Skip to content

پنج شغل پردرآمد دانشجویی در کانادا در سال 2024

شغل پردرآمد دانشجویی در کانادا

معرفی 5 شغل پردرآمد دانشجویی در کانادا بصورت پاره وقت در سال 2024

اوایل سال جاری، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) اعلام کرد که ساعات کار موقتی که برای دانشجویان بین‌المللی در خارج از دانشگاه تعیین شده بود، تمدید نخواهد شد.

از سال 2022، دانشجویان بین‌المللی می‌توانند در طول سال تحصیلی بدون محدودیت کار کنند. برداشتن سقف ساعات کار در طول سال تحصیلی به این معناست که دانشجویان بین‌المللی در سراسر کانادا می‌توانند فرصت‌های شغلی خود را به حداکثر برسانند و در هفته 24 ساعت کاری که مجاز به کار هستند (از سپتامبر 2024) درآمد خود را افزایش دهند.

بخشی از به حداکثر رساندن ساعات کاری موجود، یافتن شغلی است که به افراد این امکان را می‌دهد تا حد امکان درآمد کسب کنند.

لیست زیر که پس از بررسی منابع معتبری مانند Indeed و بانک کار دولت کانادا گردآوری شده است، پنج شغل پردرآمد دانشجویی در کانادا در سال 2024 را معرفی می‌کند. شغل‌های موجود در این لیست از پنج شغل پردرآمد دانشجویی در کانادا این اجازه را می دهند که در هر یک از 13 استان و منطقه کانادا بیش از حداقل دستمزد فعلی کسب کنند.

توجه: همه حقوق های ذکر شده در زیر ارقام ساعتی است که از بانک کار دولت کانادا گرفته شده است، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

کارمند اداری

میانگین حقوق در کانادا: 22.50 دلار هر ساعت

به گفته دولت کانادا، شغل یک کارمند اداری به عنوان شغلی توصیف می‌شود که شامل انجام وظایف گوناگونی همچون مدیریت پرونده‌ها، تهیه گزارشات، رسیدگی به مکاتبات، و هماهنگی جلسات و رویدادهاست. کارمندان اداری ممکن است در ادارات دولتی، شرکت‌های خصوصی، سازمان‌های غیرانتفاعی و موسسات آموزشی مشغول به کار باشند. این شغل نیازمند مهارت‌های بین فردی، توانایی مدیریت زمان و دقت در جزئیات است.

با توجه به تغییرات و پیشرفت‌های فناوری، مهارت‌های کامپیوتری و آشنایی با نرم‌افزارهای اداری نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کارمندان اداری معمولاً باید از مهلت‌های تعیین‌شده پیروی کنند و توانایی کار تحت فشار را داشته باشند. این شغل همچنین ممکن است فرصت‌های رشد و پیشرفت به سمت موقعیت‌های مدیریتی و تخصصی‌تر را فراهم کند. شغل کارمند اداری پاره وقت با حقوق 22-30 دلار در هر ساعت جزو لیست شغل پردرآمد دانشجویی در کانادا محسوب می شود.

مشاغل TA

مشاغل TA جزو لیست شغل پردرآمد دانشجویی در کانادا است تا در حین تحصیل خود شغلی به دست آورند. این به این دلیل است که مشاغل TA نوعی استخدام در دانشگاه هستند که معمولاً برای دانش آموزان محفوظ است. علاوه بر این، این مشاغل، که در آن دانشجویان معمولاً به یک استاد در زمینه تحقیقات یا سایر نیازهای آموزشی کمک می‌کنند، به دانشجویان این امکان را می‌دهند که در حین همکاری نزدیک با یک استاد یا دانشکده خاص، عمیقاً در زمینه تحصیلی خود درگیر شوند.

به عنوان یک مزیت اضافه، چون این مشاغل معمولاً در محوطه دانشگاه هستند، دانشجویان که به عنوان TA کار می کنند می توانند با عدم نیاز به رفت و آمد به محل کار در زمان خود صرفه جویی کنند.

مترجم

متوسط ​​حقوق در کانادا: 30.77 دلار

برای دانشجویان بین المللی که به توانایی خود در صحبت کردن به چندین زبان اطمینان دارند، کار به عنوان مترجم می تواند راه خوبی برای کسب درآمد در حین تحصیلشان باشد و شغل پاره وقت مترجمی جزو شغل پردرآمد دانشجویی در کانادا است.

این شغل به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا از مهارت های زبانی خود استفاده کنند، به این معنی که انجام کار برای دانش آموزان توانمند آسان خواهد بود.

مدرس پس از دوره متوسطه

متوسط ​​حقوق در کانادا: 20.00 دلار

راه دیگری که دانشجویان بین المللی می توانند از محیط آموزشی خود استفاده کنند، جستجوی شغل به عنوان معلم خصوصی است. در سطح پس از دبیرستان، دانشجویان بین‌المللی که به عنوان معلم خصوصی کار می‌کنند می‌توانند به سایر دانش‌آموزان کمک کنند تا در مورد موضوعی که با آن آشنایی دارند یاد بگیرند و به آنها اجازه می‌دهد از تخصص خود برای کمک به سایر دانش‌آموزان در موقعیت مشابه استفاده کنند.

معلم خصوصی در کانادا جزو لیست شغل پردرآمد دانشجویی در کانادا بصورت پاره وقت می باشد.

فریلنسر

میانگین حقوق در کانادا (بروز شده در 25 ژوئیه 2024): 23.51 دلار

فریلنسر به فردی اطلاق می‌شود که طبق تعریف investopedia.com، “بر اساس وظیفه یا هر شغل خاص، درآمد کسب می‌کند.

فریلنسرها با توجه به مهارت‌های خود می‌توانند در صنایع مختلفی مانند بازاریابی دیجیتال، کدنویسی یا طراحی گرافیکی فعالیت کنند. هرچند ممکن است این شغل به اندازه سایر انواع شغل پردرآمد دانشجویی در کانادا از ثبات کمتری برخوردار باشد، اما کار به عنوان یک مترجم آزاد برای دانشجویان بین‌المللی این امکان را فراهم می‌کند که از مهارت‌های موجود خود در زمینه شغل پردرآمد دانشجویی در کانادا بهره‌مند شوند.

علاوه بر این، کار آزاد به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا در زمان خود کار کنند، که این امر باعث می‌شود تعادل بهتری بین مدرسه و شغل خود برقرار کنند.

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی