Skip to content

صدور گواهینامه پذیرش دانشجویی در آلبرتا و منیتوبا شروع شد

آلبرتا و منیتوبا شروع به صدور گواهینامه استانی می کنند

صدور گواهینامه پذیرش دانشجویی در آلبرتا و منیتوبا شروع شد

آلبرتا و مانیتوبا شروع به صدور پذیرش دانشجویی در آلبرتا (PAL) برای دانشجویان بین المللی کرده اند. بر اساس این تصمیم تعداد زیادی از نامزدها در مدارس استان های خود پذیرفته شده اند. هر دو استان صدور PAL را از طریق موسسات آموزشی تعیین شده (DLI) در حوزه قضایی خود آغاز کرده اند. DLI ها تنها مدارسی در کانادا هستند که برای پذیرش دانش آموزان بین المللی از طریق پذیرش دانشجویی در آلبرتا تایید شده اند.

متاسفانه در حال حاضر جزئیات مربوط به تعداد PALهای تخصیص یافته به هر یک از استانها یا نحوه توزیع آنها در دسترس نیست.

پذیرش دانشجویی در آلبرتا

 

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

چگونه می توانم PAL در آلبرتا دریافت کنم؟

طبق گزارش IRCC، از اول مارس، آلبرتا صدور PAL یا پذیرش دانشجویی در آلبرتا را آغاز کرده است، اگرچه در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این سیستم وجود ندارد.

طبق وب‌سایت دولت استانی، مؤسسات تحصیلات تکمیلی (DLIs) از طرف دانشجویان بین‌المللی که در مؤسسات خود پذیرفته شده‌اند، درخواست PAL (پذیرش دانشجویی در آلبرتا) می‌کنند. دولت همچنین از دانش‌آموزان می‌خواهد برای اطلاعات بیشتر یا هرگونه سؤالی که ممکن است پیش بیاید، با ثبت‌نام مدارس مربوطه خود تماس بگیرند.

دانشجویان بین المللی برای اینکه بتوانند از طریق DLI درخواست PAL یا پذیرش دانشجویی در آلبرتا کنند، ممکن است مجبور باشند DLI خاص خود را با تعهد بیشتری برای مطالعه با آنها نشان دهند. به عنوان مثال، نگاهی بیشتر به صفحات خاص DLI در استان (مانند صفحات دانشگاه آلبرتا یا دانشگاه کلگری) نشان می دهد که دانشجویان علاوه بر پذیرش پیشنهاد پذیرش برای واجد شرایط بودن برای درخواست DLI خود از دولت آلبرتا را درخواست داده و داشته باشند.

بیشتر دانشگاه‌های آلبرتا ایمیلی را به آدرسی که دانشجو در درخواست خود را ثبت کرده است ارسال می‌کنند تا به آنها اطلاع دهند که PAL (پذیرش دانشجویی در آلبرتا) آنها برای درخواست مجوز تحصیلی نهایی برای بارگیری در دسترس است.

پذیرش دانشجویی در آلبرتا

چگونه می توانم یک PAL در منیتوبا دریافت کنم؟

طبق صفحه وب رسمی IRCC، دولت استانی منیتوبا از 4 مارس 2024 شروع به صدور PAL برای دانشجویان بین المللی کرده است.

مانند سیستم آلبرتا، PAL ها یا طبق گزارش IRCC، از اول مارس، آلبرتا صدور PAL یا پذیرش دانشجویی در آلبرتا را آغاز کرده است. در منیتوبا از طریق DLI در سراسر استان تحویل داده می شوند. دانش‌آموزان بین‌المللی که به‌دنبال دریافت PAL از دولت استانی منیتوبا هستند، ممکن است قبل از اینکه مدرسه بتواند از طرف آن‌ها برای PAL درخواست کند، باید مبلغی را به DLI انتخابی خود پرداخت کنند.

به عنوان مثال، صفحه رسمی دانشگاه مانیتوبا نشان می‌دهد که دانشگاه قبل از درخواست برای PAL یا پذیرش دانشجویی در آلبرتا از طرف دانشجو، به ودیعه شهریه غیرقابل استرداد «2000 دلار کانادا پرداخت شده با کارت اعتباری» نیاز دارد. این سپرده باید ظرف 10 روز کاری از زمان تصمیم گیری در مورد درخواست دانشجو پرداخت شود. صفحه رسمی دانشگاه منیتوبا می‌گوید که قبل از اقدام به درخواست PAL یا پذیرش دانشجویی در آلبرتا، دانشجو باید مبلغ 2000 دلار کانادا به عنوان ودیعه شهریه غیرقابل استرداد با کارت اعتباری پرداخت کند. این ودیعه باید ظرف 10 روز کاری از تصمیم گیری انجام شود.

پذیرش دانشجویی در آلبرتا

سایر DLI ها در استان ممکن است هنگام درخواست PAL از طرف یک دانش آموز شرایط متفاوتی داشته باشند. برای دانشجویان بین المللی جدید توصیه می شود در زمان درخواست، این شرایط را به طور کامل با ثبت نام مدرسه انتخابی خود بررسی کنند.

از صفحه وب اختصاصی ما اینجا دیدن کنید تا در مورد دریافت PAL اطلاعات بیشتری کسب کنید. برای دریافت مجوز تحصیل به یک و سایر اطلاعات کلیدی نیاز دارید.

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

برچسب ها : آلبرتا

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی