورده کنند. این استان اعلام کرده است که این اطمینان را می‌دهد که دانشجویان بین‌المللی جدید بتوانند برای تحصیلات و حرفه‌ی خود در B.C. آمادگی بهتری داشته باشند.

همانطور که IRCC اعلام کرده است، برنامه‌های آموزشی خصوصی در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از دانشجویان بین‌المللی قرار گرفته‌اند. این برنامه‌ها، اگرچه کمترین نظارت دولتی را دارند، به عنوان یک فرصت جذاب برای دانشجویان برای شرکت در تحصیلات پسادانشگاهی (PGWP) محسوب می‌شوند. همچنین، IRCC قصد دارد برنامه‌های درجه خصوصی را مورد بررسی قرار داده و استانداردهای بالاتری برای ارزیابی کیفیت مدارک، نیازهای بازار کار، منابع مناسب و حمایت‌های دانشجویی اعمال نماید. همچنین، دانشجویانی که در مؤسسات آموزشی خصوصی با ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا درس می‌خوانند، باید بر آورده کردن الزامات زبان حداقلی را نیز داشته باشند. استان بریتیش کلمبیا اعلام کرده است که از این پس، دانشجویان بین‌المللی جدید بتوانند برای ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا و کاری خود در این استان آماده‌تر باشند.

مسکن برای دانشجویان بین المللی که قصد گرفتن ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا دارند.

انتاریو اکنون از همه کالج‌ها و دانشگاه‌ها می‌خواهد تضمین کنند که گزینه‌های مسکن برای دانشجویان بین‌المللی ورودی در دسترس باشد. این مطابق با اعلامیه اخیر دولت فدرال کانادا مبنی بر ارائه وام های کم هزینه برای مسکن دانشجویی که فصد گرفتن ویزای دانشجویی دارند ، چه در داخل و چه خارج از دانشگاه است. این وامها قسمتی از برنامه‌ای به ارزش 40 میلیارد دلاری برای تامین وام ساخت و ساز آپارتمان هستن که در بیانیه اقتصادی پاییز 2023 معرفی شدند.

ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا و انتاریو

وزیر مسکن کانادا

شان فریزر، وزیر مسکن، زیرساخت و جوامع کانادا، در ویدئویی که در حساب توییتر خود منتشر کرد، گفت که ساخت مسکن برای ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا بیشتر به کاهش هزینه مسکن برای همه افراد در شهرها و شهرستان‌هایی که جمعیت دانشجویی زیادی دارند در سراسر جهان کمک می‌کند.

اطمینان از وجود مسکن کافی برای صدور ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا و انتاریو یکی از نگرانی‌های اصلی IRCC در چند سال گذشته بوده است. وزیر مهاجرت مارک میلر گفت که اخیراً سقفی برای تعداد ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا و انتاریو بین المللی معرفی شده است که به ایجاد یک برنامه قوی‌تر و پایدارتر کمک می‌کند و به دانشجویان بین‌المللی کمک می‌کند هنگام ورود به کانادا، از همه حمایت‌های مورد نیاز، از جمله مسکن برخوردار شوند.

بر گرفته از اداره مهاجرت کانادا

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

برچسب ها : اخذ پذیرش دانشگاهی, اقامت تحصیلی, اقامت دانشجویی, اقامت دانشجویی در کانادا, بریتیش کلمبیا, بورسیه تحصیلی در کانادا, بورسیه های تحصیلی, بیمه دانشجویان بین المللی, پذیرش دانشگاه در بریتیش کلمبیا, تحصیل در بریتیش کلمبیا, تحصیل در خارج از کشور, تغییر وضعیت ویزا, تمدید ویزای دانشجویی, دانشجویان بین المللی, دانشگاه های بین المللی, دانشگاه‌های بریتیش کلمبیا, درخواست ویزای دانشجویی کانادا, راهنمای دریافت ویزای دانشجویی, روادید تحصیلی, زندگی دانشجویی در کانادا, شرایط اخذ ویزای دانشجویی, شرایط ویزای دانشجویی, فرم درخواست ویزای دانشجویی, قوانین ویزای دانشجویی, کار دانشجویی در خارج, مدارک لازم برای ویزای دانشجویی کانادا, مدارک ویزای دانشجویی, مصاحبه ویزای دانشجویی, مهاجرت به کانادا, مهاجرت تحصیلی, مهاجرت تحصیلی به کانادا, مهاجرت قبل از میلاد, ویزای تحصیلی کانادا, ویزای دانشجویی, ویزای دانشجویی بریتیش کلمبیا":ویزای دانشجویی, ویزای کار پس از تحصیل

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی