Skip to content

کانادا از مهاجران فرانسوی زبان استقبال می کند؛ برنامه مهاجرت فرانسوی کانادا

کانادا از تعداد زیادی از تازه واردان فرانسوی زبان استقبال می کند و به هدف مهاجرت فرانسوی خود در سال 2022 می رسد_63d00b275c2a5jpeg

کانادا از تعداد زیادی از مهاجران فرانسوی زبان استقبال می کند و به هدف برنامه مهاجرت فرانسوی کانادا می رسد IRCC اعلام کرد که به هدف خود برای مهاجران فرانسوی زبان خارج از کبک رسیده است.

برنامه مهاجرت فرانسوی کانادا ، برنامه مهاجرت فرانسوی زبان

تعداد فزاینده‌ای از کانادایی‌ها گزارش می‌دهند که فرانسوی اولین زبان رسمی آنهاست، اما نسبتی که کانادایی‌های فرانسوی زبان نمایندگی می‌کنند از سال 2016 (22.2%) به سال 2022 (21.4) کاهش یافته است. در سال 2019، IRCC هدف 4.4 درصد از مهاجران فرانسوی زبان را در خارج از کبک تا سال 2023 در نشریه “بررسی اهداف ما: برنامه مهاجرت فرانسوی زبان” اعلام کرد.

واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید؟

در 23 ژانویه، شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) به همراه Marie-France Lalonde، وزیر پارلمانی وزیر، و Marc G. Serré، وزیر پارلمانی وزیر زبان‌های رسمی در استرجون فالز اعلام کردند که کانادا به هدف 4.4 درصدی در سال 2022 دست یافته است.

در سال 2022، کانادا از بیشترین تعداد تازه واردان فرانسوی زبان از سال 2006 استقبال کرد. تعداد ساکنان فرانسوی زبان خارج از کبک در سال 2006 کمی بیش از 2800 نفر بود که 1.38٪ از مهاجران را تشکیل می داد. در طول سال گذشته، بیش از 16300 مهاجر جدید در اقلیت های فرانسوی زبان در سراسر کانادا مستقر شدند که نشان دهنده جهش 3.02 درصدی از سال 2006 است. این بیشترین تعداد مهاجران فرانسوی زبان خارج از کبک از زمانی است که کانادا شروع به ثبت داده های مهاجرت کرده است.

در طول 5 سال گذشته، جمعیت مهاجر فرانکوفون 42470 مقیم دائم افزایش یافته است، با افزایش سطح مهاجرت هر ساله. بنابراین، نه تنها کانادا به هدف خود رسیده است، بلکه از سال 2018 تاکنون بیش از سه برابر تعداد مهاجران پذیرفته شده است.

کانادا از طریق دستیابی به این هدف، حمایت خود را از توسعه قدرت اقلیت های فرانسوی زبان در خارج از کبک و درک اهمیت برنامه مهاجرت فرانسوی زبان در کشور نشان می دهد. تازه واردان با ترویج زبان فرانسه به تنوع چشم انداز فرهنگی و زبانی کانادا کمک می کنند و با رفع کمبود نیروی کار در سراسر کشور به توسعه اقتصادی کمک می کنند.

دولت کانادا با متعهد شدن به ارتقای رشد جمعیت و رونق اقتصادی به اولویت‌بندی برنامه مهاجرت فرانسوی زبان به خارج از کبک در سال‌های آینده ادامه می‌دهد. از طریق برنامه اقدام برای زبان های رسمی 2018-2023، دولت کانادا 40.7 میلیون دلار برای طرح های مهاجرتی فرانسوی زبان اختصاص داد.

در طی این اعلامیه، محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبانهای رسمی، درباره چگونگی امیدواری آنها برای اتخاذ یک سیاست مهاجرتی جدید فرانسه، ارائه شده در لایحه C-13، که اهداف و اهدافی برای تضمین تداوم فرانسوی ها خواهد داشت، بحث کرد. زبان در کشور.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی