Skip to content

تعیین سقف برای پذیرش تحصیلی کانادا در سال 2024

IRCC سقف 2 ساله را برای درخواست های جدید ویزای تحصیلی اعلام می کند

ircc برای پذیرش تحصیلی کانادا در سال 2024 سقف تعیین میکند.

پذیرش تحصیلی کانادا در سال 2024

در 22 ژانویه 2024، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) یک سقف موقت 2 ساله برای تعداد دانشجویان بین المللی که دارای پذیرش تحصیلی کانادا در سال 2024 است ،صادر کرده است .

گزارش اخیر IRCC نشان می دهد که انتظار می‌رود این سقف حدود 360000 پذیرش تحصیلی کانادا در سال 2024 تایید شده باشد – کاهشی 35 درصدی از سال 2023. این سقف به هیچ وجه بر دارندگان ویزای تحصیلی فعلی یا تمدید آنها تأثیری نخواهد داشت.

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

  • در سال های اخیر، یکپارچگی سیستم دانشجویی بین المللی مورد تغییر قرار گرفته است. برخی موسسات در کانادا برای افزایش درآمد، میزان جذب دانشجوی خود را افزایش داده اند – و دانشجویان بیشتری بدون حمایت مناسب برای موفقیت به کانادا می آیند. این امر همچنین بر مسکن، مراقبت های بهداشتی و سایر خدمات تاثیر میگذارد.
  • کانادا تنها حداکثر 360000 دانشجوی بین المللی را برای پذیرش تحصیلی کانادا در سال 2024 دعوت می کند. این کاهش 35 درصدی نسبت به سال 2023 است. این سقف به هیچ وجه بر دارندگان ویزای تحصیلی فعلی یا تمدید آنها تأثیری نخواهد داشت. همچنین، افرادی که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا یا تحصیلات ابتدایی و متوسطه تحصیل می‌کنند شامل این سقف نمی‌شوند.

 

پذیرش تحصیلی کانادا در سال 2024

 

  • IRCC همچنین به دنبال اختصاص بخشی از سقف پذیرش تحصیلی به هر استان و قلمرو کانادا خواهد بود. هر پذیرش تحصیلی کانادا در سال 2024 که در تاریخ 22 ژانویه یا بعد از آن ارسال شود، به یک گواهی نامه از یک استان یا منطقه نیاز دارد. انتظار میرود استان‌ها و مناطق دارای این تخصیص روندی را برای صدور این نامه‌ها حداکثر تا 31 مارس 2024 ایجاد کنند.
  • از سپتامبر 2024، دانشجویان بین المللی که در یک پذیرش تحصیلی کانادا در سال 2024  که بخشی از ترتیبات صدور مجوز برنامه درسی است ثبت نام کرده اند، واجد شرایط درخواست برای PGWP نخواهند بود. علاوه بر این، فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و سایر فارغ التحصیلان دوره کوتاه مدت اکنون واجد شرایط درخواست مجوز کار 3 ساله خواهند بود.
  • این در ابتدا بر اساس طول برنامه تحصیلی هماهنگ شده بود که برای به دست آوردن تجربه کاری لازم برای انتقال به اقامت دائم کانادا کافی نبود.
  • در نهایت، در هفته های آینده، مجوزهای کار آزاد فقط صادر می شود. این مجوزها به همسران دانشجویان بین المللی که در یک برنامه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا ثبت نام کرده اند داده میشوند. همسران دانشجویان بین المللی در سایر سطوح تحصیلی، از جمله برنامه های کارشناسی و کالج – واجد شرایط مجوز کار باز نخواهند بود.

نگاهی به آینده

این اقدامات موقتی هستند که به مدت 2 سال برقرار خواهد بود و تعداد درخواست های پذیرش تحصیلی کانادا در سال 2024 ، در دسامبر مجدداً ارزیابی خواهد شد. در این دوره، IRCC به همکاری با استان ها و مناطق، مؤسسات آموزشی تعیین شده (DLIs) و آموزش ملی ادامه خواهد داد.

 

پذیرش تحصیلی کانادا در سال 2024

در اینجا باید مسئله ی مهمی را کارشناسی کنیم: یعنی پذیرش تحصیلی کانادا در سال 2024 . در مورد اینکه پذیرش تحصیلی کانادا در سال 2024 چطور باید پیاده کنید تا به بهترین نتیجه برسید؟ این مسیر که در ذهن شماست ، باید یک مسیر موثر و کارآمد باشد. به همین دلیل همگی ذینفعان این موضوع هستیم.

اهمیت این موضوع اینه که تمامی اطلاعات و دانشی که داریم را با هم به یک جایی جمع کرده و برای سهولت شما به اشتراک می‌گذاریم. برای این کار، نیاز است که با دقت و هوشیاری این مسیر را طی کنیم. همچنین می‌توانیم منتظر خلبان‌های هدفمند باشیم که به تعداد زیادی از دانشجویان بین‌المللی کمک میکنند تا تحصیلات خود را در کانادا دنبال کنند.


منبع : www.cictimes.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی