Skip to content

قوانین جدید تحصیل در کانادا در سال 2024

تغییرات بزرگ در برنامه دانشجویان بین المللی کانادا

قوانین جدید تحصیل در کانادا در سال 2024

تغییرات بزرگ در برنامه دانشجویی بین المللی کانادا

در حالی که دانشجویان بین‌المللی برای مدت طولانی، به زندگی در شهرهای سراسر کشور کمک کرده‌اند، آنها در حین انجام برنامه دانشجویان بین‌المللی کانادا با چالش‌های جدی خاصی مواجه شده‌اند.

در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳، شان فریزر، وزیر IRCC برنامه‌های خود را برای اجرای چندین اقدام برای تحکیم برنامه دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل در کانادا اعلام کرد.

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

نکات مهم

  • از اول دسامبر 2023، مؤسسات آموزشی تعیین شده ثانویه (DLIs) در کانادا ملزم به تأیید هر نامه پذیرش صادر شده برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در کانادا هستند و مستقیماً با IRCC در ارتباط هستند و فعالیت میکنند. فرآیند تأیید جدید و بهبود یافته برای محافظت از دانشجویان بالقوه در برابر تقلب در نامه پذیرش طراحی شده است. همچنین IRCC تضمین می‌کند که هر ویزای تحصیلی برای تحصیل در کانادا تنها بر اساس نامه‌های پذیرش واقعی صادر میشود.
  • از اول دسامبر 2023، پست های آموزشی تعیین شده ثانویه (DLIs) در کانادا موظف به تأیید هر نامه پذیرش صادر شده برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در کانادا هستند، به صورت مستقیم با IRCC. یک فرایند تأیید جدید و بهبود یافته برای محافظت از دانشجویان پتانسیلی در برابر تقلب در نامه پذیرش طراحی شده است. این اقدام همچنین تضمین می‌کند که هر ویزای تحصیلی برای تحصیل در کانادا تنها بر اساس نامه‌های پذیرش واقعی صادر می‌شود.
  • IRCC چارچوب «موسسه‌ای به رسمیت‌شده» را برای ترم پاییز ۲۰۲۴ اتخاذ خواهد کرد. این چارچوب جدید به DLI های پس از دوره متوسطه که استاندارد بالاتری از خدمات، پشتیبانی و نتایج را برای دانشجویان بین المللی تعیین می کنند، سود خواهد برد. DLIها در کانادا همچنین از پردازش اولویت دار ویزای تحصیلی کانادا بهره مند خواهند شد. برای متقاضیانی که می خواهند در مدرسه خود شرکت کنند.

 

تحصیل در کانادا

امتیاز CRS خود را در 60 ثانیه محاسبه کنید

  • IRCC همچنین ارزیابی معیارهای واجد شرایط بودن برنامه مجوز کار پس از فارغ التحصیلی یا تحصیل در کانادا را در ماه های آینده تکمیل خواهد کرد. IRCC اصلاحاتی را برای همسویی بهتر PGWP برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار کانادا – و همچنین اهداف مهاجرت منطقه ای و فرانکوفون آغاز خواهد کرد.

خلاصه ای از مهاجرت، پناهندگان، و اخیر. داده های شهروندی کانادا (IRCC) نشان می دهد که از ژانویه تا ژوئن 2023، دولت کانادا بیش از 280000 ویزای تحصیلی جدید صادر کرده است – 77 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال 2022 برای تحصیل در کانادا.

IRCC اهمیت اجتماعی و فرهنگی را به رسمیت می شناسد. و مزایای اقتصادی که دانشجویان بین المللی از سراسر جهان با مهاجرت به کانادابه ارمغان می آورند برای ادامه این مزایا، IRCC این تغییرات را برای رسیدگی بهتر به چالش‌های یکپارچگی برنامه دانشجویی بین‌المللی انجام داده است.

بر گرفته از منابع معتبر




منبع : www.cictimes.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی