Skip to content

معرفی برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا + شرایط و برنامه‌ها

آلبرتا از ماه آینده سیستم جدید برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا راه اندازی می کند

آلبرتا از ماه آینده سیستم جدید مهاجرت مزیت آلبرتا را راه اندازی می کند

 

برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) قرار است یک سیستم جدید ابراز علاقه را در 30 سپتامبر راه اندازی کند. با باقی مانده تاریخ های پذیرش درخواست ماهانه برای سال 2024 ادامه نخواهد داد.

در برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا، پس از ارسال اظهار علاقه، یک کارگر در یک مجموعه انتخاب قرار می گیرد. AAIP از نامزدهای منتخب از آن مجموعه دعوت می کند تا بر اساس رتبه بندی نامزدها و نیازها و اولویت های بازار کار استانی درخواست دهند.
طبق وب‌سایت AAIP، سیستم جدید امکان ابراز علاقه‌های مداوم را فراهم می‌کند.

از 25 ژوئیه 2024، تعداد درخواست‌های پذیرفته‌شده برای ارزیابی برای جریان فرصت‌های آلبرتا، جریان نوسازی روستایی و جریان گردشگری و مهمان‌نوازی به شرح زیر است:

تاریخ باز شدن پذیرش درخواستجریان فرصت آلبرتاجریان گردشگری و مهمان نوازیجریان نوسازی روستایی
11 ژوئن 2024430142134
9 ژوئیه 2024436154143
11 ژوئیه 2024441161151

از 25 ژوئیه 2024، 446 فرم ارسالی وب در استخر وجود دارد که بین 23 مه و 11 ژوئن 2024 دریافت شده است.

دعوت‌نامه‌ها برای درخواست مسیر فناوری تسریع‌شده از طریق استخر موجود انجام می‌شود.

تاریخ بازگشایی پذیرش درخواستتعداد دعوت نامه برای درخواست ارسال شد (از مجموعه ارسال‌های فرم وب)فرم وب محدوده تاریخ دریافت دعوت‌نامه‌های ارسال شده
ژوئن 11، 20243016 تا 19 مه، 2024
9 ژوئیه 20245019 تا 23 مه 2024

AAIP همچنین قرار است یک ایده جدید برای برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا و اقامت دائم (PR) برای اتباع خارجی که به دنبال کار در کانادا به عنوان افسر پلیس هستند، راه اندازی کند.

“ما در حال ایجاد یک مسیر برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) برای اجرای قانون هستیم تا به خدمات پلیس آلبرتا کمک کند. رسیدگی به جرم و جنایت و رسیدن به اهداف استخدامی آنها برای حفاظت عمومی،” طبق به روز رسانی در وب سایت AAIP است.

“متقاضیان دعوت شده باید یک پیشنهاد شغلی از یکی از اعضای انجمن روسای پلیس آلبرتا داشته باشند و همه اکسپرس اینتری را ملاقات کنند.”
معیار ها:
کارفرمایانی که واجد شرایط اجرای قانون هستند باید عضو انجمن روسای پلیس آلبرتا نیز باشند.
شغل‌های واجد شرایط عبارتند از:

  • افسران پلیس مأمور و غیر مأمور و مشاغل مرتبط در خدمات حفاظت عمومی؛
  • بازرسان پلیس و سایر مشاغل تحقیقاتی، و؛
  • سایر مشاغل تخصصی مجری قانون.

بر اساس داده‌های اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC)، آلبرتا در سال 2023 از 57585 مقیم دائم جدید استقبال کرد.

این افزایش 16.3 درصدی نسبت به سال قبل از آن بود، زمانی که آلبرتا از 49520 PR استقبال کرد.

این استان همچنین پذیرای 59,995 کارگر خارجی موقت تحت برنامه تحرک بین‌المللی (IMP) و 20,415 کارگر خارجی از طریق برنامه کارگران خارجی موقت (TFWP) بود. این استان همچنین 41950 مجوز تحصیلی را برای دانشجویان بین‌المللی در سال 2023 صادر کرد.

برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا

برنامه مهاجرت آلبرتا Advantage

آلبرتا به اتباع خارجی اجازه می دهد تا از طریق برنامه کارگران ماهر فدرال (FSW)، برنامه تجارت ماهر فدرال (FST) و کلاس تجربه کانادایی (CEC) و PNP های 10 استان کانادا، روابط عمومی را به دست آورند.
از طریق AAIP، آلبرتا از برنامه های کارگران ماهر تحت سیستم جریان برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا، سیستم اکسپرس اینتری، که شامل مسیر فناوری تسریع شده، و جریان نوسازی روستایی است، اقدام به پذیرش نامزدهای ایده‌آل کرده است.
AAIP یک سیستم مهاجرتی دو مرحله‌ای دارد که شامل درخواست نامزدی به دولت استانی و – برای کسانی که نامزد شده اند – درخواست اقامت دائم به دولت فدرال از طریق برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا است.

جریان برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا برای ساده کردن روند درخواست نامزد مهاجر آلبرتا، کاهش زمان انتظار و ایجاد سیستم منصفانه برای نامزدها و کارفرمایان است.
جریان ورود سریع به آلبرتا اجازه می دهد تعداد محدودی از نامزدهای واجد شرایط را از فدرال معرفی کند. استخر اکسپرس اینتری، از طریق قرعه کشی های دوره ای و برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا واجدان شرایط را به درستی انتخاب می‌کند.

جریان تجدید روستا به نامزدهای واجد شرایط با پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرمای آلبرتا اجازه کار می دهد. در یک جامعه روستایی تعیین شده آلبرتا برای درخواست مهاجرت به آلبرتا.
جریان مزرعه که توسط AAIP با همکاری نزدیک با کشاورزی آلبرتا مدیریت می شود و Forestry، متقاضیانی را با مهارت های مدیریت مزرعه و منابع مالی کافی برای سرمایه گذاری در یک تجارت کشاورزی در آلبرتا هدف قرار می دهد.

جریان کارآفرینان فارغ التحصیل خارجی برای فارغ التحصیلان واجد شرایط تحصیل کرده خارجی از خارج هدف قرار گرفته است. کانادا، که مایل به دریافت اقامت دائم با راه اندازی شرکت های نوپا در آلبرتا هستند.

جریان کارآفرینی فارغ التحصیل برای فارغ التحصیلان بین المللی از موسسات تحصیلات تکمیلی آلبرتا که می خواهند تاسیس کنند یا کسب و کاری در استان راه اندازی کنند.

جریان کارآفرینی روستایی برای کارآفرینانی که می‌خواهند کسب‌وکاری راه‌اندازی کنند یا بخرند، طراحی شده است. کسب و کار موجود در یک جامعه روستایی آلبرتا با هدف توسعه برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا و کمک به اقتصاد کانادا.

 

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی