Skip to content

راهنمای گواهی سابقه کار برای کانادا و کدهای ROE

گواهی سابقه کار برای کانادا

ROE یا گواهی سابقه کار برای کانادا

مقامات مهاجرت کانادا کدهایی را به رایج‌ترین دلایل صدور سوابق شغلی (ROE) اختصاص داده اند.

در بلوک 16 فرم ROE Canada، کارفرمایان باید کدی را وارد کنند که به بهترین وجه با دلیل صدور ROE مطابقت دارد. برای جزئیات بیشتر در مورد گواهی سابقه کار برای کانادا و آنچه که هر کد نشان می‌دهد و زمانی که کارفرمایان باید از آن استفاده کنند، بخوانید:

چرا کارمند دیگر کار نمی کند؟

مقامات باید بدانند که چرا کارمند دیگر کار نمی کند – این صرف نظر از اینکه کارمند عادی است یا پاره وقت.
به همین دل کیل، کارفرمایان باید یکد را در بلوک 16 وارد کنند، صرف نظر از اینکه کارمندی در حال کار بر روی یک کار معمولی است یا خیر.
به صورت تمام وقت یا پاره وقت
کار کند، ضروری است که جزئیات مربوط به ساعات کاری کارمند به دقت ثبت و برای گواهی سابقه کار برای کانادا مستندسازی شود.

این اطلاعات نه تنها برای محاسبه صحیح حقوق و مزایا اهمیت دارد، بلکه می‌تواند در ارزیابی عملکرد و بهره‌وری کارکنان نیز مؤثر باشد. همچنین، داشتن سوابق دقیق و منظم از ساعات کاری می‌تواند به‌ عنوان یک مدرک قانونی در صورت بروز اختلافات کاری مورد استفاده قرار گیرد.
بنابراین، کارفرمایان باید از ابزارهای مناسب و سیستم‌های مدیریت منابع انسانی بهره‌برداری کنند تا اطمینان حاصل شود که تمامی جزئیات مربوط به ساعات کاری کارکنان به درستی و دقت کامل ثبت می‌شود، به این منظور که برای گواهی سابقه کار برای کانادا از لحاظ منابع و اطلاعات کمبودی ایجاد نشود.

 

تعریف نادرست یک جرم جدی

شرایطی ممکن است پیش بیاید که کارفرمایان به دو یا چند دلیل نیاز به صدور ROE کانادا داشته باشند. در این سناریو، کارفرمایان باید کدی را که ابتدا در بلوک 16 اعمال می‌شود، وارد کنند. کارفرمایان باید بدانند که ارائه نادرست دلیل صدور ROE یک تخلف جدی است.

کارفرمایان ممکن است در صورت ارائه دلایل اشتباه یا گمراه کننده مشمول جریمه یا پیگرد قانونی شوند، و این اشتباهات ممکن است برای گواهی سابقه کار برای کانادا برای کارمندان و کارگران خارجی موقت و دائم، شرمساری‌ها به بار آورد.

پردازش خودکار

پردازش اکثر ROEها خودکار است. هنگامی که کارفرمایان نظری را در بلوک 18 وارد می کنند، سیستم ROE را از سیستم پردازش خودکار حذف می کند و یک نماینده سرویس کانادا باید آن را به صورت دستی بررسی کند.

این بررسی منجر به کند شدن روند می‌شود و احتمالاً نماینده باید برای توضیحات مختلف با کارفرما تماس بگیرد. به همین دلیل، کارفرمایان باید فقط در شرایط استثنایی نظرات را در بلوک 18 وارد کنند. کارفرمایان نباید نظراتی را وارد کنند که فقط اطلاعاتی را تأیید می کند. آنها قبلا وارد شده اند.

گواهی سابقه کار برای کانادا

سؤالات متداول ROE کانادا

گواهی سابقه کار برای کانادا یا ROE چیست؟

ROE یک سند مهم است که کارفرمایان باید در صورت توقف کار به دلایل مختلف مانند خاتمه کار، اخراج یا مرخصی، برای آنها صادر کنند. ROE اطلاعات ضروری در مورد سابقه کاری یک کارمند، از جمله جزئیاتی مانند تاریخ شروع و پایان کار، ساعات کار، و درآمد ارائه می‌دهد.
این سند برای کارمندان و برای گواهی سابقه کار برای کانادا مهم است زیرا هنگام درخواست مزایای بیمه کار (EI) مورد نیاز است.
برنامه EI از اطلاعات مربوط به ROE برای تعیین واجد شرایط بودن و محاسبه میزان مزایایی که یک فرد مستحق دریافت آن است استفاده می‌کند.

کارفرمایان، موظفند هر زمان که وقفه‌ای در درآمد کارمندان ایجاد می‌شود، معمولاً ظرف پنج روز پس از پایان دوره پرداخت که در آن وقفه رخ داده است، ROE صادر کنند. این امر چه کارمند به طور موقت، دائم یا در حال اخراج باشد صدق می‌کند.
ROE را می توان به صورت الکترونیکی یا کاغذی صادر کرد، اما ROE های الکترونیکی رایج تر هستند زیرا مستقیماً به سرویس کانادا ارسال می شوند و امکان پردازش سریع تر را فراهم می‌کنند.
درک اهمیت ROE هم برای کارمندان و هم برای کارفرمایان در جهت یابی در چشم انداز اشتغال و اطمینان از انطباق با مقررات استخدامی کانادا برای گواهی سابقه کار برای کانادا ضروری است.

ROE به معنی کانادا

برای توضیح ROE به معنی کانادا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

در کانادا، اصطلاح “ROE” مخفف Record of Employment است. ROE یک سند مهم است که کارفرمایان باید در زمانی که کارمند دچار وقفه در درآمد می شود آن را تکمیل کنند.
این وقفه می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد، مانند زمانی که کارمندی استعفا می‌دهد، اخراج می‌شود، فسخ می‌شود یا به دلیل بیماری، جراحت یا تعهدات خانوادگی مرخصی می‌گیرد.

 اطلاعات ضروری در مورد سابقه کاری یک کارمند، از جمله تاریخ استخدام، دلیل وقفه، کل ساعات کار قابل بیمه و درآمد کارمند را ارائه می دهد. این سند برای کارمندان بسیار مهم است زیرا هنگام درخواست مزایای بیمه کار (EI) مورد نیاز است.
خدمات کانادا از اطلاعات مربوط به ROE برای تعیین واجد شرایط بودن کارمندان برای مزایای EI و محاسبه میزان و مدت مزایایی که آنها حق دریافت آن را دارند استفاده می کند.

کارفرمایان قانوناً ملزم به صدور ROE در یک بازه زمانی خاص هستند، هر زمان که وقفه ای در درآمد ایجاد شود. این سند می تواند به صورت الکترونیکی از طریق سرویس وب ROE Canada ارسال شود یا در قالب کاغذی ارائه شود. درک هدف و اهمیت ROE برای کارمندان و کارفرمایان برای اطمینان از رعایت مقررات استخدام و تسهیل فرآیند درخواست EI ضروری است.

چرا به ROE نیاز دارم؟

شما به یک ROE در کانادا نیاز دارید زیرا این مدرک کلیدی است که برای درخواست مزایای بیمه کار (EI) لازم است.
ROE اطلاعات دقیقی در مورد سابقه استخدام شما، مانند تاریخ شروع و پایان استخدام، درآمد شما، و تعداد ساعات کار شما ارائه می دهد. این اطلاعات برای دولت برای تعیین واجد شرایط بودن شما برای مزایای EI و محاسبه میزان و مدت مزایایی که ممکن است در گواهی سابقه کار برای کانادا دریافت کنید بسیار مهم است.

بدون ROE، ممکن است با تأخیر مواجه شوید یا نتوانید مزایای EI را دریافت کنید، که می تواند در صورت از دست دادن شغل، اخراج یا نیاز به مرخصی به دلیل بیماری، آسیب یا تعهدات خانوادگی، حمایت مالی را ارائه دهد. ROE همچنین به تعیین دلیل ترک شغلتان کمک می کند، خواه به دلیل اخراج، استعفا یا مرخصی موقت باشد، که می تواند بر واجد شرایط بودن EI شما تأثیر بگذارد.

مهم است که اطمینان حاصل کنید که کارفرمای شما بلافاصله پس از پایان کار یا قطع شدن کار، ROE صادر می کند، زیرا این امر به شما امکان می دهد سریعتر به مزایایی که مستحق آن هستید دسترسی داشته باشید و از مشکلات مالی غیرضروری در طول دوره های بیکاری یا مرخصی جلوگیری کنید.

چه کسی مسئول ارائه ROE کانادا است؟

در کانادا، هر زمان که کارمندی با وقفه در درآمد مواجه می‌شود، کارفرما مسئول ارائه ROE است. وقفه در درآمد ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد، مانند زمانی که یک کارمند استعفا می دهد، اخراج می‌شود، خاتمه می‌یابد یا به دلیل بیماری، جراحت یا بارداری مرخصی می گیرد. ROE باید بدون در نظر گرفتن اینکه آیا کارمند قصد دارد برای مزایای EI درخواست دهد یا خیر صادر شود.

کارفرمایان از نظر قانونی ملزم به صدور ROE هستند. اطمینان حاصل کنید که کارکنان مدارک لازم را برای درخواست مزایای بیمه EI در صورت نیاز دارند. ROE اطلاعات دقیقی در مورد سابقه کاری کارمند، از جمله تاریخ شروع و پایان کار، دلیل وقفه، تعداد ساعات کار قابل بیمه و کل درآمد ارائه می‌دهد. کارفرمایان باید ظرف پنج روز از پایان دوره پرداخت که در آن وقفه در درآمد اتفاق می‌افتد، ROE صادر کنند.

کارفرمایان حتی می‌توانند توسعه عملکرد گواهی سابقه کار برای کانادا نیز ROE ارسال کنند. میتوانید ROE را به صورت الکترونیکی از طریق سرویس وب ROE Canada انجام دهید یا یک نسخه کاغذی تهیه کنید.
ارسال های الکترونیکی ترجیح داده می شوند زیرا کارآمدتر هستند و به تسریع روند درخواست EI برای کارمندان کمک می کنند. با ارائه سریع ROE، کارفرمایان کمک می کنند تا اطمینان حاصل شود که کارکنان می‌توانند در صورت نیاز از طریق EI به پشتیبانی مالی دسترسی داشته باشند.

چگونه می توانم ROE کانادا را دریافت کنم؟

برای به دست آوردن ROE خود در کانادا، معمولاً نیازی به درخواست مستقیم آن از کارفرمای خود ندارید، زیرا کارفرمایان از نظر قانونی ملزم به صدور ROE هستند هر زمان که یک ROE وجود دارد. وقفه در درآمد شما این وقفه می‌تواند به دلایلی مانند استعفا، اخراج، فسخ، یا مرخصی به دلیل بیماری، آسیب دیدگی یا دلایل شخصی دیگر باشد.

اگر کارفرمای شما ROE ها را به صورت الکترونیکی ارسال می‌کند، می‌توانید از طریق حساب My Service Canada خود (MSCA) به ROE خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، باید برای یک حساب ثبت نام کنید، که شامل ارائه اطلاعات شخصی و تنظیم یک ورود امن است.
پس از ورود به سیستم، می توانید ROE خود را مشاهده و چاپ کنید، که به طور خودکار به سرویس کانادا ارسال می شود. این سریعترین و کارآمدترین راه برای دسترسی به ROE شما است، زیرا تضمین می‌کند که اطلاعات شما به طور مستقیم و ایمن ارسال می‌شود.

اگر کارفرمای شما ROEهای کاغذی صادر می‌کند، آنها موظفند یک کپی به شما ارائه دهند. مهم است که این سند را ایمن نگه دارید، زیرا برای درخواست مزایای بیمه کار (EI) در گواهی سابقه کار برای کانادا به آن نیاز دارید. اگر ROE خود را در مدت زمان معقولی دریافت نکردید، باید مستقیماً با کارفرمای خود تماس بگیرید تا آن را درخواست کنید.

کد ROE چیست؟

کدهای دلیل ROE کد خاصی هستند که در فرم ROE در کانادا برای نشان دادن دلیل وقفه یک کارمند در درآمد استفاده می‌شود. این کدها برای Service Canada بسیار مهم است تا بفهمد چرا کارمند کار خود را متوقف کرده است و واجد شرایط بودن آنها برای مزایای EI را تعیین کند.
هر کد مربوط به دلیل متفاوتی برای وقفه است، مانند ترک کار، اخراج شدن، گرفتن مرخصی زایمان یا والدین، یا اخراج.

کدها به چند گروه دسته بندی می شوند. به عنوان مثال، کد A نشان دهنده کمبود کار است که معمولاً زمانی استفاده می‌شود که یک کارمند به دلیل کمبود کار در دسترس اخراج می‌شود. کد D برای مرخصی زایمان استفاده می‌شود، در حالی که کد E برای ترک کار است که نشان می‌دهد کارمند داوطلبانه کار را ترک کرده است. سایر کدهای رایج عبارتند از کد K برای سایرین، کد N برای مرخصی، و کد M برای اخراج، که نشان می‌دهد کارمند به دلیل رفتار نادرست یا دلیل دیگری رها شده است. «این کدها نکات مهمی در زمینه‌ی گواهی سابقه کار برای کانادا می‌باشد.»

درک کدهای ROE برای کارمندان مهم است زیرا آنها مستقیماً بر پردازش ادعاهای EI تأثیر می‌گذارند. اگر کد نادرستی استفاده شود، می‌تواند توانایی کارمند را برای دریافت مزایا به تاخیر بیاندازد یا تحت تاثیر قرار دهد. برای کارفرمایان بسیار مهم است که هنگام تکمیل ROE کد مناسب را به دقت انتخاب کنند تا اطمینان حاصل شود که ادعای کارمند به راحتی پردازش می‌شود.

اگر از کد ROE کانادا اشتباه استفاده شود چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر از کدهای دلیل ROE اشتباه در یک ROE در کانادا استفاده شود، می تواند منجر به عوارض قابل توجهی برای کارمند متقاضی مزایای EI شود. کدهای دلیل ROE دلیل وقفه در درآمد را نشان می‌دهد که مستقیماً بر ارزیابی واجد شرایط بودن EI کارمند و نوع مزایایی که ممکن است دریافت کنند تأثیر می‌گذارد.

وقتی یک کد نادرست ارائه می‌شود، می تواند باعث تاخیر در پردازش برنامه EI شود، زیرا ممکن است Service Canada نیاز به بررسی دلیل مغایرت داشته باشد. این می‌تواند منجر به طولانی شدن دوره انتظار قبل از دریافت مزایای کارمند شود. در برخی موارد، اگر دلیل جدایی تحت قوانین واجد شرایط بودن EI نباشد، استفاده از کد اشتباه ممکن است منجر به انکار مزایا و لطمه دیدن گواهی سابقه کار برای کانادا شود.

اگر کارمندی متوجه کد نادرستی در ROE خود شود، باید فوراً با کارفرمای خود تماس بگیرد تا ROE اصلاح شده را درخواست کند. کارفرما می‌تواند یک ROE اصلاح شده صادر کند که جایگزین قبلی و ارائه اطلاعات صحیح می‌شود. هم برای کارفرمایان و هم برای کارمندان ضروری است که اطمینان حاصل کنند که ROE برای جلوگیری از تأخیرهای غیرضروری یا مشکلات مربوط به مزایای EI، اطمینان از پشتیبانی هموار و به موقع در طول دوره‌های بیکاری یا مرخصی، دقیق است.

ROE Canada Reason for Issuing a Record of Employment

کدهای ROE
کد A – کمبود کار (اخراج)

این رایج ترین کدی است که استفاده می‌شود. کارفرمایان باید زمانی که کارمندان خود را اخراج می‌کنند از این کد استفاده کنند زیرا کمبود کار تنها زمانی رخ می‌دهد که کارفرما مجبور به اخراج کارکنان شود.

اگر کارفرمایان ROE را به این دلیل صادر ‌می‌کنند که یک قرارداد در حال اتمام است، یک فصل در حال پایان است یا به دلیل اینکه آنها به طور موقت فعالیت خود را تعطیل می‌کنند، باید از کد A استفاده کنند.

نمونه هایی از موقعیت‌هایی که کارفرمایان باید از کد A استفاده کنند عبارتند از:

  • پایان قرارداد یا فصل
  • پایان کار معمولی یا پاره وقت
  • پایان سال تحصیلی
  • خاموش شدن موقت عملیات
  • خاموش شدن دائمی عملیات
  • موقعیت حذف شده یا اضافی
  • تجدید ساختار شرکت یا،…
  • ورشکستگی یا ورشکستگی کارفرما

کد B – اعتصاب یا قفل کردن

کارفرمایان باید از این کد در شرایطی استفاده کنند که یک کارمند در اعتصاب است یا خارج از محل کار قفل شده است.

کد C – بازگشت به مدرسه

سرویس کانادا در حال حذف تدریجی این کد است. کارفرمایان باید به جای کد C از یکی از کدهای زیر استفاده کنند:

  • اگر کارمند برای بازگشت به مدرسه ترک می‌کند، کارفرمایان باید از کد E – ترک استفاده کنند.
  • کارفرمایان باید اطمینان حاصل کنند که اگر از ROE کاغذی استفاده می‌کنند، «بازگشت به مدرسه» را در بلوک 18 وارد کنند.
  • در صورتی که کارفرمایان از ROE Web به صورت آنلاین استفاده می‌کنند، باید گزینه “بازگشت به مدرسه” را از منوی کشویی انتخاب کنند.
  • در یک برنامه آموزشی کارآموزی مورد تایید دولت ترک می‌کند، باید از کد J استفاده کند. – آموزش کارآموز.
  • در برخی موارد، کارفرمایان ممکن است دانشجویان را در یک ترم تابستانی، ترم تعاونی یا هر مبنای دیگری که مدت آن ثابت است، استخدام کنند در این سناریو، کارفرما باید از کد A استفاده کند. – کد کمبود کار زمانی که کارکنان شرایط خود را انجام دهند.

کد D – بیماری یا جراحت

کارفرمایان باید زمانی که کارمند به دلیل بیماری یا جراحت به طور موقت کار را ترک می‌کند، از کد D استفاده کنند.

کد E – خروج

کارفرمایان باید زمانی که کارمند جدایی از استخدام را آغاز می‌کند از کد E استفاده کنند.

به عنوان مثال، یک کارمند ممکن است کار را ترک کند:

  • برای گرفتن کار دیگری
  • برای همراهی همسری که به دلایل مربوط به کار نیاز به نقل مکان به مکان دیگری دارد
  • برای بازگشت به مدرسه
  • بازنشستگی داوطلبانه یا
  • به دلایل سلامتی

کارفرمایانی که از ROE کاغذی استفاده می‌کنند، باید نظری را در بلوک 18 وارد کنند.

این نظرات می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • کار دیگری را انتخاب کنید
  • همسر را دنبال کنید
  • بازگشت به مدرسه
  • بازنشستگی داوطلبانه یا،
  • دلایل سلامت

کارفرمایانی که از فرم آنلاین ROE استفاده می‌کنند باید گزینه مناسب را از منوی کشویی انتخاب کنند.
کارفرمایان باید از کد G – بازنشستگی استفاده کنند، در صورتی که کارمند به دلیل بازنشستگی اجباری محل کار را ترک کند.

کد F – زایمان

کارفرمایان باید از کد F فقط زمانی استفاده کنند که مادر متولد شده محل کار را برای مرخصی زایمان ترک کند. این کد برای پدران متولد شده یا والدین خوانده اعمال نمی‌شود.
موقعیت‌هایی پیش می‌آید که مادر متولد ابتدا با وقفه در درآمد مواجه می‌شود. به دلیل بیماری و پس از آن، به دلیل مرخصی زایمان.

در این سناریو، کارفرما باید از کد D – بیماری یا جراحت استفاده کند، زیرا مقامات کارفرمایان را ملزم می‌کنند تا در صورت اعمال بیش از یک کد، از کدی استفاده کنند که ابتدا اعمال می‌شود.
علاوه بر این، پس از شروع مرخصی زایمان، کارفرما نیازی به اصلاح ROE ندارد.
اگر کارمند پدر مادر یا فرزندخوانده باشد، کارفرمایان باید از کد P – والدین استفاده کنند.

کد G – بازنشستگی (اجباری / تایید شده تحت برنامه کاهش نیروی کار)

وقتی کارمند به دلیل بازنشستگی اجباری یا از طریق کاهش نیروی کار تایید شده توسط سرویس کانادا، محل کار را ترک می‌کند، کارفرمایان باید از کد G استفاده کنند.

اگر کارفرمایان از ROE کاغذی استفاده می‌کنند و کارمند تحت یک کاهش نیروی کار تایید شده بازنشسته می‌شود، باید “کاهش نیروی کار تایید شده” را در بلوک 18 وارد کنند.

کارفرمایانی که از فرم آنلاین ROE Web استفاده می‌کنند باید گزینه “کاهش نیروی کار تایید شده” را از منوی کشویی انتخاب کنند.کارفرمایان برای جزئیات بیشتر باید از برنامه کاهش نیروی کار استفاده کنند.
اگر کارمند داوطلبانه بازنشسته می‌شود، کارفرمایان باید از کد E – ترک استفاده کنند.

کد H – اشتراک گذاری کار

کارفرمایان باید از این کد زمانی که کارمند در برنامه اشتراک گذاری کار در خدمات کانادا شرکت می‌کند استفاده کنند.

کد J – آموزش کارآموز

اگر کارمند برای شرکت در یک برنامه آموزشی کارآموزی مورد تایید دولت به طور موقت محل کار را ترک می‌کند، کارفرمایان باید از کد J استفاده کنند.

کد M – اخراج

کارفرمایان هنگام جدایی از استخدام به هر دلیلی غیر از اخراج یا بازنشستگی اجباری باید از کد M استفاده کنند – کارمند به دلیل اخراج کارفرما محل کار را ترک می‌کند. کارفرمایان همچنین باید از این کد در هنگام پایان دادن به کار در یک دوره آزمایشی استفاده کنند زیرا کارمند برای کار مناسب نبود. موقعیت، یعنی کارمند قادر به انجام وظایفی که در آن موقعیت در نظر گرفته شده است، به نحو رضایت‌بخشی نبوده است. در بلوک 18، اگر از ROE کاغذی استفاده می‌کنند و استخدام در دوره آزمایشی خاتمه یافته است، نظر دهید.
کارفرمایان که از ROE استفاده می‌کنند، فرم آنلاین وب باید از منوی کشویی گزینه «فسخ در دوره آزمایشی» را انتخاب کنند.

کد N – مرخصی

کارفرمایان باید زمانی که کارمند به طور موقت محل کار را ترک می‌کند تا مرخصی بگیرد، از کد N استفاده کنند.
این کد در شرایطی اعمال می شود که کارمند در هر دوره‌ای از مرخصی بدون حقوق استفاده می‌کند.

مرخصی شامل:

  • بیماری یا جراحت (کد D – بیماری یا جراحت)
  • مرخصی زایمان (کد F – زایمان)
  • مرخصی والدین (کد P – والدین)
  • مرخصی مراقبتی دلسوزانه (کد Z – مراقبت مشفقانه یا والدین کودکان بدحال) یا،
  • به والدین اجازه دهید تا از یک کودک بدحال مراقبت کنند (کد Z – مراقبت دلسوزانه یا والدین کودکان بدحال )

کد P – والدین

اگر کارمند به طور موقت محل کار را برای گرفتن مرخصی والدین یا فرزندخواندگی ترک می‌کند، کارفرمایان باید از کد P استفاده کنند.

اگر کارمند مادر متولد شده باشد، کارفرمایان باید از کد F – زایمان استفاده کنند.

کد Z – مراقبت دلسوزانه / والدین کودکان بدحال

اگر کارمند به طور موقت محل کار را ترک می‌کند تا برای والدین کودکان بدحال، مزایا یا مزایای مراقبت دلسوزانه را درخواست کند، کارفرمایان باید از کد Z استفاده کنند.

کد K – سایر

بیشتر دلایلی که کارفرمایان به صدور ROE نیاز دارند در بالا مشخص شده است. در صورتی که هیچ یک از دلایل ذکر شده در بالا برای وضعیت فعلی صدق نکند، کارفرمایان باید از کد K استفاده کنند.

کارفرمایان فقط باید از این کد استفاده کنند. در شرایط استثنایی مانند:

  • تغییر در حقوق و دستمزد/مالکیت یا نام شرکت
  • تغییر نوع دوره پرداخت
  • مرگ یک کارمند یا،
  • سرویس کانادا ROE را درخواست کرده است

در این شرایط، کارفرمایان باید از کد K استفاده کنند و توضیح مناسب را در بلوک 18 ارائه دهند.

در بلوک 16. کارفرمایان باید نام کامل و شماره تلفن فردی را که در سازمان خود برای ارائه اطلاعات بیشتر یا شفاف سازی در مورد دلایل صدور ROE در دسترس است وارد کنند. در صورتی که سرویس ROE کانادا به آن نیاز داشته باشد، برای گواهی سابقه کار برای کانادا مفید خواهد بود.

گواهی سابقه کار برای کانادا

نتیجه گیری

در نتیجه، درک اهمیت و استفاده صحیح از رکورد اشتغال (ROE) و کدهای مرتبط با آن برای کارفرمایان و کارمندان در کانادا برای گواهی سابقه کار برای کانادا بسیار مهم است.
ROE یک سند کلیدی است که مستقیماً بر توانایی کارکنان برای دسترسی به مزایای بیمه استخدام (EI) تأثیر می‌گذارد و اطلاعات ضروری در مورد سابقه استخدام و دلیل هرگونه وقفه در درآمد ارائه می‌کند. تکمیل دقیق ROE، به ویژه کدهای دلیل در بلوک 16، برای اطمینان از پردازش روان و جلوگیری از تاخیر یا عوارض در ادعاهای EI ضروری است.

کارفرمایان باید هنگام صدور ROE کوشا باشند و اطمینان حاصل کنند که کد مناسبی را انتخاب می‌کنند که دقیقاً وضعیت را منعکس می‌کند. اظهار نادرست، چه عمدی یا سهوی، می‌تواند منجر به عواقب قانونی جدی از جمله جریمه یا پیگرد قانونی شود. علاوه بر این، برای جلوگیری از حذف ROE از پردازش خودکار، که می‌تواند دسترسی کارمند به مزایا را ضعیف کند، باید از نظرات غیر ضروری در بلوک 18 اجتناب شود.

با رعایت این دستورالعمل‌ها، کارفرمایان به حفظ انطباق با مقررات استخدامی برای گواهی سابقه کار برای کانادا کمک می‌کنند و از کارمندان خود در طول دوره‌های بیکاری یا مرخصی حمایت می‌کنند.
مدیریت صحیح ROE ها نه تنها به نفع کارکنان است، بلکه تعهد کارفرما را به شفافیت و دقت در گزارش گیری نیز تقویت می‌کند.

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی