Skip to content

مهاجرت کادر درمان به کانادا ، شرایط ویژه اقامت دائم در 4 استان کانادا

مهاجرت کادر درمان به کانادا

چهار استان برنامه تشویقی برای مهاجرت کادر درمان به کانادا ارائه می دهند

کانادا همیشه به دنبال جذب کارگران ماهر برای تقویت اقتصاد و نیروی کار خود است.

در حالی که مهاجرین ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) اقداماتی را برای رفع کمبودهای فوری مانند کمبودهای مراقبت های بهداشتی انجام داده است، چندین استان با استفاده از مشوق های مالی سعی در جذب نیروهای ماهر در صنعت مراقبت های بهداشتی دارند، که یک مورد از راه حل های رفع کمبود نیروی مراقبت های بهداشتی، مهاجرت کادر درمان به کانادا می‌باشد.

این موارد شامل تخفیف شهریه، بازپرداخت هزینه‌های مختلف و موارد دیگر است.

این مقاله خلاصه‌ای از برخی از این مشوق‌ها را که بر اساس استان سازماندهی شده‌اند، ارائه می‌کند.

مانیتوبا (MB)

در ابتدا در نوامبر 2022 اعلام شد، برنامه اقدام منابع انسانی سلامت مانیتوبا برنامه ای است که برای جذب و به کارگیری ایجاد شده است. و 2000 ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در سراسر سیستم مراقبت های بهداشتی استان است.

به عنوان بخشی از این برنامه، سه تا از جدیدترین مشوق های معرفی شده توسط دولت مانیتوبا عبارتند از:

  • انگیزه سلامتی: این مشوق به همه کارکنان تمام وقت یکبار افزایش 500 دلاری در حساب‌های مخارج سلامتی (علاوه بر کمک هزینه موجود) ارائه می‌کند. کارمندان پاره وقت از طریق همین مشوق 250 دلار دریافت خواهند کرد.

حساب‌های هزینه‌های مهاجرت کادر درمان به کانادا و مراقبت‌های بهداشتی (HSA) به همه کارمندان دولت مانیتوبا واجد شرایط ارائه می‌شود تا راهی برای کمک به آنها برای پرداخت هزینه‌های واجد شرایط باشد.
بر اساس یک برگه اطلاعات آنلاین منتشر شده توسط دولت، این استان «مبلغ از پیش تعیین شده دلار سود را به [هر حساب، که] می تواند برای تکمیل حداکثر مزایای موجود یا برای پرداخت هزینه های پزشکی که متحمل می شوید، واریز کند. که شرایط [اعتبار هزینه های پزشکی آژانس درآمد کانادا] و مهاجرت کادر درمان به کانادا را برآورده می کنند.

  • بازپرداخت مجوز: این انگیزه به کارکنان واجد شرایط بازپرداخت هر گونه حق عضویت مجوز حرفه ای یا انجمن برای سال های مجوز 2023-24 و 2024-25 ارائه می دهد. برای واجد شرایط بودن برای این مشوق، کارمندان باید برای یک کارفرمای مشمول کار کنند، در طول سال‌های مجوز مربوطه مشغول به کار شوند، و بتوانند مدرکی مبنی بر پرداخت هزینه‌های واجد شرایط ارائه دهند.
  • حق بیمه آخر هفته: این انگیزه به کارمندانی که در تعطیلات آخر هفته واجد شرایط کار می‌کنند این امکان را می‌دهد تا 8 دلار حق بیمه دریافت کنند. دولت مانیتوبا خاطرنشان می کند که این حق بیمه تا 18 نوامبر 2022 عطف به ماسبق است، همچنین اضافه می کند که این مشوق تا تصویب قرارداد جمعی بعدی ادامه خواهد داشت.

توجه: مشوق‌های بالا تنها سه مزیت از مجموع بیش از 10 مزیت موجود برای شرکت‌کنندگان در این برنامه مانیتوبا را نشان می‌دهند. برای جزئیات کامل برنامه اینجا را کلیک کنید.

مهاجرت کادر درمان به کانادا

نیوفاندلند و لابرادور (NL)

NL از طریق انواع برنامه‌های مختلف، مشوق‌هایی را برای کارکنان مختلف صنعت مراقبت‌های بهداشتی و مهاجرت کادر درمان به کانادا فراهم می‌کند، از امضای جوایز گرفته تا تأمین مالی برای کسانی که در سراسر استان فعالیت‌های خانوادگی خود را باز می‌کنند. یک مثال ابتکاری «به خانه بیا» است.

این ابتکار، در میان سایر گروه‌ها، برای کسانی است که در NL تحصیل کرده‌اند، اقامت در استان را گذرانده‌اند، در NL آموزش دیده‌اند یا قبلاً در سراسر استان پزشکی انجام داده‌اند. این استان برای کسانی که مایل به بازگشت به نیوفاندلند و لابرادور با توافقنامه “بازگشت در خدمت” هستند، مشوق های مالی متفاوتی ارائه می دهد.

