Skip to content

قبل از ورود به کانادا حتما این کارها انجام بدهید

دعوتنامه اکسپرس اینتری

قبل از ورود به کانادا حتما این کارها انجام بدهید

Planning for Canada Team

این مقاله داستان تاثیرگذار برنامه‌ریزی پیش از ورود به کانادا (PfC) را بازگو می‌کند. این برنامه که توسط اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) طراحی شده، از سال 2007 تاکنون بیش از 65000 مهاجر از 111 کشور جهان را بهره‌مند کرده است.

امروزه تقریباً 25٪ از جمعیت کانادا را مهاجران خارجی تشکیل می‌دهند (طبق سرشماری سال 2021). به همین دلیل، بسیار مهم است که تازه‌واردانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند به پشتیبانی و خدمات لازم دسترسی داشته باشند تا موفقیت شخصی و اقتصادی آنها تضمین شود. مهاجرانی که قصد ورود به کانادا را دارند می‌توانند از مجموعه گسترده‌ای از خدمات اسکان برای مهاجران، از جمله خدمات پیش از ورود که قبل از ورود به کانادا در دسترس است، بهره‌مند شوند.

ورود به کانادا

خدمات قبل از ورود به کانادا به شما کمک می‌کنند تا از انتظارات، چالش‌ها و فرصت‌هایی که در خانه جدیدتان در کانادا خواهید داشت، آگاه شوید. این خدمات اطلاعاتی را در دسترس مهاجرانی که برای اقامت دائم تأیید شده‌اند، قرار می‌دهد و طیف گسترده‌ای از راهنمایی‌ها و پشتیبانی‌ها را ارائه می‌دهد، مانند:

  • ارزیابی نیازهای مهاجران و اتصال افراد تازه وارد به پشتیبانی‌های مربوطه قبل و بعد از ورود.
  • ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز در مورد زندگی و کار در کانادا.
  • تجهیز مهاجران به مهارت‌ها و دانش مورد نیاز برای ورود به کانادا و بازار کار کانادا.
  • تسهیل ارتباط با جوامع جدید.

خدمات قبل از ورود متنوع و با کیفیت هستند، اما بسیاری از مهاجران از این خدمات بی‌اطلاع هستند.

برنامه‌ریزی برای کانادا: حمایت از مهاجران قبل از ورود

برنامه‌ریزی برای ورود به کانادا یک برنامه شفاف است که تصویری واقعی از زندگی در کانادا در بدو ورودتان به شما می‌دهد. همچنین به شما کمک می‌کند تا فهرستی از کارهایی که باید در اولین ورود روی آن‌ها تمرکز کنید، ایجاد کنید. “نیتیا” یکی از مهاجران از هند که اخیراً در برنامه برنامه‌ریزی برای کانادا (PfC) شرکت کرده است، گفت:

PfC از کارگران ماهر، مهاجران طبقه خانواده، و نامزدهای برنامه مهاجرت آتلانتیک (AIP) با اطلاعات قابل اعتماد در مورد زندگی و شغل در کانادا پشتیبانی می‌کند. این اطلاعات به مهاجران کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند که منجر به سفر روان‌تری برای مهاجرت و ورود به کانادا می‌شود.

4o

ورود به کانادا

تسهیل‌کنندگان ما که خدمات PfC را ارائه می‌دهند و مشتریان خود را راهنمایی می‌کنند، بر اهمیت پشتیبانی متناسب با PfC تأکید دارند. آنها معتقدند که مهاجران باید اطلاعات دقیق و موثقی درباره اسکان و اشتغال، به ویژه بر اساس وضعیت خاص خود، دریافت کنند. گاهی اوقات به دلیل ترس از قضاوت، نمی‌توان از افراد شناخته‌شده سؤالات خاصی پرسید و نمی‌توان به Google اعتماد کرد. سرویس پیش از ورود به کانادا مانند ما، هم موانع را از بین می‌برد و هم پاسخ‌های مناسبی ارائه می‌دهد.

خدمات رایگان پیش از ورود ما به صورت جهانی و در منطقه زمانی مناسب برای شما ارائه می‌شود. ما خدمات را به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی ارائه می‌دهیم و پشتیبانی به زبان‌های تاگالوگ، هندی و پنجابی نیز موجود است. برخی از خدمات به صورت حضوری و برخی دیگر به صورت مجازی یا خودگردان ارائه می‌شوند، از جمله:

  • کارگاه آموزشی مهاجر: این کارگاه چه به صورت مجازی (در سراسر جهان) و چه به صورت حضوری (در هند و فیلیپین) برگزار می‌شود و اطلاعات دقیق و به‌روزی درباره جنبه‌های کلیدی زندگی مانند کار در کانادا در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • یادگیری الکترونیکی خودگردان: این سرویس مجازی به شما امکان می‌دهد موضوعات مختلف مربوط به زندگی و کار در کانادا را با سرعت دلخواه خود کشف کنید.
  • جلسه برنامه‌ریزی شخصی‌شده یک به یک: یکی از تسهیلگران آموزش دیده PfC نیازها و دارایی‌های منحصر به فرد شما را ارزیابی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا یک طرح تسویه حساب شخصی بر اساس شغل و مقصد مورد نظر خود ایجاد کنید. همچنین شما را با مشاوران ما در کانادا برای راهنمایی و پشتیبانی بیشتر مرتبط می‌کند.
  • وبینارهای زنده برای تکمیل یادگیری شما: مهمانان متخصص به PfC می‌پیوندند تا اطلاعات ارائه‌شده در کارگاه‌ها و جلسات یک به یک را گسترش دهند. وبینارهای ما برای همه باز است!
  • کتابخانه الکترونیکی: PfC دارای کتابخانه الکترونیکی گسترده‌ای از منابع است که به شما کمک می‌کند نکات، چک‌لیست‌ها و توصیه‌های مهم و مفید قبل از ورود به کانادا را به شیوه‌ای منعطف و خودگردان کشف کنید.

ورود به کانادا

ما شما را تشویق می‌کنیم که از تمامی خدمات ذکر شده در بالا استفاده کنید. با این حال، محدودیت‌های زمانی و سایر تعهدات قبل از عزیمت به کانادا ممکن است توانایی شما را برای بهره‌مندی از تمام خدمات موجود محدود کند. بنابراین، مواردی را که برای نیازها و آمادگی‌های شما ضروری هستند، اولویت‌بندی کنید.

وظیفه ما به‌عنوان تسهیل‌کننده، ارائه اطلاعات واقعی و به‌روز به مشتریانمان است، نه ترسیم تصویری زیبا از کانادا. این کار تضمین می‌کند که تازه‌واردان هنگام رسیدن به کانادا دچار ناامیدی نشوند. یکی دیگر از اعضای تیم می‌افزاید: «به طور خلاصه، برنامه پیش از ورود به کانادا به مهاجران کمک می‌کند تا سازماندهی و آماده‌سازی سیستماتیک‌تری برای سفر جدید خود داشته باشند و با اطمینان به کانادا برسند.»

ورود به کانادا

اکنون ثبت نام کنید!

اگر به عنوان یک مهاجر اقتصادی یا خانوادگی تأیید شده اید یا از طریق برنامه مهاجرت اقیانوس اطلس واجد شرایط هستید، از شما دعوت می کنیم اکنون برای خدمات PfC ثبت نام کنید!

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

برچسب ها : اکسپرس اینتری

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی