Skip to content

صدور دعوتنامه مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی در آلبرتا (Draw 57)

آلبرتا Draw شماره 57 دعوتنامه مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی را صادر کرد

آلبرتا در Draw شماره 57: دعوتنامه ویژه برای مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی صادر کرد

استان آلبرتا در قرعه‌کشی اخیر خود جهت برنامه مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی ، 57 دعوت‌نامه صادر کرده است. این قرعه‌کشی به منظور مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی از طریق سیستم اکسپرس اینتری انجام شده است.

در 30 ژوئیه به طور خاص بر کاندیداهایی متمرکز شد که از طریق مسیر اختصاصی مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی ، پیشنهادهای شغلی داشتند، با حداقل امتیاز سیستم رتبه بندی جامع 300 امتیاز.

برای سال 2024، آلبرتا دارای 9750 نامزدی است که با تخصیص سال 2023 مطابقت دارد.
تا به امروز، 6594 نامزدی صادر شده است. سال گذشته، آلبرتا 10029 نامزدی را با استفاده از “حافظه دولتی مجاز” برای تخصیص خود صادر کرد. این روند نشان‌دهنده افزایش تعداد نامزدها و تعهد بیشتر دولت به جذب استعدادها و نیروی کار ماهر است.
برنامه نامزدی مهاجرت آلبرتا (AINP) همچنان به شناسایی و گزینش افراد واجد شرایط ادامه می‌دهد تا نیازهای بازار کار محلی را تأمین کرده و به توسعه اقتصادی استان کمک کند.

انتظار می‌رود که با بهبود شرایط اقتصادی و تغییرات در سیاست‌های مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت‌های بهداشتی، تعداد نامزدها در سال‌های آینده نیز افزایش یابد. در این میان، تمرکز بر مشاغل با تقاضای بالا و تخصص‌های مورد نیاز، از اولویت‌های اصلی دولت در انتخاب نامزدها در برنامه مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت‌های بهداشتی خواهد بود.
همچنین، برنامه‌های آموزشی و حمایتی برای مهاجران جدید در نظر گرفته شده است تا آنها بتوانند به راحتی در جامعه آلبرتا ادغام شده و به موفقیت دست یابند.

این برنامه نه تنها به تقویت بازار کار نیروی بهداشت و درمان استان کمک می‌کند، بلکه به تنوع فرهنگی و اجتماعی آلبرتا نیز افزوده و فرصت‌های جدیدی برای توسعه و همکاری‌های بین‌المللی ایجاد می‌نماید. با توجه به این روند مثبت، پیش‌بینی می‌شود که آلبرتا همچنان یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت‌های بهداشتی باقی بماند.

مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت‌های بهداشتی

قرعه کشی اکسپرس اینتری آلبرتا

تاریخNOI ارسالپارامترهاپایین ترین CRS
30-24 ژوئیه57مسیر مراقبت بهداشتی اختصاصی با پیشنهاد شغلی آلبرتا، امتیاز CRS 300 و بالاتر300

قرعه‌کشی‌های آلبرتا: جذب کارگران ماهر و متخصص برای مهاجرت

در همین هفته‌ها، برنامه مهاجرتی آلبرتا چندین قرعه‌کشی دیگر نیز برای متقاضیان اکسپرس اینتری برگزار کرد. در تاریخ 28-27 ژوئیه، از افرادی که در مسیرهای فناوری اطلاعات و مهندسی فعال بودند، دعوت به عمل آمد.امتیاز CRS پایین‌ترین کاندیدها در این قرعه‌کشی 350 بود.
همچنان، افرادی که دارای پیشنهاد شغلی از یکی از کارفرمایان معتبر آلبرتا بودند، در اولویت قرار داشتند تا در مسیر مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی، آنها نیز به رشد و توسعه دلخواه‌شان برسند.

در قرعه‌کشی دیگری که در تاریخ 1-31 ژوئیه انجام شد، 100 متقاضی از مسیر اقتصادی و کسب و کار با امتیاز CRS 400 و بالاتر دعوتنامه دریافت کردند. این اقدام در راستای جذب نیروی کار ماهر و متخصص جهت مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی و تقویت اقتصاد استان برنامه‌ریزی شده است.

همچنین، قرار است در ماه اوت چندین قرعه‌کشی دیگر با محوریت مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی و صنایعی نظیر مهندسی، ساخت و تولید، و علوم پایه برگزار شود. اولویت این قرعه‌کشی‌ها نیز با متقاضیان رشته های پزشکی است که امتیاز CRS آن‌ها بالای 380 باشد و دارای سابقه کاری موثق در آلبرتا یا دیگر استان‌های کانادا باشند.
اداره مهاجرت آلبرتا اعلام کرده است که اقدامات ویژه‌ای برای تسهیل و تسریع در پردازش درخواست‌ها در دست اجرا دارد تا مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی و ورود به استان آسان‌تر و سریع‌تر انجام شود.

روند درخواست‌های اکسپرس اینتری آلبرتا در حال بهبود است

با توجه به تغییرات اخیر در سیاست‌های مهاجرتی آلبرتا، افراد بیشتری از سراسر جهان می‌توانند آسان‌تر به این استان مهاجرت کنند. این تغییرات شامل افزایش تعداد قرعش ه‌کشی‌ها، کاهامتیاز CRS مورد نیاز، و اولویت‌بندی صنایع خاص می‌باشد. این اقدامات با هدف مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی و رفع کمبود نیروی کار در بخش‌های مختلف اقتصادی به خصوص در دوران پساکرونا صورت گرفته است.

به تمام متقاضیان توصیه می‌شود که اسناد و مدارک خود را به دقت آماده کنند و به تمامی نکات و دستورالعمل‌های ارائه‌شده توسط اداره مهاجرت آلبرتا توجه داشته باشند تا از شانس بالاتری برای دریافت دعوتنامه به منزله‌ی مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی برخوردار شوند.

 مدارک مورد نیاز برای مسیرهای مختلف اکسپرس اینتری
برای درخواست در برنامه‌های مختلف اکسپرس اینتری آلبرتا، مدارک زیر معمولاً مورد نیاز است:
1. مدارک هویتی: شامل پاسپورت معتبر و شناسنامه.
2. مدارک تحصیلی: مدارک تحصیلی معتبر و ترجمه رسمی آن‌ها.
3. سابقه کاری: نامه‌های سابقه کار از کارفرمایان قبلی و فعلی.
4. مدارک زبان: نتایج آزمون‌های معتبر زبان مانند IELTS یا CELPIP.
5. پیشنهاد شغلی (در صورت وجود): نامه پیشنهاد شغلی از کارفرمایان آلبرتا.
6. گواهی عدم سوء پیشینه: گواهی‌های مربوطه از کشور محل زندگی فعلی و سابق.

توجه به این موضوع که مدارک باید به صورت کامل و بدون نقص ارائه شود، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. افراد می‌توانند با استفاده از مشاوران مهاجرتی و وکلای مهاجرت، فرآیند تهیه و ارسال مدارک خود را به دقت دنبال کنند.

شرایط ورود سریع به آلبرتا

برای واجد شرایط بودن برای اطلاعیه علاقه (NOI) از آلبرتا، نامزدها باید معیارهای زیر را داشته باشند:

  • یک نمایه اکسپرس اینتری فعال در استخر اکسپرس اینتری فدرال حفظ کنید.
  • برای مهاجرت دائم به آلبرتا ابراز تمایل کنید.
  • در شغلی شرکت کنید که از توسعه و تنوع اقتصادی آلبرتا حمایت می کند.
  • به حداقل امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) 300 امتیازی دست یابید.

عواملی که احتمال دریافت NOI را برای یک نامزد افزایش می‌دهند عبارتند از:

  • دریافت پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در آلبرتا و/یا داشتن تجربه کاری در استان.
  • فارغ التحصیل از یک موسسه عالی کانادایی.
  • داشتن یکی از اقوام ساکن آلبرتا، مانند والدین، فرزند و/یا خواهر و برادر.

عواملی که شانس یک نامزد دریافت NOI را کاهش می‌دهند عبارتند از:

  • نمایه اکسپرس اینتری که ظرف سه ماه آینده منقضی می‌شود.
  • اشتغال در یک شغل غیرمجاز.
  • عدم ارائه مدارک و مستندات کامل و صحیح در زمان تعیین شده.
    همچنین، داشتن تاریخچه کیفری یا تخلفات مهاجرتی نیز می‌تواند مانعی برای دریافت NOI باشد. از دیگر عوامل کاهش‌دهنده شانس می‌توان به نداشتن تمکن مالی کافی، عدم تطابق مهارت‌ها و تجارب کاری با نیازهای بازار کار استان مورد نظر، و همچنین نداشتن آشنایی کافی با زبان انگلیسی یا فرانسوی اشاره کرد.
    رعایت نکردن تعهدات قبلی به برنامه‌های مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی نیز ممکن است تاثیر منفی بر پروفایل شما بگذارد.برای افزایش شانس موفقیت، پیشنهاد می‌شود که نامزدها تلاش کنند تا تمامی شرایط و الزامات مهاجرتی را به دقت رعایت کرده و پروفایل خود را به بهترین شکل ممکن به‌روزرسانی کنند.
    نتیجه‌گیری:
    اقدامات شناور و متنوع اداره مهاجرت آلبرتا نشان‌دهنده تعهد این استان به جذب نیروی کار ماهر و متخصص از سراسر جهان است. با توجه به تغییرات اخیر و افزایش تعداد و تنوع قرعه‌کشی‌ها، فرصت‌های مناسبی برای افرادی که به دنبال مهاجرت و حضور در کانادا و زندگی و کار در این کشور هستند، ایجاد شده است. بنابراین، آمادگی و پیگیری دقیق توسط متقاضیان می‌تواند نقش کلیدی در موفقیت آن‌ها در راستای مهاجرت به کانادا برای کارگران ماهر مراقبت های بهداشتی و درمانی، داشته باشد.

 

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی