Skip to content

زندگی و کسب درآمد در تورنتو کانادا | موسسه رستا گستر دادور

کسب درآمد در تورنتو

زندگی و کسب درآمد در تورنتو کانادا

آیا برای یادگیری، کسب درآمد در تورنتو و زندگی در سال 2023 ،در نمایشگاه شغلی و نمایشگاه شغلی و یادگیری علاقمند به شرکت در آنها هستید؟ هنوز دیر نیست که درباره فرصت‌های موجود در چتم کنت بیشتر بدانید! بیایید یکبار دیگر فرصت های ارزشمندی که ما ارائه میدهیم را بررسی کنیم! چون این رویدادهای شغلی و یادگیری از اهمیت ویژه ای برخوردارند. منتظر حضور شما هستیم.

اگر میخواهید به یک سبک زندگی روستایی با امکانات شهری دسترسی داشته باشید، ما انواع گزینه های سبک زندگی ، کسب درآمد در تورنتو “از زندگی در مرکز شهر تا سکونت در کنار دریاچه و آب و هوای معتدل در “کمربند موز” انتاریو را ارائه می دهیم. اجازه دهید برخی از دلایلی را به شما نشان دهیم که ساکنان سرتاسر جهان انتخاب کرده‌اند تا Chatham-Kent را محل زندگی خود بدانند.

کسب درآمد در تورنتو

 

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

درباره Chatham-Kent بیشتر بدانید

روستای چاتام کنت با جمعیت 104316 نفر، بیش از 70 زبان محلی، بیش از 20 انجمن قومی-فرهنگی، و طیف گسترده ای از گروه ها و انجمن های دیگر برای مشارکت در آن است. این گروه ها میزبان رویدادها، گردهمایی ها و جشنواره هایی هستند تا به شما کمک کنند دوستان جدیدی پیدا کنید و ارتباطات اجتماعی برقرار کنید یا حتی کسب درآمد در تورنتو داشته باشید.

در طبیعت از ساحل به ساحل کاوش کنید. Chatham-Kent که بین دریاچه ایری و دریاچه سنت کلر در جنوب غربی انتاریو قرار دارد، کیفیت زندگی بالایی در محله‌های امن با مسکن رقابتی و دسترسی آسان به منطقه تورنتو بزرگ و ایالات متحده ارائه می‌کند. Chatham-Kent همچنین دارای 3 پارک استانی، 10 نقطه دسترسی عمومی به سواحل، و 235 کیلومتر مسیر آبی است. 254 هکتار پارک و زمین بازی ما مکان های بی پایانی را برای ارتباط با خانواده و دوستان ارائه می دهد.

وقتی نوبت به انتخاب مکانی برای زندگی می رسد، یا فکر کسب درآمد در تورنتو در ذهن شما شکل میگیرد، کار نقش مهمی ایفا میکند. Chatham-Kent خانه کارفرمایان بزرگ در بسیاری از بخش‌ها است که از تازه واردان استقبال می‌کنند و به آنها کمک می‌کنند تا به اهداف حرفه‌ای خود دست یابند و مهارت‌های خود را توسعه دهند و کسب درآمد در تورنتو داشته باشند.

چاتام کنت با حدود 18300 شغل که تا سال 2030 باید پر شود، طیف وسیعی از نیازهای استعداد برای حمایت از کسب و کار و کسب درآمد در تورنتو درخود دارد. ChathamKentJobs.com فروشگاه تکی شما برای آگهی‌های شغلی محلی و اطلاعات شغلی است که یافتن شغل در Chatham-Kent را برای شما آسان می‌کند.

کسب درآمد در تورنتو

در سال 2023، 10,405 آگهی شغلی فعال در ChathamKentJobs.com وجود داشت که 76 درصد از این پست‌ها، استخدام تمام وقت بودند. 1711 شرکت مختلف در جامعه استخدام می‌کردند.

برترین بخش های استخدام در سال 2023 عبارت بودند از:

  • تجارت خرده فروشی
  • مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی
  • خدمات اداری و پشتیبانی، مدیریت زباله و اصلاح
  • تولید
  • اقامت و خدمات غذا
  • اداره دولتی
  • کشاورزی، جنگلداری، ماهیگیری و شکار

بیایید به جامعه ای بپیوندید که تقریباً نیمی از نیروی کار از رانندگی 15 دقیقه یا کمتر برای رسیدن به محل کار لذت می برند، جامعه ای که به شما امکان می دهد همه چیز را در تعادل نگه دارید: خانواده، کار، سلامتی، استراحت. و بودجه شما و کسب درآمد در تورنتو.

 

کسب درآمد در تورنتو

درباره کار در Chatham-Kent بیشتر بیاموزید

با تیم LivingCK گپ بزنید تا درباره انتخاب Chatham-Kent برای تماس با روستا اطلاعات بیشتری کسب کنید. میتوانید به هدف لیست پستی LivingCK، که به ما کمک می کند با شما در ارتباط باشیم و به ما امکان می دهد اطلاعات تماس شما را با کارفرمایان محلی که به دنبال مهارت های شما هستند به اشتراک بگذاریم.

چاتام-کنت در فهرست شهرهای رشد کانادا U-Haul در سال 2023 در رتبه هفتم قرار گرفت و رتبه 1 از انتاریو را دارد که در همان لیست نشان داده شده است.

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی