Skip to content

کار در کانادا یک رویای جهانی است!

کانادا رتبه اول را به عنوان مقصد کار رویایی در جهان دارد

کار در کانادا رویایی جهان

تازه‌ترین تحقیق شرکت بریتانیایی Givetastic نشان می‌دهد که وقتی به مقاصد کاری می‌پردازیم، کانادا جایگاهی برتر در مقیاس جهانی دارد.

آخرین تحقیقات شرکت بریتانیایی Givetastic نشان می‌دهد که کانادا در تحقیقات مقاصد کاری جهانی، جایگاهی برتر دارد. با توجه به داده‌های اخیر، شرکت Givetastic مشخص کرده است که کانادا به عنوان یکی از کشورهای برتر در جهان در حوزه‌های کسب و کار مختلف به لحاظ سودآوری و فعالیت‌های اقتصادی برجسته است. این تحقیقات نشان می‌دهد که کانادا به دلیل منابع طبیعی بی‌نظیر، سیستم حقوقی پیشرفته و تمرکز بر فناوری و نوآوری، به مناسبت‌های کاری فوق‌العاده استقبال می‌کند و بسیاری از شرکت‌ها و کارآفرینان بین‌المللی این کشور را به عنوان مقصد اولیه خود درنظر می‌گیرند. این نتایج تحقیقات می‌تواند کمک کند تا کسب و کارهای جدید، بهبود‌های لازم را در راستای توسعه در کانادا به عمل آورند و این کشور را به عنوان یکی از مقاصد کاری مطلوب برای سرمایه گذاری و توسعه شرکت‌ها برجسته تر و محبوب تر کند.

کار در کانادا رویایی جهانی - موسسه مهاجرتی رستاگستر

با استفاده از تحلیل متوسط حجم جستجوهای ماهانه برای کلمات کلیدی مرتبط مثل “شغل” و “کار در کانادا” و در صورت نیاز به ترجمه، سایت Givetastic توانسته است مقاصدهای آرزومندانه برای کار در خارج را در تقریباً هر کشوری تشخیص دهد.

این تحقیق با گرفتن نظر افراد از ۱۶۴ کشور، به جذابیت کانادا پرداخت و برایش رتبه برتری اختصاص داد. دلایل اصلی جذابیت این کشور، مراقبت‌های بهداشتی قوی، مزایای کارکنان و بازار کار پر جنب و جوشش بود. باید ذکر کرد که ۵۶ کشور کار در کانادا را به عنوان برترین مقصد خود در نظر گرفتند (که ۳۴.۱٪ از کشورهای جهان را شامل می شود) و به شهرت آن به عنوان یک مرکز اصلی کار تاکید کردند.

برترین مقاصد کاری رویایی طبق مطالعه Givetastic عبارت بودند از:

  • کانادا (برترین انتخاب در 56 کشور)
  • آلمان (13 کشور)
  • قطر (11 کشور)
  • بریتانیا (8 کشور)
  • سوئیس، استرالیا (هر کدام 7 کشور)
  • اسپانیا، ایالات متحده (هر کدام 6 کشور)
  • مالتا (5 کشور)
  • نیجر، پرتغال (هر کدام 4 کشور).

جاذبه جهانی کبک

گیوتاستیک یک روش خفنه برای پیدا کردن شهرها، ایالت ها و مناطقی که مهاجرت بهشون بخاطر کار مربوط میشه. براساس جستجوهای گوگل انجام داد، دبی تو شهرهای محبوب برای مهاجرت کاری. تو ۱۵۰ کشور، تو ۶۹ کشور جستجو دبی بیشترین بوده. کبک هم تو رقابت نزدیک بود. کبک تو ۱۵۰ کشور، تو ۲۸ کشور جستجو برتر رو داشته، و در این کشورها مثل کلمبیا، مکزیک، مراکش و کامرون توجه جهانی رو جلب کرده.

چرا کار در کانادا؟

طبق تحقیقات Givetastic، کانادا بهترین مقصد کاری در کشورهای مختلف از جمله بنگلادش، شیلی، اکوادور، کنیا، نیجریه، فیلیپین، سنگاپور، کره جنوبی و ایالات متحده بود.

کانادا به دلایل مختلف یک مقصد کاری و مهاجرتی محبوب برای اتباع خارجی است. اولاً، این کشور استاندارد زندگی بالایی دارد و به مراقبت های بهداشتی جهانی و موسسات آموزشی با کیفیت مشهور است.

کانادا همچنین کشوری امن و آرام با میزان جرم و جنایت پایین است که آن را به مکانی دلپذیر برای مهاجران و خانواده‌هایشان تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، کانادا یکی از متنوع ترین کشورهاست. برای شمول و احترام برای همه فرهنگ‌ها و مذاهب ارزش قائل است، و مهاجران را برای اسکان و ادغام در جامعه کانادا و پذیرش جوامع جدیدشان آسان می‌کند.

این کشور همچنین با ارائه انبوهی از برنامه های مهاجرتی، فرصت حمایت از برنامه کار در کانادا و مجوز تحصیل کانادا.

کانادا برنامه‌های مهاجرتی مهمی مانند برنامه کارگران خارجی موقت (TSWP) و برنامه های نامزد استانی (PNP) که به اتباع خارجی واجد شرایط اقامت دائم جهت کار در کانادا اعطا می کند. در سال 2022، کانادا به بیش از 437000 اتباع خارجی اقامت دائم اعطا کرد که بیشترین میزان اقامت در یک سال است.

در 1 نوامبر 2023، مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برنامه سطوح مهاجرت برای 2024-2026. کانادا امیدوار است که پذیرای 485000 ساکن دائمی جدید در سال 2024، 500000 نفر در سال 2025 و فلات با 500000 نفر در سال 2026 باشد.

این طرح رشد اقتصادی را در اولویت قرار می‌دهد و از اتحاد مجدد خانواده حمایت می‌کند، در حالی که به بحران‌های بشردوستانه پاسخ می‌دهد و رشد سریع مهاجرت را در سال‌های اخیر به رسمیت می‌شناسد.

منبع خبر : cicnews

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی