Skip to content

صدور گواهی تایید استانی کانادا توسط نیوبرانزویک، ساسکاچوان، و نیوفاندلند و لابرادور برای دانشجویان بین‌المللی

نیوبرانزویک، ساسکاچوان، و نیوفاندلند و لابرادور اکنون نامه های گواهی استانی صادر می کنند

صدور گواهی تایید استانی کانادا توسط نیوبرانزویک، ساسکاچوان، و نیوفاندلند و لابرادور برای دانشجویان بین‌المللی

سه استان دیگر کانادا سیستم‌هایی را برای صدور نامه‌های گواهی تایید استانی کانادا (PAL) به بین‌المللی پیاده‌سازی کرده‌اند. دانشجویانی که برای مجوز تحصیلی کانادایی درخواست می کنند شامل این نامه های گواهی تایید استانی کانادا خواهند شد.

از تاریخ 22 ژانویه 2024، مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) از استان ها می خواهد با توجه به تخصیص مجوزهای تحصیلی که تحت سقف جدید معرفی شده مجوزهای تحصیلی برای سال 2024 اعطا شده اند، PAL صادر کنند.

گواهی تایید استانی کانادا

نیوبرانزویک، ساسکاچوان، و نیوفاندلند و لابرادور آخرین دسته ای از استان ها هستند که سیستمی برای صدور PAL یا گواهی تایید استانی کانادا راه اندازی کرده اند. آنها به بریتیش کلمبیا، کبک، آلبرتا و منیتوبا می پیوندند. همه استان‌ها و مناطق باقی‌مانده تا 31 مارس فرصت دارند تا این نامه‌های گواهی تایید استانی کانادا را آغاز کنند.

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

دریافت PAL در نیوبرانزویک

طبق گزارش IRCC، نیوبرانزویک یک فرآیند PAL گواهی تایید استانی کانادا را از 18 مارس برقرار کرده است. به دانشجویان بین المللی توصیه می کند که با موسسه آموزشی تعیین شده (DLI) برای اطلاع از نحوه درخواست در تماس باشند. به گزارش ارک، نویا برونزویک از تاریخ 18 مارس اقدام به برگزاری فرآیند PAL گواهی تایید استانی کانادا کرده است. به دانشجویان بین‌المللی توصیه می‌شود که با موسسه آموزشی تعیین شده (DLI) برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه تماس بگیرند.

در حالی که هر DLI در استان ممکن است فرآیند کمی متفاوتی برای اخذ PAL داشته باشد، اکثر مدارس از دانش‌آموزان می‌خواهند که یک سری مراحل را برای درخواست انجام دهند.

به گزارش IRCC، از 18 مارس، استان نیوبرانزویک یک فرایند PAL (گواهی تایید استانی کانادا) را شروع کرده است. به دانشجویان بین‌المللی توصیه می‌شود که با موسسه آموزشی تعیین شده (DLI) تماس بگیرند تا اطلاعات مورد نیاز برای اقدامات لازم را کسب کنند. هر یک از DLI های واقع در استان ممکن است روش خاص خود را برای درخواست PAL داشته باشند، بطور کلی بیشتر مدارس از دانشجویان خود می‌خواهند که مراحل مشخصی را دنبال کنند تا درخواست خود را ثبت کنند.

برای مثال، دانشگاه نیوبرانزویک (UNB) به دانشجویان بین‌المللی که پذیرفته شده‌اند توصیه می‌کند که به حساب دانشجویی خود وارد شوند و مطمئن شوند که مبلغی غیرقابل استرداد برای شهریه خود پرداخت کرده‌اند. UNB می گوید این به عنوان مدرکی بر قصد دانش آموز برای شرکت در کلاس ها عمل می کند.

سپس مدرسه از طرف دانش‌آموز یک PAL از استان درخواست می‌کند و پس از پردازش آن را از طریق ایمیل به آنها اطلاع می‌دهد. انتظار می رود زمان پردازش دو هفته طول بکشد. سپس دانش‌آموزان می‌توانند PAL خود را دانلود کنند تا با درخواست مجوز تحصیلی نهایی خود ارسال کنند.

گواهی تایید استانی کانادا

دریافت PAL در نیوفاندلند و لابرادور

سیستم PAL یا گواهی تایید استانی کانادا در نیوفاندلند و لابرادور از 19 مارس 2024 اجرا شد. مانند سایر سیستم‌های استانی، به دانشجویان بین‌المللی توصیه می‌شود با DLI خود تماس بگیرند تا برای PAL خود درخواست دهند.

دانشگاه مموریال در سنت جان بیشترین تعداد دانشجوی بین المللی را در بین سایر DLI در استان دارد. این سازمان می‌گوید که «از طریق ایمیل با دانشجویان پذیرفته‌شده تماس خواهد گرفت تا هرگونه اطلاعات اضافی مورد نیاز برای فرآیند گواهی نامه را جمع‌آوری کند» از دانشجویانی که قصد دارند در ترم مه 2024 شروع کنند.

گواهی تایید استانی کانادا

دریافت PAL در ساسکاچوان

صفحه رسمی IRCC می گوید که فرآیند PAL برای ساسکاچوان از 13 مارس برقرار است. به دانشجویان بین المللی توصیه می شود برای دریافت PAL خود با DLI تماس بگیرند.

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی