Skip to content

بریتیش کلمبیا، انتاریو و مانیتوبا در فوریه دعوتنامه اکسپرس اینتری صادر میکند.

بریتیش کلمبیا، انتاریو و مانیتوبا این هفته نامزدهای استانی را منتشر می کنند

بریتیش کلمبیا، انتاریو و مانیتوبا در فوریه دعوتنامه اکسپرس اینتری صادر میکند.

این هفته، سه استان کانادا برای کاندیداهای مهاجرتی تحت برنامه های نامزدی استانی مربوطه خود دعوتنامه اکسپرس اینتری صادر کردند. این برنامه ها به عنوان PNP شناخته می‌شوند. این برنامه‌ها در تمام استان‌های کانادا به غیر از کبک و نوناووت اجرا می‌شوند و به مهاجران طبقه اقتصادی پایین ،امکان اسکان و کار در مناطقی که آنها را نامزد کرده است را می‌دهد. برای وضوح توجه داشته باشید که همه استان‌ها سیستم‌های امتیازدهی خود را برای ارزیابی داوطلبان تحت PNP خود، مستقل از یکدیگر اجرا می‌کنند، که منجر به واریانس وسیعی می‌شود که در نتایج زیر مشاهده می‌شود.

دعوتنامه اکسپرس اینتری

 

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند؟

نتایج نامزدی استانی از 19 تا 26 ژانویه بریتیش کلمبیا

در تاریخ 23 ژانویه، بریتیش کلمبیا (B.C.) با استفاده از شش جریان مختلف، نامزدهای مهاجرت را برای برنامه نامزدهای استانی B.C (BCPNP) دعوت کرد و برایشان دعوتنامه اکسپرس اینتری صادر کرد.

در بخشهای مختلف برنامه های مهاجرتی بریتیش کلمبیا، مجموعه ای از قرعه کشی های عمومی انجام شده است که در اینجا به آنها اشاره می کنیم. در برنامه Skilled Worker و Skilled Worker—Express Entry British Columbia و گزینه International Graduate EEBC، کاندیداهایی با حداقل امتیاز 120 دعوت شده اند.

علاوه بر این، B.C. قرعه‌کشی‌های هدفمند را تحت جریان کارگر ماهر، فارغ‌التحصیل بین‌المللی (شامل گزینه EEBC) برگزار کرد و کاندیداهای مهاجرتی را هدف قرار داد که تجربه کاری در چهار دسته حرفه‌ای داشتند. اینها Childcare (66 ITA) بودند، ساخت و ساز (34 ITA)، Healthcare (36 ITA) و مراقبت های دامپزشکی (<5 ITA). حداقل امتیاز برای نامزدهایی که باید در این قرعه کشی ها در نظر گرفته شوند 60 بود و فقط دسته ساخت و ساز دارای امتیاز بالاتر 75 بود.

مانیتوبا

در تاریخ ۲۵ ژانویه، مانیتوبا اعلان های علاقه خود را در سه دسته مختلف صادر کرد. این اعلان ها، معادل یک دعوت به پیوستن به برنامه ما هستند. از سوی جریان کارگر ماهر در منیتوبا، MPNP 156 اعلان علاقه (NOI) صادر شد به کاندیداهایی که حداقل امتیاز 772 را دارند. نامزدهایی که خودشان یا همسرشان تحصیلات خود را پس از متوسطه در منیتوبا به پایان رسانده باشند، برای این قرعه کشی مدنظر قرار می‌گیرند که در اینصورت دعوتنامه اکسپرس اینتری نیز جزو برنامه های آینده این ایالت میباشد.

از سوی برنامه‌ی آموزش بین‌المللی، برنامه مهاجرت استان مانیتوبا (MPNP) 78 کاندیدای مهاجرت را به دعوت برای قرعه‌کشی امتیاز مهاجرت نیاز‌مند مهاجرت نمود. همچنین برنامه MPNP از طریق بخش متخصصین ماهر و متخصصان خارج از استان 41 اعلام علاقه برای کاندیدایان با امتیاز حداقل 713 نیز صورت گرفت بخاطر دعوتنامه اکسپرس اینتری که برایشان در نظر گرفته شده بود. در طول هفته گذشته، MPNP توانسته است 275 نامه تقاضا برای افرادی که امتیاز خود را در سامانه Express Entry افزایش داده اند، صادر کند. این تعداد شامل 29 مورد بود.

دعوتنامه اکسپرس اینتری

انتاریو

این هفته، PNP انتاریو (OINP) نامزدها را در دو قرعه کشی جداگانه دعوت کرد.

در تاریخ 19 ژانویه، استان 1654 نامزد مشغول به کاری از طریق یک کارفرمای خارجی دریافت کرد. برای شرکت در قرعه کشی مربوطه، افراد نیاز به کسب حداقل امتیاز 50 داشتند. همچنین در تاریخ 24 ژانویه، OINP (برنامه مهاجرت استان اونتاریو) 12 دعوتنامه مختص یا دعوتنامه اکسپرس اینتری به افرادی که شرایط مشخصی را برای پروژه مسیرهای تحرک اقتصادی فدرال داشتند، صادر کرد. این پروژه مسیرهای تحرک اقتصادی پناهندگان ماهر را هدف قرار می دهد و به آنها کمک می کند تا طبق مسیرهای اقتصادی موجود به کانادا مهاجرت کنند، در حالی که به کارفرمایان مجموعه جدیدی از نامزدهای واجد شرایط را برای پر کردن فرصت های شغلی ارائه می دهد.

همچنین در 24 ژانویه، انتاریو نامزدها را در دو قرعه کشی جداگانه دیگر، تحت Masters دعوت کردند. جریان های فارغ التحصیل و دکترا Graduate. داوطلبان جریان کارشناسی ارشد در صورتی که امتیاز 50 یا بالاتر داشته باشند، در نظر گرفته می‌شوند، در حالی که کاندیداهای دوره فارغ التحصیل دکترا باید حداقل امتیاز 45 را داشته باشند. انتاریو اعلام نکرده است که چند عدد از درخواست های ITA دریافت کرده است. این قرعه کشی ها عموما جدولی از پذیرفته شدگان را نشان میدهد. در نهایت، OINP در 19 ژانویه اعلام کرد که به تخصیص نامزدی خود برای سال 2023 رسیده است. در سال گذشته، این برنامه 16500 دعوتنامه اکسپرس اینتری (یا ITA) را در تمام جریان های خود منتشر کرد.

اهمیت فزاینده PNPدر حالی که در حال حاضر تخصص کمتری در طرح سطوح مهاجرت (2024-2026) دارید، PNP قرار است از سال 2025 به مسیر اصلی اقتصادی کانادا برای مهاجران تبدیل شود. با تخصیص سالانه بیش از 110,000، PNP ها در حال حاضر بیش از یک پنجم کل تخصیص مهاجران سالانه در سراسر کانادا را تشکیل می دهند. این برنامه‌ها برای گسترش مزایای مهاجرت در سراسر کانادا، با تأکید بر مناطقی که بازارهای کار استانی کوچکتر و جمعیت‌شناسی می‌توانند از حضور تازه واردان بهره ببرند، وجود دارد.

دعوتنامه اکسپرس اینتری

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی