Skip to content

کشور مناسب برای مهاجرت

_64287d4da6579jpeg

چگونه بهترین کشور برای مهاجرت را انتخاب کنم؟!

مزایا اقامت دائم کانادا
سوال اصلی این است که کدام کشور برای مهاجرت مناسب است؟ چرا باید اقامت دائم کانادا یا شهروندی کانادا را دریافت کنیم؟اصلا به یک ویزای کاری یا تحصیلی اروپا یا کانادا را بگیریم بهتر نیست؟ایا یک ویزای توریستی کانادا ساده بگیریم بهتر است یا خیر. این ها سوالاتی است که برای دوستانی که می خواهند برای مهاجرت حتی بجز کشور کانادا(کشور های اروپایی یا کشور امریکا) اقدام کننند مورد سوال می شود.
دراین مقاله سعی شده است که به بخشی از سوالات متقاضیان در امر مهاجرت پاسخ داده شود
شما میتوانید برای واجد شرایط بررسی مدارک شما و واجد شرایط بودن فرم های مشاوره موسسه را تکمیل بفرمایید 
برای شروع،کدام کشور مناسب است؟
این که کدام کشور برای مقصد مهاجرت مناسب است به تصمیم شما بستگی دارد.این موضوع که تنها می خواهید یک تجربه تحصیلات بین المللی داشته باشید یا یه تجربه کاری بین المللی داشته باشید یا میخواهید علاوه بر این ها  اقامت دائم و بعد از آن شهروندی ان کشور را هم داشته باشید همه این موارد موضوعاتی هستند که می تواند در انتخاب شما تاثیز گذارباشد.انتخاب هریک از این موارد انتخاب بعضی از کشورها را برای شما خذف یا به صورت خودمونی فیلتر می کنه این کار به شما کمک می کنه که کمی راحت تر کشور مقصد خوتون را انتخاب کنید
گام دوم:بررسی شرایط و ویژگی های خودتون
توی این گام شرایط شما در امر مهاجرت چه اقامت دائم و چه اقامت های موقت(توریستی،تحصیلی،کاری)بسیار مهم هست.پارامترهایی که بین کشورهای مختلف مشترک هست این هست که سن،مدرک تحصیلی،تسلط بر زبان،تجربه کاردر ایران و خارج از ایران،سابقه سفر های گذشته،وضغیت تاهل و …. در واجد شرایط شدن شما در کشور مقصد تاثیر گذار هست روی این موارد دقت داشته باشید و حتما قبل از اقدام مشاوره های لازم از افراد متخصص دریافت کنید.
گام سوم:داشتن تمکن مالی مناسب
بحث های مالی درامر مهاجرت بحث خیلی مهمی هست اینکه شما بخواهد به صورت ویزا تحصیلی،کاری،توریستی و یا اقامت دائم متفاوت است هر کدام از موارد بسته به نوع ویزا و شرایط متقاضی میزان تمکن را تغییر می دهد. به صورت کلی می توان گفت برای هر یک از انواع ویزا به چه مقدار تمکن نیاز هست ولی به صورت کارشناسی هر شخص با شخصی دیگری متفاوت است.
سوال با این توضیحاتی که شما دادید انتخاب ما سخت شد!
برای راهنمایی شما در این حوزه می تونم شما را اینطور راهنمایی کنم که کشور های اروپایی برای تحصیل و کار مناسب است ولی اگر مقصد اقامت دائم را دارید کشور های اروپایی به شما سخت  اقامت می دهند و این اقامت و در دراز مدت است شما این را تصور کنید که شخصی به صورت تحصیلی به یکی از کشور های اروپایی مثل ایتالیا انگلیس فرانسه و یا المان رفته اند اگر بخواهد ویزای خود را تمدید کند حتما بعد از تحصیل باید ویزای خود را تبدیل به ویزا کاری و یا دوباره ادامه تحصیل تبدیل کنند و بعد از حدود 4،5،6سال کاربعد از تحصیل دراین کشور ها می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند این طور که شواهد نشان میدهد بعضی ها این روند را حدود 10 الی12 سال تخمین زده انداین ها برای شما هزینه های بسیار زیادی دارند مگر اینکه شما بخواهید فقط یک تجربه تحصیل یا کار بین المللی است این کشور ها مقاصد مناسبی برای این نوع ویزا ها هستند
حالا چرا کانادا؟!
کشور کانادا به دلیل اینکه سیاست های مهاجرت پذیری نسبت به  بسیار کشور ها دارد و برای تمام سنین و اقشار مختلف مردم جهان برنامه مهاجرتی بسیار دارد، مقصد مناسبی برای بسیار از افراد هست شما به هر صورتی که بخواهید وارد کشور کانادا شوید چه به صورت ویزای توریستی(تغییر ویزا) چه به صورت تحصیلی (ویزای کار و اقامت دائم پس از تحصیل)به صورت کامل توضیح داده شده است، می توانید دربرخی ایالت ها در  حین تحصیل برای اقامت دائم کانادا نیز اقدام کنید یا به صورت کاری که می توانید با توجه به سابقه کار شما و سابقه حضور در کانادا امتیاز اکسپرس انتری که یکی از روند های اقامت دائم است اقدام کنید یا اصلا می توانید از داخل کشور مبدا با دارا بود شرایط اقامت دائم با کارت اقامت دائم کشور کانادا وارد کشور کانادا شوید.شما باید این کار می توانید با یک تیر چند نشان را بزنید حال به جز اینکه اخذ شهروندی کانادا مزایای مختلفی از جمله توانایی زندگی و کار در یکی از بهترین و باثبات ترین کشورهای جهان را ارائه می دهد. شما می توانید خانواده خود را در کشوری بزرگ کنید که مراقبت های بهداشتی همگانی، آموزش با کیفیت بالا، یک محیط سیاسی و مالی باثبات، فرصت های شغلی عالی، در میان بسیاری از مزایای دیگر را ارائه می دهد. مقیم دایم کانادا یودن و زندگی در کانادا به شما امکان می دهد به پاسپورت کانادایی دسترسی داشته باشید که به شما امکان می دهد به 185 کشور بدون ویزا سفر کنید. این ها گوشه ای از خدماتی است که شما می توانید با توجه به داشتن اقامت دائم کانادا این خدمات را داشته باشید.
باتوجه به قوانین مهاجرت متعدد و تغییر روزانه این قوانین شما می توانید د راین راه یک وکیل با تجربه مهاجرت به شما کمک کند با توجه به اطلاعات شما، بهترین روند مهاجرتی خود که کمترین ریسک و هزینه را داشته باشید و نیز در کمترین زمان ممکن به اقامت دائم برسید.
شما میتوانید برای واجد شرایط بررسی مدارک شما و واجد شرایط بودن فرم های مشاوره موسسه را تکمیل بفرمایید 
شما می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات مطرح بفرمایید کارشناسان موسسه به سوالات شما پاسخ می دهند.

IRCC

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی