Skip to content

اقامت دائم آلبرتا برای افسران پلیس + شرایط

اقامت دائم آلبرتا برای افسران پلیس

اقامت دائم آلبرتا برای افسران پلیس

 

برنامه استانی آلبرتا موسوم به “برنامه نامزد استانی (PNP)” به تازگی یک مسیر مهاجرتی جدید برای اقامت دائم آلبرتا برای افسران پلیس ایجاد کرده است.
این برنامه ویژه اتباع خارجی است که مایل‌اند به عنوان افسر پلیس در کانادا فعالیت کنند. طبق اطلاعات ارائه شده در وبسایت برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) گفته شده، ما به منظور حمایت از خدمات پلیس آلبرتا در حال توسعه یک مسیر مهاجرتی جدید برای حوزه اجرای قانون با اقامت دائم آلبرتا برای افسران پلیس هستیم.
این مسیر نه تنها در کاهش جرم و جنایت مؤثر است بلکه به دستیابی به اهداف استخدامی در زمینه حفاظت عمومی نیز کمک خواهد کرد.
متقاضیان این مسیر مهاجرتی باید یک پیشنهاد شغلی از یکی از اعضای انجمن روسای پلیس آلبرتا دریافت کنند و تمامی معیارهای برنامه اکسپرس اینتری را نیز برآورده نمایند. علاوه بر این، کارفرمایان واجد شرایط برای معرفی در اجرای قانون باید عضو انجمن روسای پلیس آلبرتا باشند.

شغل های واجد شرایط برنامه اقامت دائم آلبرتا برای افسران پلیس عبارتند از:

  • افسران پلیس مأمور و غیر مأمور و مشاغل مرتبط در خدمات حفاظت عمومی؛
  • بازرسان پلیس و سایر مشاغل تحقیقاتی،
  • سایر مشاغل تخصصی مجری قانون.

“ایمن نگه داشتن آلبرتایی ها اولویت اصلی این دولت است و ما متعهد به حفاظت از ایمنی و امنیت آلبرتا با حمایت از استخدام افسران پلیس بین‌المللی خدمات پلیس آلبرتا هستیم.”

استان هنوز جزئیات مسیر اقامت دائم آلبرتا برای افسران پلیس را فاش نکرده است و فقط قول داده که به زودی در دسترس خواهد بود.

 

آلبرتا در سال گذشته از 57585 مقیم دائم جدید استقبال کرد

آخرین داده‌های مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) نشان می‌دهد که مهاجرت دائم به آلبرتا در سال گذشته تقریباً 16.3 درصد افزایش یافته است زیرا این استان پذیرای 57585 اقامت دائم جدید بوده است که نسبت به 49520 نفر در سال قبل 8060 افزایش داشته است.

آلبرتا همچنین از 59995 کارگر خارجی موقت تحت برنامه تحرک بین المللی (IMP) و 20415 مورد دیگر از طریق برنامه موقت کارگران خارجی (TFWP). این استان همچنین سال گذشته 41950 مجوز تحصیل برای دانشجویان بین المللی صادر کرد.

با توجه به پیش‌بینی رشد اقتصادی در استان آلبرتا، اتباع خارجی ممکن است بخواهند مهاجرت به آلبرتا را در نظر بگیرند. مهاجرت به آلبرتا از طریق سیستم مهاجرتی دو لایه کانادا امکان‌پذیر است.

این سیستم به اتباع خارجی اجازه می‌دهد تا اقامت دائم خود را از طریق سیستم اکسپرس اینتری فدرال، برنامه کارگر ماهر فدرال (FSW)، برنامه کارگران ماهر فدرال (FST) و کلاس تجربه کانادا (CEC)، و همچنین برنامه‌های نامینیشن استانی (PNP) 10 استان کانادا بگیرند.

آلبرتا از طریق برنامه AAIP خود، درخواست‌های کارگران ماهر را تحت سیستم جریان فرصت آلبرتا و سیستم اکسپرس اینتری پذیرش می‌کند، که شامل مسیر فناوری تسریع شده و جریان نوسازی روستایی است. همچنین، AAIP چهار برنامه تجاری اجرا می‌کند: جریان مزرعه، جریان کارآفرین فارغ‌التحصیل، جریان کارآفرین فارغ‌التحصیل خارجی و جریان کارآفرین روستایی.

موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور آماده است تا شما را در تمامی مراحل مهاجرت به استان آلبرتا و استفاده از سیستم مهاجرتی کانادا یاری کند. با ما تماس بگیرید تا از خدمات تخصصی ما بهره‌مند شوید.

مهاجرت AAIP یک فرآیند دو مرحله ای است

داوطلبان علاقه مند باید یک فرآیند دو مرحله ای را دنبال کنند. ابتدا آنها برای نامزدی به دولت استانی درخواست می دهند و سپس، در صورت نامزدی، برای اقامت دائم به دولت فدرال درخواست می دهند.

IRCC هر سال تعداد محدودی نامزد را به AAIP اختصاص می‌دهد.

جریان فرصت آلبرتا برای ساده کردن روند درخواست برنامه نامزد مهاجرت آلبرتا، کاهش زمان انتظار و ایجاد سیستم برای نامزدها و کارفرمایان منصفانه تر است.

جریان اکسپرس انتری آلبرتا اجازه می دهد تعداد محدودی از نامزدهای واجد شرایط را از فدرال معرفی کند. استخر اکسپرس اینتری، از طریق قرعه کشی های دوره ای.

جریان نوسازی روستایی به نامزدهای واجد شرایط با پیشنهاد کاری از سوی یک کارفرمای آلبرتا اجازه کار می دهد. در یک جامعه روستایی تعیین شده آلبرتا برای درخواست مهاجرت به آلبرتا.

جریان مزرعه که توسط AAIP با همکاری نزدیک با کشاورزی آلبرتا مدیریت می شود و Forestry، متقاضیانی را با مهارت های مدیریت مزرعه و منابع مالی کافی برای سرمایه گذاری در یک تجارت کشاورزی در آلبرتا هدف قرار می دهد.

جریان کارآفرینان فارغ التحصیل خارجی برای فارغ التحصیلان واجد شرایط تحصیلکرده خارجی از خارج هدف قرار گرفته است. کانادا، که مایل به دریافت اقامت دائم با راه اندازی شرکت های نوپا در آلبرتا هستند.

جریان کارآفرینی فارغ التحصیل برای فارغ التحصیلان بین المللی از موسسات تحصیلات تکمیلی آلبرتا که می خواهند تاسیس کنند یا یک تجارت در استان راه اندازی کنید.

جریان کارآفرینی روستایی برای کارآفرینانی طراحی شده است که می خواهند کسب و کاری راه اندازی کنند یا بخرند. کسب و کار موجود در یک جامعه روستایی آلبرتا.

برخلاف برخی از استان‌های دیگر، AAIP به نامزدهایی که مشاغل آنها در لیست خاصی ظاهر می‌شود، پاداش نمی‌دهد. در عوض، استان فهرستی از شغل های غیرمجاز را منتشر می کند.

AAIP اعلان‌های علاقه دوره‌ای (NOI) صادر می‌کند و از نامزدها دعوت می‌کند تا برای نامزدی تحت جریان AAIP Express Entry درخواست دهند.

جزئیات هر قرعه کشی معمولاً تقریباً یک ماه پس از تاریخ قرعه کشی منتشر می شود.

 

edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی