Skip to content

دریافت بورسیه تحصیلی کانادا و آشنایی با آزمون CAEL

تحصیل در کانادا؟ با جوایز افزایش یافته از بورسیه های CAEL پشتیبانی دریافت کنید!

دریافت بورسیه تحصیلی کانادا با آزمون تعیین سطح CAEL

As a test explicitly designed to measure students' English language proficiency in an academic context, CAEL is one of the most effective assessments for identifying individuals with the skills needed for success at Canadian universities and colleges.

برای دانشجویان بین‌المللی که به دنبال تحصیل در کانادا هستند، دریافت پشتیبانی مورد نیاز در سفر خود برای تحصیل، کار و زندگی در کانادا می‌تواند برنامه‌ریزی گسترده‌ای را به همراه داشته باشد. یکی از بهترین راه ها که از طریق موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور میتوانید اقدام کنید همواره دریافت بورسیه تحصیلی کانادا برای دانشجویان بین‌المللی و اخذ حمایت مالی متناسب با هزینه تحصیل و زندگی در کانادا ارائه می‌دهد.

آیا شما واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی کانادا هستید؟

موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور: درخواست برای بورسیه CAEL ساده است و می‌توان آن را به صورت آنلاین در حساب CAEL خود تکمیل کرد. شرکت‌کنندگان در آزمون باید نمره 60 یا بالاتر را در آزمون CAEL خود کسب کنند و در یکی از دانشگاه‌ها یا کالج‌های کانادا پذیرفته شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط واجد شرایط بودن و مهلت‌های درخواست، با موسسه تماس بگیرید.

در دسترس بودن بورسیه تحصیلی کانادا با تست CAEL

با تست CAEL آشنایی ندارید؟ آزمون CAEL به عنوان آزمونی که به صراحت برای سنجش مهارت زبان انگلیسی دانش آموزان در زمینه دانشگاهی طراحی شده است، یکی از مؤثرترین ارزیابی ها برای شناسایی افراد دارای مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در دانشگاه ها و کالج های کانادا است. آزمون CAEL زبان مورد استفاده در یک محیط پس از متوسطه را بازسازی می‌کند، به طوری که داوطلبان آزمون، مقالاتی را می‌خوانند، به ضبط‌های سخنرانی گوش می‌دهند و به سؤالات چندگزینه‌ای، نوشتاری و گفتاری پاسخ می‌دهند، همانطور که در محیط کلاسی دانشگاه یا کالج سال اول انتظار می‌رود.

موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور به اطلاع شما می‌رساند که آزمون CAEL به صورت آنلاین و در مراکز آزمون در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. شما می‌توانید این آزمون را در خانه خود شرکت کنید؛ این امر به شما اجازه می‌دهد در هر نقطه‌ای از کانادا و جهان، به راحتی به آزمون دسترسی داشته باشید. این آزمون توسط بیش از 180 دانشگاه و کالج کانادا مورد پذیرش است و استفاده از آن توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) در جریان مستقیم دانشجویی (SDS) نیز تأیید شده است.
این به معنای آن است که شما می‌توانید تحصیلات خود در کانادا را با استفاده از یک نمره آزمون سریع‌تر دنبال کنید. فرقی نمی‌کند که شما آنلاین شرکت کنید یا در یک مرکز آزمون، در هر صورت، آزمون به صورت کامل بر روی رایانه انجام می‌شود. آزمون شامل چهار بخش زبانی: صحبت کردن، خواندن، نوشتن و گوش دادن است و نیازی به جلسات تکمیلی اضافی ندارد؛ به‌طور کامل در یک جلسه به پایان می‌رسد.

دریافت بورسیه تحصیلی کانادا با CAEL

CAEL که توسط بیش از 180 دانشگاه و کالج کانادا پذیرفته شده است، برای برنامه های تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد توسط تمام موسسات اصلی فوق متوسطه در کانادا پذیرفته می شود. همچنین CAEL توسط دانشگاه‌ها و کالج‌ها در تمام شهرهای بزرگ کانادا، از جمله مدارس زیر 15 سال، مانند دانشگاه تورنتو، دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه مک گیل، دانشگاه مک مستر، دانشگاه دالهوسی و غیره پذیرفته می‌شود.

منابع آماده سازی رایگان CAEL

موسسات از شرکت کنندگان آزمون CAEL با طیف گسترده ای از مواد آماده سازی رایگان، مانند دوره های آنلاین رایگان، آزمون های تمرینی رایگان، و نکات مطالعه کارشناسان CAEL خود، پشتیبانی می کنند. علاوه بر این منابع رایگان، منابع مطالعاتی پولی، مانند آزمون‌های تمرینی اضافی و برنامه‌های مطالعه تعاملی آنلاین را ارائه می‌کنیم که برای خرید در دسترس هستند.

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی