Skip to content

نمایشگاه کار مجازی کانادا برای داوطلبان دو زبانه در مشاغل گردشگری و مهمان‌نوازی

نمایشگاه کار مجازی کانادا

برگزاری نمایشگاه کار مجازی کانادا برای داوطلبان دو زبانه

اداره پناهندگان، مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) در تاریخ 13، 14 و 15 نوامبر یک نمایشگاه کار مجازی کانادا برای مشاغل در حوزه گردشگری، مهمان‌نوازی و آشپزی در سراسر کشور (خارج از کبک) برگزار می‌کنند. ثبت‌نام برای نمایشگاه کار مجازی کانادا از 23 سپتامبر آغاز می‌شود و تا 27 اکتبر 2024 ادامه دارد.

کارجویان شرکت‌کننده در نمایشگاه کار مجازی کانادا این امکان را خواهند داشت که به صورت آنلاین با کارفرمایان بالقوه کانادایی ارتباط برقرار کنند و حتی می‌توانند برای بسیاری از موقعیت‌های مورد بحث در نمایشگاه کار مجازی کانادا درخواست دهند.

برنامه مشاوره مجوز کار رایگان با مشاوره قانون کار شرکت، فرصتی استثنایی برای کارجویان فراهم می‌آورد تا در نمایشگاه کار مجازی کانادا از مشاوران قانونی مجرب بهره‌مند شوند.

این برنامه به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا اطلاعات لازم را درباره روند دریافت مجوز کار و قوانین مربوط به استخدام در کانادا کسب کنند. با استفاده از این مشاوره‌ها، کارجویان می‌توانند با اطمینان بیشتری برای فرصت‌های شغلی در نمایشگاه کار مجازی کانادا اقدام کنند و شانس موفقیت خود را افزایش دهند.

نمایشگاه کار مجازی کانادا

فرصت‌های شغلی در نمایشگاه کار مجازی کانادا: راهنمای ثبت‌نام و شرایط شرکت

نمایشگاه کار مجازی کانادا بین ساعت 3 تا 8 بعد از ظهر به وقت اروپای مرکزی (CET) برگزار خواهد شد. شرکت در این رویداد رایگان است، اما فقط با دعوت‌نامه امکان‌پذیر است. دعوت‌نامه‌ها از 4 نوامبر به بعد برای کسانی که ثبت‌نام کردد شه‌اند ارسال خواهد. برای شرکت، جویندگان کار باید ابتدا ثبت‌نام کنند و یک CV دوزبانه (انگلیسی و فرانسوی) را در قالب کانادایی ارائه دهند.

برای واجد شرایط بودن، کاندیداها باید:

  • فرانسوی یا دو زبانه باشید؛
  • به دنبال فرصت‌های شغلی در خارج از کبک باشید؛
  • دارای تجربه در حرفه‌های گردشگری، مهمان‌نوازی و آشپزی؛
  • رزومه خود را در قالب و زبان‌های مورد نیاز آپلود کنید.
  • در مدت زمان ثبت نام برای این رویداد ثبت نام کنید.

کارجویان درون نمایشگاه کار مجازی کانادا این فرصت را خواهند داشت که با نمایندگان جوامع فرانسوی زبان کانادا در استان‌ها و مناطق خارج از کبک تعامل داشته باشند. این نمایندگان اطلاعاتی در مورد مناطق خود، خدمات برای تازه‌واردان و برنامه‌های مهاجرتی خاص ارائه خواهند داد. همچنین، آنها به سؤالات مربوط به زندگی در جوامع فرانسوی زبان در کانادا (خارج از کبک) پاسخ خواهند داد.

جویندگان کار که پیشنهاد شغلی را تضمین می‌کنند و در حال حاضر در یک کار یا مجوز تحصیل هستند، ممکن است واجد شرایط دریافت مجوز کار تسهیل شده ویژه تحت جریان فرانسوی موبایلی باشند. این فرصت در نمایشگاه کار مجازی کانادا به آنان ارائه می‌شود تا بتوانند اطلاعات بیشتری درباره شرایط و روندهای مربوط به مهاجرت و کار در کانادا به دست آورند.

در عمق نمایشگاه کار مجازی کانادا، کنفرانس‌ها مروری جامع بر بخش‌های گردشگری، مهمان‌نوازی و آشپزی ارائه می‌دهند، به همراه اطلاعاتی در مورد روش‌های کار و اقامت موقت و دائم در کانادا. این رویداد فرصتی مناسب برای جویندگان کار است تا از تجربه‌های تخصصی بهره‌مند شوند.

قابل توجه، ارائه‌ها به زبان فرانسوی و دوره‌های پرسش و پاسخ به دو زبان فرانسوی و انگلیسی برگزار می‌شود.

لیستی از غرفه‌داران (از جمله کارفرمایان) که در نمایشگاه کار مجازی کانادا ارائه می‌شوند، در روزهای منتهی به رویداد برای کسانی که با موفقیت ثبت‌نام کرده‌اند ارسال می‌شود. جویندگان کار همچنین می‌توانند لیستی از موقعیت‌های شغلی خالی را در غرفه‌های مجازی غرفه‌داران بیابند که در طول کل رویداد در دسترس خواهد بود.

برای ثبت‌نام در این رویداد، نامزدها می‌توانند در طول تاریخ‌های ثبت‌نام به صفحه وب نمایشگاه کار مجازی کانادا مراجعه کنند.

اهمیت فزاینده مهاجرت فرانسوی زبان به کانادا

کانادا در سال جاری تعدادی از اقدامات را برای تأکید بر اهمیت مهاجرت فرانسوی زبان و دوزبانه به این کشور، خارج از کبک، انجام داده است. یکی از این اقدامات، برگزاری نمایشگاه کار مجازی کانادا است که به منظور فراهم کردن فرصت‌های شغلی برای داوطلبان دو زبانه در حوزه‌های مختلف ایجاد شده است. این نمایشگاه به جویندگان کار کمک می‌کند تا با کارفرمایان بالقوه ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم درباره روندهای مهاجرت و اشتغال در کانادا را کسب کنند.

از جمله این اقدامات عبارتند از:

  • تعهد به افزایش رشد اهداف مهاجرت فرانسوی در خارج از کبک، که (در سطح مهاجرت) از 6٪ در سال جاری، به 7٪ در سال 2025، و 8٪ در سال 2026 رشد خواهد کرد.
  • ایجاد یک پایلوت جدید مهاجرت و مسیر مستقیم به اقامت دائم (PR) برای دانشجویان فرانسوی که قصد تحصیل و اقامت در جوامع اقلیت فرانسوی زبان در کانادا، خارج از کبک را دارند.
  • گسترش فهرست جوامع واجد شرایط در ابتکار جوامع فرانسوی (FCI) جوامع خارج از کبک. هدف FCI حمایت از اسکان و ادغام تازه واردان فرانسوی زبان به کانادا از طریق همکاری با جوامع محلی برای حمایت از انتقال آنها به زندگی کانادایی است.
منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی