Skip to content

کانادا ظرفیت برنامه تجربه بین المللی کانادا را 20 درصد افزایش داد

تجربه بین المللی کانادا ظرفیت برنامه را تا 20 درصد افزایش می دهد_639c5f579e911jpeg

کانادا ظرفیت برنامه تجربه بین المللی کانادایی را تا 20 درصد افزایش می دهد IRCC تغییرات قابل توجهی را در برنامه International Experience Canada امروز اعلام کرد، از جمله افزایش ظرفیت متقاضی و تاریخ باز شدن برنامه برای سال 2023.

تجربه بین المللی کانادا

دولت کانادا تعداد متقاضیان را برای سال آینده تجربه بین المللی کانادا خود گسترش خواهد داد. برنامه (IEC). آنها تاریخ افتتاح برنامه را 9 ژانویه 2023 در کنفرانس مطبوعاتی امروز در بانف، آلبرتا.

برنامه تجربه بین المللی کانادا یا IEC

برنامه IEC به جوانان 18 تا 35 ساله که در هر یک از 36 کشور شریک کانادا زندگی می کنند اجازه می دهد تا حداکثر دو سال در این کشور کار و سفر کنند و بالعکس. در 9 ژانویه 2023، مقیاس کاربرد آن 20٪ یا نزدیک به 15000 نقطه اضافی افزایش می یابد. این امکان را برای “نزدیک به 90000 کاندید… کار و مسافرت در کانادا، از جمله جوانان فرانسوی زبان، فراهم می کند، که به کارفرمایان کمک می کند شکاف های نیروی کار، از جمله فرصت های کاری فصلی در صنعت گردشگری کانادا را پر کنند.”

به گفته وزیر مهاجرت شان فریزر، “دولت ما به جوانان بین المللی بیشتری کمک می کند تا در کانادا کار و سفر کنند، و به طور موثر به کارفرمایان، بیشتر کسانی که در صنعت گردشگری هستند، کمک می کند تا کارگران مورد نیاز خود را پیدا کنند. با دادن فرصت سفر بین المللی و تجربه کاری به جوانان، اقتصاد خود را تقویت می کنیم و به موفقیت کسب و کار خود کمک می کنیم، به ویژه در مکان هایی مانند بنف که به کمک فصلی نیاز دارند.

در نهایت، این تغییر برنامه آتی IEC به کانادا اجازه می‌دهد تا دو هدف بسیار مورد توجه را پیش ببرد: کمک به کارفرمایان کانادایی برای به دست آوردن کارگران مورد نیاز و کمک به «جوانان در کشف فرهنگ‌ها، زبان‌ها و جوامع جدید، همگی در عین توسعه مهارت‌های زندگی و بهبود چشم انداز شغلی آنها برای آینده.”

درباره برنامه IEC

برنامه IEC شامل سه جریان است که در زیر توضیح داده شده است.

تعطیلات کاری: شرکت کنندگان IEC در این جریان “یک مجوز کار آزاد دریافت می کنند که به آنها اجازه می دهد در هر نقطه از کشور میزبان کار کنند” به عنوان وسیله ای برای “حمایت از سفرهای خود”.

تعاون بین المللی (کارآموزی): به شرکت کنندگان در این جریان IEC مجوز کار ویژه کارفرما ارائه می شود. این مجوز کار هدفمند به دانش آموزان امکان می دهد تا تجربه کاری متمرکز در رشته تحصیلی خود کسب کنند.

حرفه‌های جوان: شرکت‌کنندگان در این جریان از برنامه IEC، مانند کسانی که در جریان همکاری بین‌المللی هستند، مجوز کار مخصوص کارفرما را دریافت می‌کنند. با این حال، فراتر از اجازه دادن به این دانش‌آموزان برای «به‌دست آوردن تجربه کاری هدفمند و حرفه‌ای که در حوزه تحصیلی آن‌ها است»، تجربه کسب‌شده توسط این دانش‌آموزان نیز در جهت کمک به توانایی آنها برای پیگیری مسیر شغلی مورد نظرشان است.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی