Skip to content

بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و جزیره پرنس ادوارد این هفته دعوتنامه PR صادر میکنند

سه استان کانادا از نامزدها در نتایج قرعه کشی PNP این هفته دعوت می کنند

بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و جزیره پرنس ادوارد این هفته دعوتنامه PR صادر میکنند

بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و جزیره پرنس ادوارد

استانهای بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و جزیره پرنس ادوارد مرحله‌ی تعیین نامزدهای برنامه نامزدهای استانی (PNP) را انجام داده‌اند. این هفته، از طریق PNP ، دولتهای استانی کاندیداهای مهاجرت اقتصادی را انتخاب می‌کنند که برای استقرار اقتصادی در یک استان مناسب‌تر هستند و برای آنها یک ایجاد علاقه (EOI) برای درخواست نامزدی استانی صادر می‌کنند. انتخاب نامزد توسط یک استان، وضعیت برنامه اقامت دائم نامزد در کانادا را تقویت می‌کند.

اگر استانی EOI صادر کند، نامزد باید برای نامزدی به دولت استانی مراجعه کند. این بدان معنی است که آنها باید مدارک مورد نیاز را ارائه دهند و ممکن است نیاز به پرداخت هزینه جداگانه به استانهای بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و جزیره پرنس ادوارد داشته باشند. این علاوه بر هزینه‌های پرداختی به مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برای اکسپرس اینتری یا مقیم دائم آنها است.

 

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

 

اگر یک استان پرونده EOI را صادر کند، فردی که نامزدی خود را اعلام کرده است باید به دولت استانی مراجعه و مدارک مورد نیاز را ارائه دهد. به احتمال زیاد نیاز خواهد بود که هزینه ای جداگانه به استانهای بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و جزیره پرنس ادوارد پرداخت کند. این، علاوه بر هزینه های مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برای اکسپرس اینتری یا اقامت دائم آنها است.

کاندیداها می توانند مستقیماً برای یک برنامه PNP (معروف به نامزدی پایه) درخواست دهند یا می توانند توسط یک دولت استانی از طریق مجموعه درخواست اکسپرس اینتری (معروف به نامزدی پیشرفته) بدهند. داوطلبان اکسپرس اینتری به طور خودکار 600 سیستم رتبه بندی جامع (CRS) امتیاز اضافی در اکسپرس خود دریافت می کنند. در صورت موفقیت در نامزد شدن توسط یک استان، که در این صورت باید درخواست ورودی را وارد کنند.

بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و جزیره پرنس ادوارد

نتایج مهاجرت استانی از 27 ژانویه تا 2 فوریه

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا پنج قرعه کشی هدفمند برای کارگران ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی در BC PNP.برگزار کرد. قرعه کشی در 30 ژانویه برگزار شد و بیش از 194 نامزد در مشاغل خاص دعوت شدند.

بیشترین تعداد دعوتنامه به 89 نامزد در مشاغل فنی با حداقل امتیاز 103 تعلق گرفت. برنامه پرداز Colombo در بریتیش کلمبیا یک برنامه قرعه کشی هدفمند برای کارگران ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی است که در فوریه سال 2022 برگزار شد. در این قرعه کشی، بیش از 194 نامزد در مشاغل خاص دعوت به شرکت در مراحل بعدی برنامه شدند. یکی از جذاب‌ترین جوایز قرعه کشی در مشاغل فنی بود که نیمی از دعوتنامه‌ها برای این مشاغل اختصاص یافت.

بیشترین تعداد دعوتنامه به 89 نامزد در این مشاغل اهدا شد که حداقل امتیاز 103 را داشتند. این قرعه کشی فرصتی بسیار عالی برای افرادی بود که قصد مهاجرت به بریتیش کلمبیا را داشتند و می توانستند با تخصص های خود در این مشاغل فعالیت کنند.

بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و جزیره پرنس ادوارد

سه استان بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و جزیره پرنس ادوارد مرحله‌ی تعیین نامزدهای برنامه نامزدهای استانی (PNP) را انجام داده‌اند. همچنین از 29 نامزد در مشاغل ساختمانی با حداقل امتیاز 75 دعوت کردند. هر سه استان کانادایی، بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و جزیره پرنس ادوارد، مرحله‌ی تعیین نامزدها برای برنامه نامزدهای استانی (PNP) را پشت سر گذاشتند. همچنین، 29 نفر از نامزدهایی که حداقل امتیاز 75 را در زمینه مشاغل ساختمانی کسب کرده بودند، به عضویت پذیرفته شدند.

سه قرعه کشی باقیمانده مستلزم این است که نامزدها حداقل امتیاز 60 را داشته باشند.

برای انجام سه قرعه‌کشی باقیمانده، نیاز است که نامزدها حداقل ۶۰ امتیاز کسب کرده باشند.

  • مراقبت از کودک: 49 دعوتنامه
  • مراقبت های بهداشتی: 27 دعوت نامه
  • مراقبت های دامپزشکی: کمتر از پنج دعوت نامه

بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و جزیره پرنس ادوارد

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی