Skip to content

مهاجرت به آلبرتا تحت برنامه کارگری AAIP: افتتاح سیستم جدید ابراز علاقه EOI

آلبرتا سیستم جدید ابراز علاقه را برای AAIP Worker Streams راه اندازی کرد

آلبرتا سیستم جدید ابراز علاقه را برای AAIP Worker Streams راه اندازی کرد

آلبرتا در حال تغییر نحوه صدور ابراز علاقه (EOI) برای نامزدها در برخی از مسیرهای برنامه مهاجرت آلبرتا Advantage (AAIP).

از امروز، 30 سپتامبر، داوطلبانی که علاقه مند به درخواست برای یکی از جریان های کارگری AAIP هستند، باید اظهار علاقه کارگری (EOI) را ارسال کنند.

برای انجام این کار، نامزدها باید به پورتال AAIP دسترسی داشته باشند و یک فرم آنلاین حاوی اطلاعات مربوط به خود را تکمیل کنند. این استان می‌گوید کسانی که یک Worker EOI ارسال کنند، برای بررسی در استخر Worker Stream قرار خواهند گرفت. هیچ هزینه ای برای درخواست وجود ندارد.

کاندیداها بر اساس شبکه امتیازات Worker EOI رتبه‌بندی می‌شوند، که بسیار شبیه به فدرال جامع عمل می‌کند. سیستم رتبه بندی (CRS).

به عنوان مثال، بر اساس عوامل سرمایه انسانی مانند تحصیلات آنها (و اگر تحصیلات خود را در آلبرتا به پایان رسانده باشند)، توانایی های زبانی، تجربه کاری (با امتیاز بیشتری برای تجربه کار در آلبرتا اعطا می شود)، سن آنها به آنها امتیاز داده می شود. ، و داشتن ارتباط خانوادگی در استان.

کسانی که نمرات بالاتری دارند به احتمال زیاد برای نامزدی استانی انتخاب می شوند. دعوت‌نامه‌ها از طریق ایمیل ارسال می‌شوند.

آلبرتا خاطرنشان می‌کند که داوطلبان نمی‌توانند یک Worker EOI ایجاد کنند اگر «EOI Worker یا Entrepreneur EOI یا پیش‌نویس یا برنامه فعال AAIP داشته باشند. برنامه‌ها یا EOI‌های موجود باید قبل از ایجاد Worker EOI برداشته شوند.”

این استان می گوید که نامزدها نیازی به عجله برای ارسال درخواست خود ندارند، زیرا تا اواسط تا اواخر اکتبر شروع به برگزاری قرعه کشی جریان کارگری نمی کند.

جریان‌های کارگر آلبرتا

در اوایل سال جاری، آلبرتا روش پذیرش برنامه‌های Worker streams را تغییر داد تا بتواند تقاضای زیاد را بهتر مدیریت کند و اولویت‌های بازار کار را برآورده کند.

در ماه ژوئن، استان اعلام کرد که تنها تعداد هدفمندی از برنامه ها را در یک زمان در مجموعه برنامه می پذیرد. اگر در مهلت مقرر ماهانه به یک هدف دست یافت، هیچ درخواست دیگری پذیرفته نخواهد شد.

این سیستم برای تعادل بهتر زمان پردازش و 9750 نامزدی PNP که IRCC به آلبرتا برای سال 2024 اختصاص داده بود، طراحی شده بود. برنامه‌های تحت تأثیر شامل:

  • جریان فرصت آلبرتا
  • جریان نوسازی روستایی
  • مسیر فناوری تسریع شده
  • جریان گردشگری و مهمان نوازی

این رویکرد به این منظور بود که “فرصت های متعددی را برای متقاضیان برای درخواست و دسترسی به برنامه در طول سال فراهم کند.”

در واقع، جریان فرصت آلبرتا امسال به قدری تقاضا شده است که استان مجبور شد پذیرش درخواست‌های این جریان را بین فوریه و ژوئن متوقف کند.

در آن زمان، استان گفت که این مکث برای کمک به AAIP ضروری است تا به موجودی فعلی خود رسیدگی کند و نامزدهای مهاجرت محدود خود را بر اولویت‌ها متمرکز کند، مانند پر کردن کمبود نیروی کار در مراقبت‌های بهداشتی، فناوری، ساخت‌وساز، کشاورزی، گردشگری و مهمان نوازی و سایر بخش های مورد تقاضا.”

منبع : www.cicnews.com
edited new pic موسسه مهاجرتی رستاگستر دادور
محمدرضا حدیدی مدیریت موسسه مهاجرتی رستاگستر

محمدرضا حدیدی دانش آموخته حقوق بین‌الملل و فارغ التحصیل مهاجرت از تورنتو کانادا و مدیر عامل موسسه رستاگستر دادور آماده ارایه بهترین روند های مهاجرتی با کمترین ریسک ممکن می باشد

برچسب ها : AAIP

مشاوره رایگان مهاجرتی

برای مشاوره رایگان با کلیک بر روی دکمه فرم مشاوره ، فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم مشاوره رایگان

مشاوره اقامت دائم کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت دائم کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت دائم کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

مشاوره اقامت موقت کانادا

برای مشاوره اخذ اقامت موقت کانادا، فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

فرم مشاوره اقامت موقت کانادا

جهت انتقال به صفحه و تکمیل فرم روی دکمه زیر کلیک نمایید
فرم اقامت دائم

پربازدیدترین اخبار مهاجرتی