به عبارت دیگر، برای کسانی که روابط قبلی با استان دارند و مایل به بازگشت به NL و تمرین برای سه یا پنج سال هستند، استان بر اساس شغل خاص آنها مشوق های مالی متفاوتی ارائه می دهد. برخی از نمونه‌های این مشوق عبارتند از:

  • 100000 دلار برای یک قرارداد پنج ساله بازگشت در خدمت (پزشکان)
  • 60000 دلار برای یک قرارداد سه ساله بازگشت در خدمت (پرستاران)
  • 50000 دلار یا یک قرارداد سه ساله بازگشت در خدمت
    • پرستار ثبت نام شده
    • پرستار عملی دارای مجوز
    • بهیار مراقبت های اولیه
    • داروساز بالینی

مشوسق های Newfoundland و Labrador’s Come Home نیز برای کسانی که قبلاً با استان ارتباط نداشته اند در دسترس است. با این حال، انگیزه مالی متفاوت از کسانی است که به NL متصل هستند. جزئیات بیشتر در مورد این مشوق‌ها و برنامه تشویقی به طور کلی را می‌توانید اینجا پیدا کنید.

جزیره پرنس ادوارد (PEI)

دولت PEI اخیراً انگیزه‌های متفقین بهداشت حرفه ای خود را افزایش داده است. مشوق استخدام برای مهاجرت کادر درمان به کانادا.
این مشوق، که برای متخصصان بهداشت واجد شرایط در 11 شغل در دسترس است، به داوطلبان واجد شرایط تا 10,000 دلار در صورتی که متعهد به توافق نامه بازگشت در خدمت هستند که 1950 ساعت کاری (یا معادل یک سال تمام وقت یک ساله) است متعهد شوند. ). مشاغل واجد شرایط عبارتند از:

  • تکنولوژیست های آزمایشگاهی پزشکی (MLTs)
  • تکنولوژیست های پرتو پزشکی (MRTs)
  • تکنولوژیست های تصویربرداری تشدید مغناطیسی (MRI)
  • درمانگران تنفسی (RTs)
  • سونوگرافیست
  • مددکاران اجتماعی
  • تکنسین های داروخانه
  • داروسازان
  • فیزیوتراپیست
  • کادر درمانگران
  • کارشناس بهداشت دندان

مهاجرت کادر درمان به کانادا

یک بیانیه مطبوعاتی 10 ژوئیه از دولت PEI اشاره می کند که نامزدهایی که معیارهای زیر را دارند ممکن است واجد شرایط باشند:

  • نامزد جدیدی برای نیروی کار در PEI باشید
  • در دو سال گذشته در Health PEI (یا کارفرمای دیگر مبتنی بر PEI، چه در بخش دولتی یا خصوصی) کار نکرده‌اید
  • قبلاً مشوقی دریافت نکرده‌اید

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

ساسکاچوان (SK)

استان ساسکاچوان مشوق های متعددی را برای مهاجرت کادر درمان به کانادا و دانشجویان و متخصصان صنعت مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد. یک مثال برنامه حفظ فارغ التحصیلان (GRP) است.

GRP برای فارغ التحصیلان واجد شرایطی که در SK زندگی می کنند و اظهارنامه مالیات بر درآمد ارائه می کنند، مشوق تخفیف شهریه 20000 دلاری ارائه می دهد. جزئیات کامل از دولت SK در اینجا موجود است.

واجد شرایط بودن GRP

برای واجد شرایط بودن برای این مشوق، نامزدها باید:

  • از یک برنامه تایید شده پس از متوسطه فارغ التحصیل شده اند.
    • یک برنامه تایید شده باید: معادل حداقل شش ماه تحصیل تمام وقت در یک موسسه واجد شرایط باشد. منجر به گواهی، دیپلم، یا مدرک لیسانس شود یا گواهی مسافرتی ارائه دهد.
  • در عرض هفت سال پس از فارغ التحصیلی برای GRP درخواست داده اند.
    • توجه: فارغ التحصیلان 2018 تا 30 آوریل 2025 فرصت دارند درخواست دهند.
  • از قبل در ساسکاچوان زندگی می‌کنید یا در حال نقل مکان به آن هستید، می‌توانید از فرصت‌ها و امکانات بی‌نظیر برای مهاجرت کادر درمان به کانادا در این استان بهره‌مند شوید.
    همچنین، این استان به دلیل اقتصاد قوی و بازار کار پویا، گزینه‌ای جذاب برای مهاجرت کادر درمان به کانادا و افرادی است که به دنبال فرصت‌های شغلی و پیشرفت حرفه‌ای هستند.

    نتیجه‌گیری:

    اگر اهل فعالیت‌های پزشکی هستید، شهرهای بزرگ ساسکاچوان مانند ساسکاتون و رجاینا با مراکز و بیمارستان ها و سازمان های مراقبت های بهداشتی و درمانی به منزله‌ی مهاجرت کادر درمان به کانادا نیازهای شما را برآورده خواهند کرد. همچنین، جامعه‌های محلی این استان‌ها بسیار دوستانه و پذیرای افراد جدید هستند، بنابراین می‌توانید به راحتی در اینجا زندگی کنید و در جامعه پزشکی کانادا از زندگی اجتماعی ایده‌آل بهره‌مند شوید.

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی